Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

85 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie: Receptie en Secretariaat

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mail- of sms- verkeer. Er zijn natuurlijk nog altijd de basisprincipes van klantvriendelijk en zakelijk telefoneren. Het belang ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren in het duits
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. Voor uw Duitstalige gesprekken kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Het seminarie is in het Duits. Tweedaags seminarie in Duitstalig België (St. Vith). Twee overnachtingen en alle maaltijden ...

7/6   |  NL   |  Info





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

21/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

7/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

8/11   |  NL   |  Info





Training call center: deze contact center training geeft blijvende resultaten
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Professioneel onthaal - training klantgericht onthaal - onthaal
Pantelco BVBA

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 14 februari, de 2 de dag 28 februari, telkens van 9 tot 17 uur. Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een ...

17/10   |  NL   |  Info





Management assistant studiedag
Kluwer Opleidingen / Formations

Studiedag voor energieke en gedreven management assistants Naar jaarlijkse gewoonte, organiseert Kluwer Opleidingen voor u opnieuw een boeiende management assistant studiedag. Ons succesrecept sinds 2002? Sterke sprekers, concrete tips en inspirerende ideeën die u de nodige ...

26/4   |  NL   |  Info





Organisatie van evenementen
Kluwer Opleidingen / Formations

Evenementen organiseren is boeiend. Spijtig dat er zoveel kan mislopen. Tijdens deze opleiding overloopt u samen met de trainer het volledige organisatieproces van een evenement en krijgt u praktische tips en checklists aangereikt om alle mogelijke problemen in de toekomst te ...

20/9   |  NL   |  Info





E-tendering en E-notificatie volgens de nieuwe wet overheidsopdrachten
Kluwer Opleidingen / Formations

Kluwer Opleidingen schetst een volledig beeld van e-overheidsopdrachten tijdens deze opleiding e-procurement. U krijgt in eerste instantie een overzicht van de huidige stand van zaken in e-procurement. Vervolgens worden de e-tools E-notification en E-tendering met u doorgenomen. ...

17/10   |  NL   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

29/11   |  FR   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

5/9   |  FR   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

5/7   |  FR   |  Info





L’intelligence émotionnelle
Kluwer Opleidingen / Formations

L'intelligence émotionnelle est un outil essentiel pour vous aider à : améliorer votre leadership, gérer adéquatement le changement, négocier en situations difficiles, sortir des impasses relationnelles, gérer les personnes au caractère difficile, mieux gérer les conflits. Ce ...

23/4   |  FR   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également. Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

14/9   |  FR   |  Info





Eindeloopbaan
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft een overzicht van alle mogelijke eindeloopbaanregelingen. Dankzij concrete berekeningen en oefeningen ontdekt u hoe het financiële kostenplaatje van de verschillende eindeloopbaanregelingen in mekaar zit. Kortom na deze opleiding maakt u een eindeloopbaan ...

22/11   |  NL   |  Info





Eindeloopbaan
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft een overzicht van alle mogelijke eindeloopbaanregelingen. Dankzij concrete berekeningen en oefeningen ontdekt u hoe het financiële kostenplaatje van de verschillende eindeloopbaanregelingen in mekaar zit. Kortom na deze opleiding maakt u een eindeloopbaan ...

15/5   |  NL   |  Info





Communiquez efficacement pour mieux collaborer
Kluwer Opleidingen / Formations

L'efficacité de la communication conditionne la qualité de la collaboration entre collègues, le plaisir au travail, le niveau de productivité, ... Cette formation s'appuie sur des modèles éprouvés pour analyser et améliorer votre style de communication. En maîtrisant mieux vos ...

3/7   |  FR   |  Info





Corporate Wellness een strategie voor gelukkige en gezonde medewerkers
Kluwer Opleidingen / Formations

Wilt u een solide en efficiënt gezondheidsbeleid op poten zetten, met een succesvolle impact op lange termijn? Wilt u praktisch aan de slag gaan met een effectief gezondheidsbeleid? Tijdens deze opleiding verdiept u zich in de meerwaarde van een effectief gezondheidsbeleid op de ...

11/10   |  NL   |  Info





Corporate Wellness een strategie voor gelukkige en gezonde medewerkers
Kluwer Opleidingen / Formations

Wilt u een solide en efficiënt gezondheidsbeleid op poten zetten, met een succesvolle impact op lange termijn? Wilt u praktisch aan de slag gaan met een effectief gezondheidsbeleid? Tijdens deze opleiding verdiept u zich in de meerwaarde van een effectief gezondheidsbeleid op de ...

24/4   |  NL   |  Info





Bodemwetgeving: basisopleiding
Kluwer Opleidingen / Formations

In deze basisopleiding krijgt u in een namiddag een compleet overzicht van de Vlaamse bodemwetgeving, met specifieke aandacht voor de nieuwe taak van de milieucoördinator. Ontdek een opleiding die u to the point en concreet wegwijs maakt in deze complexe regelgeving. Na deze ...

5/6   |  NL   |  Info





Trainingen en leertrajecten blenden
Kluwer Opleidingen / Formations

x

18/10   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

9/11   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

13/9   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

5/7   |  NL   |  Info






Resultaten 1-25 van 85 Pagina  1  2  3  4   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be