Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

57 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie: Externe Communicatie

Workshop klantgerichte schriftelijke communicatie en taalgebruik
Agataal Taalopleidingen

Deze interactieve opleiding reikt u praktische redactionele taaltechnieken aan om klantgerichte teksten te schrijven. U leert visueel aantrekkelijke en dynamische teksten op te stellen waarvan de inhoud perfect beantwoordt aan de vragen en verwachtingen van uw doelpubliek. Ook ...

10/9   |  NL   |  Info





Professioneel presenteren en spreken voor publiek - presentatietechnieken
Expert Academy

In een servicegerichte werkomgeving draait alles rond communicatie. Niet alleen de inhoud, maar ook de manier waarop u een boodschap naar buiten brengt, is belangrijk. Elke professional die bepaalde ideeën, projecten of plannen moet presenteren en daarbij wil overtuigen of ...

2/10   |  NL   |  Info





Training helpdesk service
Pantelco BVBA

Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken 4: E-mail communicatie + teamoefening.

Op maat   |  Info





Training commerciële vaardigheden binnendienst (vernieuwd)
Pantelco BVBA

Hoe word ik het succesnummer van de binnendienst? Praktijkgerichte, interactieve training voor de binnendienst met op maat gemaakte oefeningen, casestudies en professionele videofragmenten. +De juiste visie en attitude. +Het eigen werkplezier verhogen. +Motivatie ...

Op maat   |  Info





Copywriting : devenir un bon copywriter en 8 étapes
Kluwer Opleidingen / Formations

Le copywriting, c’est bien plus qu’écrire. C’est vendre par écrit, qu’il s’agisse d’un produit, d’un service ou encore d’une idée. Cette formation de copywriting ambitionne de vous transformer en des pros de copywriting en 8 étapes. Pour parfaire votre apprentissage, en plus de ...

5/12   |  FR   |  Info





Copywriting : devenir un bon copywriter en 8 étapes
Kluwer Opleidingen / Formations

Le copywriting, c’est bien plus qu’écrire. C’est vendre par écrit, qu’il s’agisse d’un produit, d’un service ou encore d’une idée. Cette formation de copywriting ambitionne de vous transformer en des pros de copywriting en 8 étapes. Pour parfaire votre apprentissage, en plus de ...

18/5   |  FR   |  Info





Copywriting : devenir un bon copywriter en 8 étapes
Kluwer Opleidingen / Formations

Le copywriting, c’est bien plus qu’écrire. C’est vendre par écrit, qu’il s’agisse d’un produit, d’un service ou encore d’une idée. Cette formation de copywriting ambitionne de vous transformer en des pros de copywriting en 8 étapes. Pour parfaire votre apprentissage, en plus de ...

12/12   |  FR   |  Info





Commercieel inzicht voor niet-verkopers
Kluwer Opleidingen / Formations

De opleiding ‘Commercieel inzicht voor niet-verkopers’ neemt de drie bouwstenen van commerciële communicatie onder de loep: klant, product en klantrelatie. Het fundament? Klantgericht denken: weten wat, waarom en wanneer iemand ‘koopt’. Daarna leert u uw product of service ...

18/10   |  NL   |  Info





Commercieel inzicht voor niet-verkopers
Kluwer Opleidingen / Formations

De opleiding ‘Commercieel inzicht voor niet-verkopers’ neemt de drie bouwstenen van commerciële communicatie onder de loep: klant, product en klantrelatie. Het fundament? Klantgericht denken: weten wat, waarom en wanneer iemand ‘koopt’. Daarna leert u uw product of service ...

20/3   |  NL   |  Info





Commercieel inzicht voor niet-verkopers
Kluwer Opleidingen / Formations

De opleiding ‘Commercieel inzicht voor niet-verkopers’ neemt de drie bouwstenen van commerciële communicatie onder de loep: klant, product en klantrelatie. Het fundament? Klantgericht denken: weten wat, waarom en wanneer iemand ‘koopt’. Daarna leert u uw product of service ...

23/11   |  NL   |  Info





Klantvriendelijke brieven en e-mails schrijven
Kluwer Opleidingen / Formations

Een brief of e-mail is vaak de enige kennismaking van de lezer met uw bedrijf. Maakt uw bericht een slechte indruk, dan kan dit uw bedrijf klanten kosten. Een verzorgd en goed geformuleerd bericht daarentegen zorgt ervoor dat de lezer u meteen vertrouwen schenkt. Deze training ...

24/9   |  NL   |  Info





Klantvriendelijke brieven en e-mails schrijven
Kluwer Opleidingen / Formations

Een brief of e-mail is vaak de enige kennismaking van de lezer met uw bedrijf. Maakt uw bericht een slechte indruk, dan kan dit uw bedrijf klanten kosten. Een verzorgd en goed geformuleerd bericht daarentegen zorgt ervoor dat de lezer u meteen vertrouwen schenkt. Deze training ...

21/3   |  NL   |  Info





Klantvriendelijke brieven en e-mails schrijven
Kluwer Opleidingen / Formations

Een brief of e-mail is vaak de enige kennismaking van de lezer met uw bedrijf. Maakt uw bericht een slechte indruk, dan kan dit uw bedrijf klanten kosten. Een verzorgd en goed geformuleerd bericht daarentegen zorgt ervoor dat de lezer u meteen vertrouwen schenkt. Deze training ...

19/9   |  NL   |  Info





Photoshop Elements 14: Maak en bewerk uw beeldmateriaal voor Social Media
Kluwer Opleidingen / Formations

U maakt steeds vaker gebruik van sociale media voor uw communicatie? U deelt daarbij heel wat foto's, beelden en tekeningen via de social media kanalen? Aantrekkelijke, herkenbare beelden zijn een must voor uw online succes! En u kunt er niet omheen, deze beelden moet u ...

27/6   |  NL   |  Info





Photoshop Elements 14: Maak en bewerk uw beeldmateriaal voor Social Media
Kluwer Opleidingen / Formations

U maakt steeds vaker gebruik van sociale media voor uw communicatie? U deelt daarbij heel wat foto's, beelden en tekeningen via de social media kanalen? Aantrekkelijke, herkenbare beelden zijn een must voor uw online succes! En u kunt er niet omheen, deze beelden moet u ...

26/6   |  NL   |  Info





Mediatraining: van persrelaties tot cameratraining
Kluwer Opleidingen / Formations

Elke dag worden bedrijven gemaakt of gekraakt in de media. Daarom is het belangrijk dat bedrijven weten hoe journalisten werken, hoe ze op de best mogelijke manier communiceren met de pers en hoe ze langetermijnrelaties uitbouwen. Niet alleen de klassieke media als kranten, ...

29/5   |  NL   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team. Deze gevleugelde uitspraak van Heinz Goldmann is vandaag nog altijd erg to-the-point. Customerservicemedewerkers, technici, helpdesk en backoffice supportteams zijn cruciale schakels in ...

11/10   |  NL   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team. Deze gevleugelde uitspraak van Heinz Goldmann is vandaag nog altijd erg to-the-point. Customerservicemedewerkers, technici, helpdesk en backoffice supportteams zijn cruciale schakels in ...

27/2   |  NL   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team. Deze gevleugelde uitspraak van Heinz Goldmann is vandaag nog altijd erg to-the-point. Customerservicemedewerkers, technici, helpdesk en backoffice supportteams zijn cruciale schakels in ...

25/10   |  NL   |  Info





Workshop winnende offertes schrijven: verhoog uw omzet met 6 tot 12 procent!
Gunnar Michielssen

Maakt de offerte effectief een verschil in het verkoopproces? Reken zelf maar uit: verkopers die elke verkoopcyclus afronden met een professionele offerte, scoren 6 tot 12 % beter. Lijken uw offertes op prijslijsten of zijn het waardevolle adviezen die uw klant met interesse ...

Op maat   |  Info





Workshop direct mail
Gunnar Michielssen

Onderzoek bewijst dat de meeste mensen geen bezwaar maken tegen direct mail en reclamebrieven. Op voorwaarde dat de mailing echt informatief is en relevante informatie bevat. Te vaak willen schrijvers van direct mailings zich creatief uitleven op de kap van de lezer. ...

Op maat   |  Info





Klantvriendelijk schrijven voor hr-professionals
Gunnar Michielssen

Naast personeelsadministratie behoren ook de interne en een deel van de externe communicatie tot het takenpakket van de meeste personeelsdiensten. Een cruciale opdracht. Want de manier waarop u uw boodschap verwoordt, is bepalend voor de communicatiecultuur van uw hele ...

Op maat   |  Info





Workshop klantvriendelijke overheidscommunicatie
Gunnar Michielssen

Adminstraties van steden en gemeenten, provinciale overheden, regionale en federale besturen... nooit eerder stonden ze zo dicht bij de burgers. Die burger eist terecht dat de overheidscommunicatie helder en toegankelijk is. Tijdens deze inspirerende opleiding vertellen we ...

Op maat   |  Info





Workshop copywriting: van david ogilvy tot leo burnett
Gunnar Michielssen

Deze succesvolle workshop neemt u mee door de boeiende wereld van de reclame. Via bekende marketingconcepten als USP, image building en positioning ontdekt u het belang van een doordachte strategie voor onweerstaanbare copy. Daarna maakt u kennis met het ankermodel. Deze ...

Op maat   |  Info





Workshop klantvriendelijke teksten schrijven
Gunnar Michielssen

Een schrijfcursus? Kan iedereen dan leren schrijven? Natuurlijk. En hoewel helder schrijven steeds belangrijker wordt in ons professioneel leven, verwaarlozen heel wat mensen deze essentiële vaardigheid. Tijdens deze schrijfopleiding leert u uw ideeën klaar en duidelijk ...

Op maat   |  Info






Resultaten 1-25 van 57 Pagina  1  2  3   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be