Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

335 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

La négociation commerciale
Kluwer Opleidingen / Formations

La négociation est un exercice d’équilibriste : d’un côté, vous tenez absolument à remporter le contrat, mais de l’autre, vous souhaitez éviter toute conséquence négative sur votre rentabilité. Savoir négocier avec succès À quoi reconnaît-on une bonne affaire?? C’est très ...

11/6   |  FR   |  Info





Optimaliseer uw persoonlijke verkoopstijl
Kluwer Opleidingen / Formations

U wilt groeien als verkoper omdat u weet dat er meer in zit. U hebt ervaring maar merkt dat niet ieder gesprek even doeltreffend is. Dit opleidingstraject geeft u gepersonaliseerde tips en technieken om de klant beter in te schatten. En u ontdekt wat er mogelijk is om hem ...

27/10   |  NL   |  Info





Optimaliseer uw persoonlijke verkoopstijl
Kluwer Opleidingen / Formations

U wilt groeien als verkoper omdat u weet dat er meer in zit. U hebt ervaring maar merkt dat niet ieder gesprek even doeltreffend is. Dit opleidingstraject geeft u gepersonaliseerde tips en technieken om de klant beter in te schatten. En u ontdekt wat er mogelijk is om hem ...

6/3   |  NL   |  Info





Sales: training voor starters
Kluwer Opleidingen / Formations

Het geheim van een succesvolle verkoper Een vlotte babbel en een aanstekelijke lach? Natuurlijk horen die bij de kwaliteiten van een sales representative, accountmanager of commercieel medewerker. Zo eentje die klanten er zonder woorden van kan overtuigen dat hij hun ontbrekende ...

16/9   |  NL   |  Info





Sales: training voor starters
Kluwer Opleidingen / Formations

Het geheim van een succesvolle verkoper Een vlotte babbel en een aanstekelijke lach? Natuurlijk horen die bij de kwaliteiten van een sales representative, accountmanager of commercieel medewerker. Zo eentje die klanten er zonder woorden van kan overtuigen dat hij hun ontbrekende ...

13/2   |  NL   |  Info





Fondements de la vente : formation de base pour commerciaux
Kluwer Opleidingen / Formations

Bien écouter, argumenter, gérer les objections, conclure la vente et analyser les comportements d’achat est tout un art. Aujourd’hui, vendre c’est créer des relations durables de partenariat dans la confiance et dans le plaisir. Vous démarrez une carrière commerciale et voulez ...

24/9   |  FR   |  Info





Fondements de la vente : formation de base pour commerciaux
Kluwer Opleidingen / Formations

Bien écouter, argumenter, gérer les objections, conclure la vente et analyser les comportements d’achat est tout un art. Aujourd’hui, vendre c’est créer des relations durables de partenariat dans la confiance et dans le plaisir. Vous démarrez une carrière commerciale et voulez ...

19/2   |  FR   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

Customer service ís de toegevoegde waarde Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u ...

14/10   |  NL   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

Customer service ís de toegevoegde waarde Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u ...

3/3   |  NL   |  Info





Business Development Management
Kluwer Opleidingen / Formations

Hoe wordt u een succesvol business development manager? Hoe zet u groei-opportuniteiten om en creëert u concurrentievoordeel voor uw organisatie? Het business development management programma belicht hoe u bedrijfsopportuniteiten kunt onderzoeken en hoe ...

20/10   |  NL   |  Info





Business Development Management
Kluwer Opleidingen / Formations

Hoe wordt u een succesvol business development manager? Hoe zet u groei-opportuniteiten om en creëert u concurrentievoordeel voor uw organisatie? Het business development management programma belicht hoe u bedrijfsopportuniteiten kunt onderzoeken en hoe ...

13/5   |  NL   |  Info





Lichaamstaal: communiceer krachtiger
Kluwer Opleidingen / Formations

Ervaart u soms dat uw gesprekspartner uw boodschap anders begreep dan u hem bedoelde? Of dat sommige medewerkers of managers automatisch aandacht krijgen als ze de vergaderruimte binnenkomen en anderen niet? Of dat uw instemmend knikken niet op dezelfde manier overkomt als het ...

1/10   |  NL   |  Info





Lichaamstaal: communiceer krachtiger
Kluwer Opleidingen / Formations

Ervaart u soms dat uw gesprekspartner uw boodschap anders begreep dan u hem bedoelde? Of dat sommige medewerkers of managers automatisch aandacht krijgen als ze de vergaderruimte binnenkomen en anderen niet? Of dat uw instemmend knikken niet op dezelfde manier overkomt als het ...

4/6   |  NL   |  Info





Lichaamstaal: communiceer krachtiger
Kluwer Opleidingen / Formations

Ervaart u soms dat uw gesprekspartner uw boodschap anders begreep dan u hem bedoelde? Of dat sommige medewerkers of managers automatisch aandacht krijgen als ze de vergaderruimte binnenkomen en anderen niet? Of dat uw instemmend knikken niet op dezelfde manier overkomt als het ...

4/2   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken: boeiend leren presenteren
Kluwer Opleidingen / Formations

Moet u af en toe een woordje uitleg doen bij vergaderingen? Een presentatie geven aan collega’s? Een toespraak houden? Dan wilt u dat uw publiek luistert, en blijft luisteren. De eerste stap naar zo’n presentatie met impact? Een grondige voorbereiding. Alvast enkele tips die aan ...

17/11   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken: boeiend leren presenteren
Kluwer Opleidingen / Formations

Moet u af en toe een woordje uitleg doen bij vergaderingen? Een presentatie geven aan collega’s? Een toespraak houden? Dan wilt u dat uw publiek luistert, en blijft luisteren. De eerste stap naar zo’n presentatie met impact? Een grondige voorbereiding. Alvast enkele tips die aan ...

14/9   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken: boeiend leren presenteren
Kluwer Opleidingen / Formations

Moet u af en toe een woordje uitleg doen bij vergaderingen? Een presentatie geven aan collega’s? Een toespraak houden? Dan wilt u dat uw publiek luistert, en blijft luisteren. De eerste stap naar zo’n presentatie met impact? Een grondige voorbereiding. Alvast enkele tips die aan ...

15/6   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken: boeiend leren presenteren
Kluwer Opleidingen / Formations

Moet u af en toe een woordje uitleg doen bij vergaderingen? Een presentatie geven aan collega’s? Een toespraak houden? Dan wilt u dat uw publiek luistert, en blijft luisteren. De eerste stap naar zo’n presentatie met impact? Een grondige voorbereiding. Alvast enkele tips die aan ...

30/4   |  NL   |  Info





Presentatietechnieken: boeiend leren presenteren
Kluwer Opleidingen / Formations

Moet u af en toe een woordje uitleg doen bij vergaderingen? Een presentatie geven aan collega’s? Een toespraak houden? Dan wilt u dat uw publiek luistert, en blijft luisteren. De eerste stap naar zo’n presentatie met impact? Een grondige voorbereiding. Alvast enkele tips die aan ...

3/2   |  NL   |  Info





Succesvol en overtuigend communiceren
Kluwer Opleidingen / Formations

Communicatievaardigheden: cruciaal op de werkvloerUw mening laten gelden in een vergadering? Gerichte vragen stellen bij een interview? Een overdonderende presentatie geven? Op de werkvloer zijn communicatievaardigheden cruciaal. Leer uw verhaal structureren, onderbouwen én ...

8/9   |  NL   |  Info





Succesvol en overtuigend communiceren
Kluwer Opleidingen / Formations

Communicatievaardigheden: cruciaal op de werkvloerUw mening laten gelden in een vergadering? Gerichte vragen stellen bij een interview? Een overdonderende presentatie geven? Op de werkvloer zijn communicatievaardigheden cruciaal. Leer uw verhaal structureren, onderbouwen én ...

7/5   |  NL   |  Info





Succesvol en overtuigend communiceren
Kluwer Opleidingen / Formations

Communicatievaardigheden: cruciaal op de werkvloerUw mening laten gelden in een vergadering? Gerichte vragen stellen bij een interview? Een overdonderende presentatie geven? Op de werkvloer zijn communicatievaardigheden cruciaal. Leer uw verhaal structureren, onderbouwen én ...

28/1   |  NL   |  Info





Optimalisatie van je website : stappenplan voor een verbetertraject
Kluwer Opleidingen / Formations

Hoe goed scoort uw huidige website? Vinden klanten snel terug wat ze zoeken? Is de content nog relevant? En is de website mobielvriendelijk? Veel websites zijn niet gebruiksvriendelijk genoeg, waardoor klanten afhaken. En u dus bezoekers en leads mist. In deze praktische ...

24/6   |  NL   |  Info





Visual storytelling: breng uw verhaal met beelden
Kluwer Opleidingen / Formations

De overload aan informatie, berichten en boodschappen dwingt ons om op een andere manier ons verhaal te brengen. Tenminste wanneer we echt iets willen bereiken met onze boodschap. Wanneer we anderen willen overtuigen van ons idee. En dan spreken beelden meer dan woorden: ze ...

10/12   |  NL   |  Info





Visual storytelling: breng uw verhaal met beelden
Kluwer Opleidingen / Formations

De overload aan informatie, berichten en boodschappen dwingt ons om op een andere manier ons verhaal te brengen. Tenminste wanneer we echt iets willen bereiken met onze boodschap. Wanneer we anderen willen overtuigen van ons idee. En dan spreken beelden meer dan woorden: ze ...

23/4   |  NL   |  Info






Resultaten 126-150 van 335 vorige pagina -  Pagina  3  4  5  6  7  8  9   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be