Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

118 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie: Receptie en Secretariaat

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mail- of sms- verkeer. Er zijn natuurlijk nog altijd de basisprincipes van klantvriendelijk en zakelijk telefoneren. Het belang ...

NL   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
The European Training House

Klagende klanten zijn de klanten die tenminste de moeite stellen om hun klachten kenbaar te maken. We moeten deze klanten dan ook met het nodige respect behandelen en trachten op een snelle en accurate wijze hun klacht om te vormen tot een tevredenheid naar ons bedrijf toe. Het ...

Op maat   |  Info





Gastvriendelijkheid
The European Training House

Gastvriendelijkheid is de basis voor een succesvolle Horeca-zaak. De motivatie of demotivatie van de medewerkers wordt grondig in vraag gesteld. Hoe zien de gasten ons? Hoe communiceren wij met hen. … (non-verbaal en verbaal)? Zijn wij ons bewust van het feit dat ons gedrag dat ...

Op maat   |  Info





Training call center: deze contact center training geeft blijvende resultaten
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Training klantgericht telefoneren telefoontraining
Pantelco BVBA

Hoe betover ik mijn klanten aan de telefoon? Ook u kunt klanten blindelings begeesteren! Leer en oefen gedurende deze dag klantgericht telefoneren om het beste uit uw telefoongesprekken te halen. Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw ...

31/8   |  NL   |  Info





Professioneel onthaal - training klantgericht onthaal - onthaal
Pantelco BVBA

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 8 november, de 2 de dag 15 november, telkens van 9 tot 16 uur30 Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een ...

14/2   |  NL   |  Info





Bien communiquer avec la PNL
Kluwer Opleidingen / Formations

Si vous demandez à une personne douée en communication de vous confier ses secrets, il est fort probable que la réponse vous déçoive. Elle utilise sans doute instinctivement les bonnes techniques de communication. Grâce à la PNL – programmation neuro-linguistique –, l'art de ...

22/2   |  FR   |  Info





Beter functioneren als management assistant
Kluwer Opleidingen / Formations

Van een ervaren managementassistant verwacht een manager sterke communicatieve vaardigheden, iemand die ondernemend is en tegen een stootje kan. In de opleiding komt het verder ontwikkelen van uw kwaliteiten op de eerste plaats, waarbij we vertrekken vanuit uw eigen ervaringen ...

13/11   |  NL   |  Info





Beter functioneren als management assistant
Kluwer Opleidingen / Formations

Van een ervaren managementassistant verwacht een manager sterke communicatieve vaardigheden, iemand die ondernemend is en tegen een stootje kan. In de opleiding komt het verder ontwikkelen van uw kwaliteiten op de eerste plaats, waarbij we vertrekken vanuit uw eigen ervaringen ...

17/5   |  NL   |  Info





Beter functioneren als management assistant
Kluwer Opleidingen / Formations

Van een ervaren managementassistant verwacht een manager sterke communicatieve vaardigheden, iemand die ondernemend is en tegen een stootje kan. In de opleiding komt het verder ontwikkelen van uw kwaliteiten op de eerste plaats, waarbij we vertrekken vanuit uw eigen ervaringen ...

14/11   |  NL   |  Info





Atelier de rédaction : évaluez et optimisez vos documents professionnels
Kluwer Opleidingen / Formations

Vous connaissez les techniques qui rendent un texte lisible pour son public cible. Mais vous vous demandez si vous les appliquez efficacement à vos textes. Car il est difficile de se mettre dans la peau de son lecteur. Or, écrire avec clarté est plus une question de révision que ...

7/2   |  FR   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

9/11   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

13/9   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

5/7   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

17/4   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

1/2   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

21/11   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

28/9   |  NL   |  Info





Assertief als medewerker
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze opleiding geeft u inzicht in uw eigen communicatieve basishouding (agressief, assertief, subassertief, manipulatief) en reikt u concrete actiemiddelen aan om in de toekomst assertiever te reageren. Dankzij de intensieve oefeningen leert u daadwerkelijk grenzen af te ...

30/6   |  NL   |  Info





Actualités en droit social
Kluwer Opleidingen / Formations

La législation sociale change à toute allure. Que diriez-vous de recevoir chaque trimestre un résumé de l’actualité sociale ? Quelles sont les conséquences du statut unique ouvrier/employé ? Où en est la modernisation du travail intérimaire ? Quel est l’impact de la réforme des ...

19/6   |  FR   |  Info





Actualités en droit social
Kluwer Opleidingen / Formations

La législation sociale change à toute allure. Que diriez-vous de recevoir chaque trimestre un résumé de l’actualité sociale ? Quelles sont les conséquences du statut unique ouvrier/employé ? Où en est la modernisation du travail intérimaire ? Quel est l’impact de la réforme des ...

20/2   |  FR   |  Info





Actualités en droit social
Kluwer Opleidingen / Formations

La législation sociale change à toute allure. Que diriez-vous de recevoir chaque trimestre un résumé de l’actualité sociale ? Quelles sont les conséquences du statut unique ouvrier/employé ? Où en est la modernisation du travail intérimaire ? Quel est l’impact de la réforme des ...

24/10   |  FR   |  Info





Développez vos compétences de management assistant
Kluwer Opleidingen / Formations

D'un management assistant expérimenté, un patron attend de l'efficacité et du sens des responsabilités, du dynamisme et de la créativité, de la flexibilité et de l'affirmation de soi. La formation Développez vos compétences de management assistant vous propose des concepts et ...

5/6   |  FR   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également. Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

14/9   |  FR   |  Info





Courriers orientés clients
Kluwer Opleidingen / Formations

Tous les jours, vous recevez et produisez de nombreux courriers : e-mails surtout, lettres également. Vous constatez toutefois que vos destinataires ne répondent pas toujours à vos courriers : vous devez alors les relancer ou répondre à leurs demandes d’explications, par ...

13/3   |  FR   |  Info






Resultaten 1-25 van 118 Pagina  1  2  3  4  5   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be