Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

270 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Overheidsopdrachten succesvol uitvoeren
Kluwer Opleidingen / Formations

De opleiding 'Overheidsopdrachten succesvol uitvoeren' maakt u wegwijs in het nieuw KB uitvoering en de belangrijkste mijlpalen en (knel)punten die de uitvoering van werken, leveringen en diensten met zich kan meebrengen: borgstellingen, betalingsstromen en -termijnen, ...

11/12   |  NL   |  Info





Selectie- en gunningscriteria bij overheidsopdrachten
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens de praktijkopleiding 'Selectie- en gunningscriteria bij overheidsopdrachten' ontdekt u hoe u zorgt voor een juiste selectie van leveranciers voor een bepaalde overheidsopdracht en u leert hoe u uit die selectie de perfecte kandidaat selecteert. U krijgt een overzicht van ...

25/10   |  NL   |  Info





De raamovereenkomst voor overheidsopdrachten
Kluwer Opleidingen / Formations

Zoekt u als inkoper bij de overheid naar een aankoopformule waarmee u uw leveringen, diensten of werken goedkoper kunt aankopen voor een hogere kwaliteit? Tijdens deze opleiding ontdekt u alle modaliteiten van de raamovereenkomst. Resultaat: u weet wanneer u deze aankoopformule ...

13/12   |  NL   |  Info





Overheidsopdrachten: onderzoek en evaluatie van offertes
Kluwer Opleidingen / Formations

De praktijkopleiding 'overheidsopdrachten: onderzoek en evaluatie van offertes in de praktijk' geeft u inzicht in de gunningsprocedure van overheidsopdrachten en de mogelijke evaluatiemethodes. U leert hoe u op een eenduidige en coherente manier uw evaluatie voorbereidt, de ...

10/10   |  NL   |  Info





Overheidsopdrachten van A tot Z
Kluwer Opleidingen / Formations

Overheidsopdrachten uitschrijven, organiseren en toewijzen wordt steeds complexer. Elke overheidsdienst is er zich van bewust dat de minste fout tegen de 'regels van het spel' grote gevolgen kan hebben. Daarom loont het u te wapenen met up-to-datekennis van de wetgeving en de ...

11/10   |  NL   |  Info





Update overheidsopdrachten
Kluwer Opleidingen / Formations

De Update Overheidsopdrachten is een must voor elke professional die actief is jn in de sector van overheidsopdrachten. Op amper één dag krijgt u een duidelijk overzicht van nieuwe regelgeving, recente gerechtelijke uitspraken en trends. Een team van experten gidst u snel en ...

6/12   |  NL   |  Info





Marchés publics : actualités
Kluwer Opleidingen / Formations

Vous connaissez la législation en matière de marchés publics et désirez rester au courant des derniers développements et de la jurisprudence actuelle ? Lors de ce séminaire d'actualités, un panel de spécialistes met en un jour vos connaissances à niveau. Il traite les évolutions ...

11/12   |  FR   |  Info





Opslag gevaarlijke producten volgens Vlarem
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens deze praktijkgerichte halve dag ontdekt u de allerlaatste nieuwigheden inzake gevaarlijke stoffen. Bovendien leert u de visie over de opslag van gevaarlijke producten door de bril van de milieuconsultant/VR-deskundige en van de toezichthouder. Met deze praktijkgerichte ...

9/10   |  NL   |  Info





Online Adverteren
Kluwer Opleidingen / Formations

Online advertsing is een must geworden om visibiliteit te krijgen op het internet en op sociale netwerken. Het is dé ideale manier om de juiste doelgroep te bereiken. Meer en meer bedrijven zien dan ook het belang in van online adverteren en zijn op zoek naar de meest relevante ...

21/9   |  NL   |  Info





Commercieel inzicht voor niet-verkopers
Kluwer Opleidingen / Formations

De opleiding ‘Commercieel inzicht voor niet-verkopers’ neemt de drie bouwstenen van commerciële communicatie onder de loep: klant, product en klantrelatie. Het fundament? Klantgericht denken: weten wat, waarom en wanneer iemand ‘koopt’. Daarna leert u uw product of service ...

18/10   |  NL   |  Info





Business Development: van idee tot groei
Kluwer Opleidingen / Formations

Succes door innovatie – een kwestie van geluk? Niet helemaal. Met een doordachte business development-strategie verhoogt u drastisch uw groeikansen.

21/11   |  NL   |  Info





Bouw in 6 stappen een succesvolle multichannel campagne
Kluwer Opleidingen / Formations

De consument gebruikt steeds meer digitale kanalen. Elke marketeer ervaart vandaag dan ook de noodzaak om hier op in te spelen. Maar hoe bouw je een goede multichannel campagne? Welke kanalen ga je inzetten? Wat ga je meten in je scorecards en na afloop rapporteren? En welke ...

25/10   |  NL   |  Info





Advanced marketing
Kluwer Opleidingen / Formations

Wanneer u al beschikt over een basiskennis in marketing, geeft deze driedaagse opleiding u een grondig inzicht in actuele marketingtrends en -tools. U leert het antwoord kennen op 'geavanceerde marketingproblemen' zoals: het effectief structureren van de marketingafdeling, het ...

20/11   |  NL   |  Info





Klantvriendelijk en efficiënt telefoneren
Kluwer Opleidingen / Formations

Gunt uw telefoon u geen moment van rust? Tijdens de eendaagse praktijkworkshop 'Klantvriendelijk telefoneren' ontdekt u dat het niet moeilijk is om in al die drukte uw geduld, uw goed humeur, uw persoonlijkheid en vooral uw professionele aanpak optimaal in te zetten. Dankzij ...

25/9   |  NL   |  Info





Analyse fonctionnelle de A à Z
Kluwer Opleidingen / Formations

L’analyste fonctionnel joue un rôle-clé dans la conversion des procédés d’entreprise en applications. Il rassemble les informations sur les procédés d’entreprise et les convertit en analyses fonctionnelles claires. Mais le métier ne s’apprend pas à l’école. Cette formation vous ...

15/11   |  FR   |  Info





GPBV-installaties (BBT-conclusies)
Kluwer Opleidingen / Formations

Met de Vlarem-trein 2012 werd de Richtlijn Industriële Emissies (RIE) omgezet in Vlaamse wetgeving. Sinds september 2013 zijn heel wat nieuwe bepalingen voor GPBV-installaties (IPPC-installaties) van kracht. Dit leidde ondermeer tot aanpassingen van Vlarem I en II, het Vlarebo ...

20/11   |  NL   |  Info





Collaborez efficacement à l’aide des réseaux sociaux d'entreprise
Kluwer Opleidingen / Formations

Vous recevez des dizaines d’e-mails chaque jour pour vous avertir de chaque changement dans un projet? Vos équipes réinventent en permanence des solutions existantes? Il vous est difficile d’avoir une vue à la fois synthétique et à jour de l’ensemble des projets ou des dossiers ...

13/12   |  FR   |  Info





Een infographic maken
Kluwer Opleidingen / Formations

Met infographics kunt u op een eenvoudige en visueel aantrekkelijke manier complexe data en informatie voorstellen. Beelden worden immers veel gemakkelijker begrepen, meer bekeken dan tekst én veel meer gedeeld. In deze training gaat u dan ook aan de slag met uw eigen ...

27/9   |  NL   |  Info





Workshop for successful outsourcing
Solvay Executive Education

The programme helps managers and business owners to efficiently deal with the risks and opportunities of outsourcing, whether in Belgium or abroad. It targets enterprises with no or little experience with outsourcing, or more mature organisations seeking to benchmark and upgrade ...

EN   |  Info





Executive programme en immobilier
Solvay Executive Education

Avec son Executive Programme en Immobilier, la Solvay Brussels School vous propose une formation post-universitaire unique en Belgique francophone qui vous permettra de : - Développer ses connaissances du secteur immobilier - Mieux en connaître les exigences économiques et ...

FR   |  Info





Moeilijke telefoongesprekken? lig er niet wakker van!
Syntra AB

Een groeiend deel van onze communicatie doen we via e-mail. Toch speelt telefoonverkeer in het bedrijfsleven nog altijd een cruciale rol. Een goede telefoonetiquette blijft onontbeerlijk. De houding of gedrag aan de telefoonlijn bepaalt of iemand geïnteresseerd blijft en je de ...

Op maat   |  Info





Klant- en doelgerichte communicatie
Syntra AB

Dankzij een professionele en klantgerichte communicatie draag je meer dan ooit bij om de vooropgestelde bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Elke klant is evenwel anders. Hij verwacht echter steeds meer van jou: zelfcontrole, inlevingsvermogen, helderziendheid, geduld, ...

Op maat   |  Info





Omgaan met moeilijke klanten en klachten
Syntra AB

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige ...

Op maat   |  Info





Zelf- en mensen-kennis
The house of change

Structuren van de persoonlijkheid : ' Sleutel tot zelfkennis & mensenkennis'






Succesvolle verkooponderhandelingen
The house of change

Deelnemers leren en trainen technieken en onderhandelingsvaardigheden adhv praktijkcases







Resultaten 151-175 van 270 vorige pagina -  Pagina  4  5  6  7  8  9  10   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be