Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

62 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie: Verkoopsvaardigheden

Perfectionnement en vente pour les 'Hunters'
Kluwer Opleidingen / Formations

La concurrence est féroce, les décideurs sont de plus en plus difficiles à convaincre et vos clients sont peut-être moins fidèles et surtout mieux informés. Dans ce contexte, chaque commercial confronté à des questions de prospection ou de nécessité de croissance rapide de ...

25/6   |  FR   |  Info





Klant- en doelgerichte communicatie
Syntra AB

Dankzij een professionele en klantgerichte communicatie draag je meer dan ooit bij om de vooropgestelde bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Elke klant is evenwel anders. Hij verwacht echter steeds meer van jou: zelfcontrole, inlevingsvermogen, helderziendheid, geduld, ...

Op maat   |  Info





Omgaan met moeilijke klanten en klachten
Syntra AB

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige ...

Op maat   |  Info





Zelf- en mensen-kennis
The house of change

Structuren van de persoonlijkheid : ' Sleutel tot zelfkennis & mensenkennis'






Succesvolle verkooponderhandelingen
The house of change

Deelnemers leren en trainen technieken en onderhandelingsvaardigheden adhv praktijkcases






Strategie, technieken en vaardigheden in verkoop
The house of change

Verkoopvaardigheden verbeteren adhv kennis, inzichten en praktijkcases.






Commerciele attitude voor buitendienstmedewerkers
The house of change

Na deze opleiding zal de deelnemer noodzakelijke inzichten rond klantengedrag verworven hebben evenals essentiële klantgerichte, commerciële attitudes en vaardigheden. Hij zal bijgevolg een cruciale bijdrage kunnen leveren aan de versterking van de relatie met de klant.






Succesvol deelnemen aan beurzen
B&D

Dit buitengewoon trainingsprogramma, aangepast aan de verkoop op een beurs, zal je krachtige tools, technieken en een methodologie geven, die je in staat zullen stellen de concurrentie te verslaan, goede contacten te leggen, je verkoopresultaten te realiseren en zelfs te ...

NL   |  Info





Prospecteren is fun
B&D

Nieuwe klanten vinden is vaak het meest moeilijke in de verkoop. Op bepaalde momenten staat de teller op nul, je hebt nog niets verkocht! In deze training leer je alles over de verschillende stappen in de prospectie: het opbouwen van een bestand, hoe je voorbereiden en hoe je ...

NL   |  Info





Onderhandelen tot win-win
B&D

In deze compacte training leer je de basisprincipes en de spelregels van het onderhandelen voor het behalen van een optimaal resultaat voor beide partijen. Hierbij staan het behoud van een goede relatie en van de beoogde toegevoegde waarde van deals centraal en worden ...

NL   |  Info





Hart selling (verkoop)
Cameleon Business Training

Vroeger kocht men enkel het product. Vandaag speelt er veel meer mee in het beslissingsproces van de consument en de klant is mondiger geworden. Wij gaan een stap verder dan Smart-Selling. Met onze verkoopsbenadering kan u uw eigen of uw team verkoopsrendement verhogen. Enkele ...

Op maat   |  Info





Yield management
The European Training House

'Yield Management' is uitgegroeid tot een ingeburgerde term in het hotelwezen. In de meeste hotels worden Revenue Managers verantwoordelijk geacht om het vooropgestelde zakencijfer te behalen en zo mogelijk te overtreffen. Maar wat is nu precies Yield - of Revenue Management? ...

Op maat   |  Info





Value selling
The European Training House

Wat is ‘added value’? Hoe verkoop je die (extra) services aan klanten? In deze training wordt een kader gecreëerd waarbinnen deze begrippen hun waarde waarmaken. Ze biedt uw verkoopteam niet enkel hulpmiddelen en technieken, maar ook die extra motivatie waardoor zowel verkoper ...

Op maat   |  Info





Selling skills
The European Training House

De beïnvloeding van het beslissingsproces van uw klanten vormt in deze training het uitgangspunt. De ontwikkeling van een gestructureerd verkoopgesprek is naast planning, prospectie, voorbereiding, opvolging etc., slechts één van de bouwstenen uit het reële en praktische sales ...

Op maat   |  Info





Meer en beter verkopen in de bediening
The European Training House

In deze training reiken wij de bedieningsmedewerkers alle noodzakelijke hulpmiddelen aan om actief en suggestief te verkopen. Kennen ze de klanten en hun latente én manifeste behoeften, hun verwachtingen? Kennen ze de producten en de voordelen die eraan beantwoorden? Kunnen ze ...

Op maat   |  Info





Klantgericht denken en doen
The European Training House

De bedoeling van deze opleiding is service verleners, technici, monteurs, supervisors, ... nieuwe ideeën aan te reiken over de belangrijke rol die zij vervullen in een klantgerichte onderneming waarbij de klant, klantentevredenheid en klantentrouw centraal staan. Het is dan ...

Op maat   |  Info





Afsluittechnieken
The European Training House

Interactiviteit staat centraal. Enkele topics: - Wanneer is afsluiten gemakkelijk? Moeilijk? - Begrijpen van het beslissingsproces van de klant - De 5 fasen van een verkoopgesprek - Zelfevaluatie over de afsluitvaardigheden - Welke info hebben we nodig - Emotionele redenen ...

Op maat   |  Info





Commerciële vaardigheden voor binnendienstmedewerkers
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Het aanleren van de technieken om binnenkomende telefoons zo productief mogelijk te verwerken. * Het inoefenen van prospectiegesprekken op maat, waardoor men met meer kans op succes kan “verkopen” aan nieuwe of bestaande klanten. * Het inoefenen van technieken om een ...

Op maat   |  Info





Commercieel onderhandelen
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Het inoefenen van praktijkgerichte vaardigheden waardoor men de laagste prijs, de beste voorwaarden of de meest ideale deal kan bekomen. * Het in kaart brengen van uw persoonlijk profiel als onderhandelaar (sterke punten, tegenstrijdigheden, lacunes) aan de hand van ...

Op maat   |  Info





Klantgerichtheid en externe/interne klanten
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* De medewerkers overtuigen dat vriendelijkheid en klantgerichtheid een belangrijke dagelijkse prioriteit is. * Een betere samenwerking en interne communicatie tussen de verschillende afdelingen op gang brengen. * Vaardigheden aanleren waardoor de deelnemers beter en ...

Op maat   |  Info





Klantgerichtheid en ontevreden klanten
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* De deelnemers leren omgaan met agressieve en ontevreden klanten. * Het doeltreffend kunnen (her)-motiveren van ontevreden of onredelijke klanten. Dit geeft een onmiddellijke impact op de klachtenbehandeling en follow-up. * De deelnemers leren constructiever, samen met de ...

Op maat   |  Info





Strategisch account management
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* In staat zijn om de meest rendabele klanten te kunnen identificeren. * Een overzicht geven van de vereiste vaardigheden, kennis en attitudes die nodig zijn om een succesvolle strategie te ontwikkelen. * Het aanleren van de nodige vaardigheden om een doeltreffend accountplan ...

Op maat   |  Info





Prospecteren is fijn! tips & tricks
Mentor

NL



Televerkoop : deze telesales training doet uw verkoop rocken
Pantelco BVBA




Telefonische prospectie / teleprospectie / prospecteren
Pantelco BVBA





Resultaten 26-50 van 62 vorige pagina -  Pagina  1  2  3   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be