Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

76 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie: Verkoopsvaardigheden

De magie van vragen stellen
Pantelco BVBA

De magie van vraagstelling, die willen we met u delen. We frissen het voor u op en maken intelligente vragen stellen voor u blijvend helder. Waarom stel je vragen? Je stelt een vraag omdat je iets wilt weten. (Door vragen te stellen, kom je erachter waar de klant precies ...

28/8   |  NL   |  Info





Klantvriendelijk telefoneren
Expert Academy

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft ...

28/9   |  NL   |  Info





Verkoop / face to face verkoop / winkelverkoop
Pantelco BVBA

Hoe word ik topverkoper? Zet de stap van verkoper naar topverkoper. Verwerf in deze training de vaardigheden om het verkoopgesprek van begin tot einde te beheersen. Maximaliseer uw kansen, vermijd valkuilen. Interactieve training met oefeningen gebaseerd op ervaring uit uw ...

NL   |  Info





Telefonische afspraakname
Pantelco BVBA

Inhoud: Als je 30 % meer kwalitatieve afspraken wilt. Voorbereiding: On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke. De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live ...

7/11   |  NL   |  Info





Lead generation
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie leert u wat een goede ‘lead’ is, waar u die vindt, wat het u mag kosten en wie hier verantwoordelijk is, hoe u die prioriteert ... U krijgt bovendien een direct bruikbaar actieplan om leads te genereren, afhankelijk van de producten/services, de ...

18/12   |  NL   |  Info





Geef nooit korting
IFBD - Institute for Business Development

Als klanten zeggen dat u te duur bent, is dat ronduit vervelend. Maar het is pas een ramp als u dat zelf ook vindt. Daarom moet u zelf geloven dat uw prijs, de juiste prijs is. Denk nooit zelf dat u te duur bent, maar wees trots op uw eigen tarieven. Op interactieve wijze, ...

28/9   |  NL   |  Info





Wat als de klant nee zegt ...
IFBD - Institute for Business Development

Positief omgaan met weerstand tijdens het verkoopproces? Deze interactieve workshop laat zien hoe u de bezwaren van uw klant countert en een 'nee' ombuigt in een 'ja'. Tijdens deze interactieve workshop kan u uw eigen cases aanbrengen. U bezorgt ons uw top 5 van meest ...

15/11   |  NL   |  Info





Effectief verkopen
Skan Performance Management

Deze training kan modulair worden opgebouwd per stap van het verkoopsproces in functie van de sector, het product en klantenprofiel. De voornaamste doelstellingen van deze opleiding zijn : kennis van de fasering en structuur van het verkoopsproces, omzetten van deze kennis in ...

Op maat   |  Info





Vaardigheden voor de commercieel medewerker binnendienst
Kluwer Opleidingen / Formations

In deze training leert u hoe u een gesprek stuurt door de juiste telefoontechnieken toe te passen. U oefent met concrete scenario's en gespreksstructuren. De trainer geeft u de basis en een aantal richtlijnen. Deze technieken koppelen we telkens terug naar uw praktijkervaringen. ...

8/11   |  NL   |  Info





Resultaatgericht onderhandelen voor de sales professional
Kluwer Opleidingen / Formations

In deze tweedaagse verkooptraining zet u alle misvattingen rond commercieel onderhandelen opzij en leert u wat onderhandelen echt is: een aparte vorm van communicatie. Praktische oefeningen onder deskundige begeleiding staan garant voor onmiddellijk resultaat in uw ...

23/10   |  NL   |  Info





Optimaliseer uw persoonlijke verkoopstijl
Kluwer Opleidingen / Formations

U laat de generieke salestechnieken liever voor wat ze zijn want 'die werken toch niet voor u'? Daag uzelf eens uit met een blik op uw persoonlijk sales-DNA. Wat werkt er wel voor u en wat niet? Waarom ergert u zich aan klanten die minder overtuigend zijn? En hoe komt het dat u ...

16/10   |  NL   |  Info





Sales: training voor starters
Kluwer Opleidingen / Formations

Meer en meer spreken we over 'solution selling': de verkoper die op het juiste moment met de juiste oplossing zijn klant benadert, wint! In deze vierdaagse basistraining rond commerciële vaardigheden krijgt u enerzijds een volledig inzicht in alle aspecten van commerciële ...

25/9   |  NL   |  Info





Formation de base pour commerciaux
Kluwer Opleidingen / Formations

Durant cette formation intensive de 3 jours, vous acquérez les éléments fondateurs de votre future réussite commerciale. Vous parcourez le processus commercial de A à Z pour développer vos réflexes commerciaux et comprendre la valeur ajoutée que le client attend de vous. Vous ...

24/9   |  FR   |  Info





Klant- en doelgerichte communicatie
Syntra AB

Dankzij een professionele en klantgerichte communicatie draag je meer dan ooit bij om de vooropgestelde bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Elke klant is evenwel anders. Hij verwacht echter steeds meer van jou: zelfcontrole, inlevingsvermogen, helderziendheid, geduld, ...

Op maat   |  Info





Omgaan met moeilijke klanten en klachten
Syntra AB

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige ...

Op maat   |  Info





Zelf- en mensen-kennis
The house of change

Structuren van de persoonlijkheid : ' Sleutel tot zelfkennis & mensenkennis'






Succesvolle verkooponderhandelingen
The house of change

Deelnemers leren en trainen technieken en onderhandelingsvaardigheden adhv praktijkcases






Strategie, technieken en vaardigheden in verkoop
The house of change

Verkoopvaardigheden verbeteren adhv kennis, inzichten en praktijkcases.






Commerciele attitude voor buitendienstmedewerkers
The house of change

Na deze opleiding zal de deelnemer noodzakelijke inzichten rond klantengedrag verworven hebben evenals essentiële klantgerichte, commerciële attitudes en vaardigheden. Hij zal bijgevolg een cruciale bijdrage kunnen leveren aan de versterking van de relatie met de klant.






Succesvol deelnemen aan beurzen
B&D

Dit buitengewoon trainingsprogramma, aangepast aan de verkoop op een beurs, zal je krachtige tools, technieken en een methodologie geven, die je in staat zullen stellen de concurrentie te verslaan, goede contacten te leggen, je verkoopresultaten te realiseren en zelfs te ...

NL   |  Info





Prospecteren is fun
B&D

Nieuwe klanten vinden is vaak het meest moeilijke in de verkoop. Op bepaalde momenten staat de teller op nul, je hebt nog niets verkocht! In deze training leer je alles over de verschillende stappen in de prospectie: het opbouwen van een bestand, hoe je voorbereiden en hoe je ...

NL   |  Info





Onderhandelen tot win-win
B&D

In deze compacte training leer je de basisprincipes en de spelregels van het onderhandelen voor het behalen van een optimaal resultaat voor beide partijen. Hierbij staan het behoud van een goede relatie en van de beoogde toegevoegde waarde van deals centraal en worden ...

NL   |  Info





Hart selling (verkoop)
Cameleon Business Training

Vroeger kocht men enkel het product. Vandaag speelt er veel meer mee in het beslissingsproces van de consument en de klant is mondiger geworden. Wij gaan een stap verder dan Smart-Selling. Met onze verkoopsbenadering kan u uw eigen of uw team verkoopsrendement verhogen. Enkele ...

Op maat   |  Info





Care... klantgerichtheid op de planken
Klein Barnum

NL



Negociatieskills
Impact nv





Resultaten 26-50 van 76 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be