Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

68 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie: Verkoopsvaardigheden

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Effectief verkopen
Skan Performance Management

Deze training kan modulair worden opgebouwd per stap van het verkoopsproces in functie van de sector, het product en klantenprofiel. De voornaamste doelstellingen van deze opleiding zijn : kennis van de fasering en structuur van het verkoopsproces, omzetten van deze kennis in ...

Op maat   |  Info





Vaardigheden voor de commercieel medewerker binnendienst
Kluwer Opleidingen / Formations

In deze training leert u hoe u een gesprek stuurt door de juiste telefoontechnieken toe te passen. U oefent met concrete scenario's en gespreksstructuren. De trainer geeft u de basis en een aantal richtlijnen. Deze technieken koppelen we telkens terug naar uw praktijkervaringen. ...

8/11   |  NL   |  Info





Vaardigheden voor de commercieel medewerker binnendienst
Kluwer Opleidingen / Formations

In deze training leert u hoe u een gesprek stuurt door de juiste telefoontechnieken toe te passen. U oefent met concrete scenario's en gespreksstructuren. De trainer geeft u de basis en een aantal richtlijnen. Deze technieken koppelen we telkens terug naar uw praktijkervaringen. ...

17/5   |  NL   |  Info





Resultaatgericht onderhandelen voor de sales professional
Kluwer Opleidingen / Formations

In deze tweedaagse verkooptraining zet u alle misvattingen rond commercieel onderhandelen opzij en leert u wat onderhandelen echt is: een aparte vorm van communicatie. Praktische oefeningen onder deskundige begeleiding staan garant voor onmiddellijk resultaat in uw ...

23/10   |  NL   |  Info





Resultaatgericht onderhandelen voor de sales professional
Kluwer Opleidingen / Formations

In deze tweedaagse verkooptraining zet u alle misvattingen rond commercieel onderhandelen opzij en leert u wat onderhandelen echt is: een aparte vorm van communicatie. Praktische oefeningen onder deskundige begeleiding staan garant voor onmiddellijk resultaat in uw ...

28/3   |  NL   |  Info





Négociations commerciales
Kluwer Opleidingen / Formations

Ce training de 2 jours produit 5 résultats concrets : vous comprenez l'importance d'une bonne préparation pour la réussite de la négociation , vous comprenez les étapes du processus de négociation , vous connaissez votre style de négociation et vous pouvez l'adapter à votre ...

14/6   |  FR   |  Info





Optimaliseer uw persoonlijke verkoopstijl
Kluwer Opleidingen / Formations

U laat de generieke salestechnieken liever voor wat ze zijn want 'die werken toch niet voor u'? Daag uzelf eens uit met een blik op uw persoonlijk sales-DNA. Wat werkt er wel voor u en wat niet? Waarom ergert u zich aan klanten die minder overtuigend zijn? En hoe komt het dat u ...

16/10   |  NL   |  Info





Optimaliseer uw persoonlijke verkoopstijl
Kluwer Opleidingen / Formations

U laat de generieke salestechnieken liever voor wat ze zijn want 'die werken toch niet voor u'? Daag uzelf eens uit met een blik op uw persoonlijk sales-DNA. Wat werkt er wel voor u en wat niet? Waarom ergert u zich aan klanten die minder overtuigend zijn? En hoe komt het dat u ...

16/3   |  NL   |  Info





Sales: training voor starters
Kluwer Opleidingen / Formations

Meer en meer spreken we over 'solution selling': de verkoper die op het juiste moment met de juiste oplossing zijn klant benadert, wint! In deze vierdaagse basistraining rond commerciële vaardigheden krijgt u enerzijds een volledig inzicht in alle aspecten van commerciële ...

25/9   |  NL   |  Info





Sales: training voor starters
Kluwer Opleidingen / Formations

Meer en meer spreken we over 'solution selling': de verkoper die op het juiste moment met de juiste oplossing zijn klant benadert, wint! In deze vierdaagse basistraining rond commerciële vaardigheden krijgt u enerzijds een volledig inzicht in alle aspecten van commerciële ...

28/2   |  NL   |  Info





Formation de base pour commerciaux
Kluwer Opleidingen / Formations

Durant cette formation intensive de 3 jours, vous acquérez les éléments fondateurs de votre future réussite commerciale. Vous parcourez le processus commercial de A à Z pour développer vos réflexes commerciaux et comprendre la valeur ajoutée que le client attend de vous. Vous ...

24/9   |  FR   |  Info





Formation de base pour commerciaux
Kluwer Opleidingen / Formations

Durant cette formation intensive de 3 jours, vous acquérez les éléments fondateurs de votre future réussite commerciale. Vous parcourez le processus commercial de A à Z pour développer vos réflexes commerciaux et comprendre la valeur ajoutée que le client attend de vous. Vous ...

19/2   |  FR   |  Info





Perfectionnement en vente pour les 'Hunters'
Kluwer Opleidingen / Formations

La concurrence est féroce, les décideurs sont de plus en plus difficiles à convaincre et vos clients sont peut-être moins fidèles et surtout mieux informés. Dans ce contexte, chaque commercial confronté à des questions de prospection ou de nécessité de croissance rapide de ...

25/6   |  FR   |  Info





Klantvriendelijk telefoneren
Expert Academy

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft ...

27/3   |  NL   |  Info





Telefonische afspraakname ! telefoontraining
Pantelco BVBA

Hoe word ik kampioen in afspraakname? In deze training telefonische afspraakname van een dag leert en oefent u de technieken om succesvolle telefonische afspraken te maken. Een intensieve training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, ...

NL   |  Info





Telefonische prospectie / teleprospectie / afspraakname
Pantelco BVBA

Inhoud: Voorbereiding: On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke... De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live afspraken maken en coaching deelnemer. Na de ...

3/5   |  NL   |  Info





Verkoop / face to face verkoop / winkelverkoop
Pantelco BVBA

Hoe word ik topverkoper? Zet de stap van verkoper naar topverkoper. Verwerf in deze training de vaardigheden om het verkoopgesprek van begin tot einde te beheersen. Maximaliseer uw kansen, vermijd valkuilen. Interactieve training met oefeningen gebaseerd op ervaring uit uw ...

NL   |  Info





Telefonische prospectie
Pantelco BVBA

Inhoud: Voorbereiding: On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke. De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live afspraken maken en coaching deelnemer. Na de ...

6/2   |  NL   |  Info





Geef nooit korting
IFBD - Institute for Business Development

Als klanten zeggen dat u te duur bent, is dat ronduit vervelend. Maar het is pas een ramp als u dat zelf ook vindt. Daarom moet u zelf geloven dat uw prijs, de juiste prijs is. Denk nooit zelf dat u te duur bent, maar wees trots op uw eigen tarieven. Op interactieve wijze, ...

28/9   |  NL   |  Info





De klantenfluisteraar
IFBD - Institute for Business Development

Onze websites en brochures staan er vol van: bij ons staat de klant centraal. Maar weten wij eigenlijk wel wat de klant echt wilt? En weet de klant zelf dit wel? Wat maakt die klant nu echt blij? Heel vaak heeft de klant andere noden en verwachtingen dan dat jij denkt (en vaak ...

22/1   |  NL   |  Info





Commerciële vaardigheden en verkoop
AMVR

Afhankelijk van de vraag en van de voorkennis en ervaring van de deelnemers kunnen hier volgende onderwerpen aan bod komen: commerciële communicatie, hoe overtuig ik de klant, het afsluiten van een gesprek, hoe ga ik om met weerstanden en klachten, verkoop aan DMU, prospectie, ...

Op maat   |  Info





Onderhandelen
AMVR

Wat is het verschil tussen samenwerken, vechten en onderhandelen. De verschillende onderhandelingsstijlen en de voor- en nadelen van elke stijl. Concrete oefeningen via rollenspel waarbij een aantal vuistregels worden meegegeven.

Op maat   |  Info





Accountmanagement
AMVR

Definitie van accountmanagement en de taken, eigenschappen en noodzakelijke vaardigheden van een goede accountmanager. Hoe een correcte portfolio-analyse en een daaraan gekoppeld accountplan maken en opvolgen in functie van de specifieke marktsituatie van het bedrijf. ...

Op maat   |  Info






Resultaten 1-25 van 68 Pagina  1  2  3   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be