Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

63 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie: Receptie en Secretariaat

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mail- of sms- verkeer. Er zijn natuurlijk nog altijd de basisprincipes van klantvriendelijk en zakelijk telefoneren. Het belang ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

21/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

7/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

8/11   |  NL   |  Info





Training call center: deze contact center training geeft blijvende resultaten
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Professioneel onthaal - training klantgericht onthaal - onthaal
Pantelco BVBA

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 14 februari, de 2 de dag 28 februari, telkens van 9 tot 17 uur. Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een ...

17/10   |  NL   |  Info





Training klantgericht telefoneren / telefoontraining / professioneel telefoneren
Pantelco BVBA

Hoe betovert u uw klanten aan de telefoon? Tijdens deze training 'klantgericht telefoneren' leert u om het beste uit uw telefoongesprekken te halen. Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen ...

23/8   |  NL   |  Info





Telefoniste / receptioniste
Laudius

Werkt u graag met mensen en zoekt u een afwisselende baan die enorm veel voldoening geeft? Word dan Telefoniste/Receptioniste. Met de kennis uit deze cursus bent u straks helemaal klaar voor een fantastische baan! Thuisstudie, kies voor zelfstudie of met hulp van een docent. ...

NL   |  Info





Secretaresse
Laudius

Om het vak van secretaresse tot in de perfectie uit te kunnen voeren dient u goed opgeleid te zijn. In deze korte, zeer praktijkgerichte cursus leiden we u in no-time op voor het diploma Secretaresse. Dit veelgevraagde diploma opent vele deuren en zorgt ervoor dat u uw ...

NL   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
The European Training House

Klagende klanten zijn de klanten die tenminste de moeite stellen om hun klachten kenbaar te maken. We moeten deze klanten dan ook met het nodige respect behandelen en trachten op een snelle en accurate wijze hun klacht om te vormen tot een tevredenheid naar ons bedrijf toe. Het ...

Op maat   |  Info





Gastvriendelijkheid
The European Training House

Gastvriendelijkheid is de basis voor een succesvolle Horeca-zaak. De motivatie of demotivatie van de medewerkers wordt grondig in vraag gesteld. Hoe zien de gasten ons? Hoe communiceren wij met hen. … (non-verbaal en verbaal)? Zijn wij ons bewust van het feit dat ons gedrag dat ...

Op maat   |  Info





Organisatie van evenementen
Kluwer Opleidingen / Formations

Evenementen organiseren is boeiend. Spijtig dat er zoveel kan mislopen. Tijdens deze opleiding overloopt u samen met de trainer het volledige organisatieproces van een evenement en krijgt u praktische tips en checklists aangereikt om alle mogelijke problemen in de toekomst te ...

20/9   |  NL   |  Info





E-tendering en E-notificatie volgens de nieuwe wet overheidsopdrachten
Kluwer Opleidingen / Formations

Kluwer Opleidingen schetst een volledig beeld van e-overheidsopdrachten tijdens deze opleiding e-procurement. U krijgt in eerste instantie een overzicht van de huidige stand van zaken in e-procurement. Vervolgens worden de e-tools E-notification en E-tendering met u doorgenomen. ...

17/10   |  NL   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

29/11   |  FR   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

5/9   |  FR   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également. Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

14/9   |  FR   |  Info





Eindeloopbaan
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft een overzicht van alle mogelijke eindeloopbaanregelingen. Dankzij concrete berekeningen en oefeningen ontdekt u hoe het financiële kostenplaatje van de verschillende eindeloopbaanregelingen in mekaar zit. Kortom na deze opleiding maakt u een eindeloopbaan ...

22/11   |  NL   |  Info





Corporate Wellness een strategie voor gelukkige en gezonde medewerkers
Kluwer Opleidingen / Formations

Wilt u een solide en efficiënt gezondheidsbeleid op poten zetten, met een succesvolle impact op lange termijn? Wilt u praktisch aan de slag gaan met een effectief gezondheidsbeleid? Tijdens deze opleiding verdiept u zich in de meerwaarde van een effectief gezondheidsbeleid op de ...

11/10   |  NL   |  Info





Trainingen en leertrajecten blenden
Kluwer Opleidingen / Formations

x

18/10   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

9/11   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

13/9   |  NL   |  Info





L'assertivité : affirmez-vous en pensée et en action
Kluwer Opleidingen / Formations

Vous avez difficile à dire non ? Pouvoir défendre vos idées tout en respectant votre interlocuteur est une qualité difficile à acquérir. Notre formation vous apprendra à défendre vos idées, besoins et souhaits. Vous vous exercerez d'ailleurs directement sur bon nombre de ...

16/11   |  FR   |  Info





L'assertivité : affirmez-vous en pensée et en action
Kluwer Opleidingen / Formations

Vous avez difficile à dire non ? Pouvoir défendre vos idées tout en respectant votre interlocuteur est une qualité difficile à acquérir. Notre formation vous apprendra à défendre vos idées, besoins et souhaits. Vous vous exercerez d'ailleurs directement sur bon nombre de ...

13/9   |  FR   |  Info





Update sociale actualiteit
Kluwer Opleidingen / Formations

De sociale wetgeving wijzigt momenteel in sneltreinvaart. Wilt u elk kwartaal een compacte update van de sociale actualiteit? Wat staat er op stapel met betrekking tot werkbaar en wendbaar werk? Hoever staat het met de modernisering van de uitzendarbeid? Welke impact heeft de ...

6/6   |  NL   |  Info





Actualités en droit social
Kluwer Opleidingen / Formations

La législation sociale change à toute allure. Que diriez-vous de recevoir chaque trimestre un résumé de l’actualité sociale ? Quelles sont les conséquences du statut unique ouvrier/employé ? Où en est la modernisation du travail intérimaire ? Quel est l’impact de la réforme des ...

11/6   |  FR   |  Info






Resultaten 1-25 van 63 Pagina  1  2  3   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be