Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

303 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Advanced retail design
Universiteit Hasselt School of Expert Education

In oktober 2018 gaan we weer van start met de Masterclasses Advanced Retail Design (4de editie). Dit jaar in een nieuw jasje want we gaan de link met de praktijk nog hechter maken. Na elke module is er een workshop waarbij je effectief aan de slag gaat met de verworven ...

2/10   |  NL   |  Info





Strategisch account management
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* In staat zijn om de meest rendabele klanten te kunnen identificeren. * Een overzicht geven van de vereiste vaardigheden, kennis en attitudes die nodig zijn om een succesvolle strategie te ontwikkelen. * Het aanleren van de nodige vaardigheden om een doeltreffend accountplan ...

Op maat   |  Info





Klantgerichtheid en ontevreden klanten
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* De deelnemers leren omgaan met agressieve en ontevreden klanten. * Het doeltreffend kunnen (her)-motiveren van ontevreden of onredelijke klanten. Dit geeft een onmiddellijke impact op de klachtenbehandeling en follow-up. * De deelnemers leren constructiever, samen met de ...

Op maat   |  Info





Klantgerichtheid en externe/interne klanten
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* De medewerkers overtuigen dat vriendelijkheid en klantgerichtheid een belangrijke dagelijkse prioriteit is. * Een betere samenwerking en interne communicatie tussen de verschillende afdelingen op gang brengen. * Vaardigheden aanleren waardoor de deelnemers beter en ...

Op maat   |  Info





Commerciële vaardigheden voor binnendienstmedewerkers
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Het aanleren van de technieken om binnenkomende telefoons zo productief mogelijk te verwerken. * Het inoefenen van prospectiegesprekken op maat, waardoor men met meer kans op succes kan “verkopen” aan nieuwe of bestaande klanten. * Het inoefenen van technieken om een ...

Op maat   |  Info





Commercieel onderhandelen
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Het inoefenen van praktijkgerichte vaardigheden waardoor men de laagste prijs, de beste voorwaarden of de meest ideale deal kan bekomen. * Het in kaart brengen van uw persoonlijk profiel als onderhandelaar (sterke punten, tegenstrijdigheden, lacunes) aan de hand van ...

Op maat   |  Info





Yield management
The European Training House

'Yield Management' is uitgegroeid tot een ingeburgerde term in het hotelwezen. In de meeste hotels worden Revenue Managers verantwoordelijk geacht om het vooropgestelde zakencijfer te behalen en zo mogelijk te overtreffen. Maar wat is nu precies Yield - of Revenue Management? ...

Op maat   |  Info





Value selling
The European Training House

Wat is ‘added value’? Hoe verkoop je die (extra) services aan klanten? In deze training wordt een kader gecreëerd waarbinnen deze begrippen hun waarde waarmaken. Ze biedt uw verkoopteam niet enkel hulpmiddelen en technieken, maar ook die extra motivatie waardoor zowel verkoper ...

Op maat   |  Info





Selling skills
The European Training House

De beïnvloeding van het beslissingsproces van uw klanten vormt in deze training het uitgangspunt. De ontwikkeling van een gestructureerd verkoopgesprek is naast planning, prospectie, voorbereiding, opvolging etc., slechts één van de bouwstenen uit het reële en praktische sales ...

Op maat   |  Info





Meer en beter verkopen in de bediening
The European Training House

In deze training reiken wij de bedieningsmedewerkers alle noodzakelijke hulpmiddelen aan om actief en suggestief te verkopen. Kennen ze de klanten en hun latente én manifeste behoeften, hun verwachtingen? Kennen ze de producten en de voordelen die eraan beantwoorden? Kunnen ze ...

Op maat   |  Info





Klantgericht denken en doen
The European Training House

De bedoeling van deze opleiding is service verleners, technici, monteurs, supervisors, ... nieuwe ideeën aan te reiken over de belangrijke rol die zij vervullen in een klantgerichte onderneming waarbij de klant, klantentevredenheid en klantentrouw centraal staan. Het is dan ...

Op maat   |  Info





Afsluittechnieken
The European Training House

Interactiviteit staat centraal. Enkele topics: - Wanneer is afsluiten gemakkelijk? Moeilijk? - Begrijpen van het beslissingsproces van de klant - De 5 fasen van een verkoopgesprek - Zelfevaluatie over de afsluitvaardigheden - Welke info hebben we nodig - Emotionele redenen ...

Op maat   |  Info





Negotiatiëren - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

EN   |  Info





Klantvriendelijk telefoneren
Expert Academy

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft ...

28/9   |  NL   |  Info





Up & running met illustrator
Mezure

Marketing- en communicatiespecialisten worden steeds vaker gevraagd om zelf aanpassingen te doen aan bestaande illustrator bestanden. Sommige zelfstandigen willen zelf tekeningen maken of hun verpakkingen uniek maken. Meer en meer designers willen hun ontwerpen digitaliseren en ...

NL   |  Info





Een professionele huisstijl en sjablonen hanteren
Mezure

Een professionele huisstijl is belangrijk voor het imago en de identiteit van jouw bedrijf. Een huisstijl is uniek, geeft jouw bedrijf een bepaalde uitstraling en onderscheidt je van jouw concurrenten. Om een goede indruk te maken, wordt de huisstijl van jouw bedrijf best ...

NL   |  Info





Smartphone video's maken en monteren
Mezure

Video’s voor op social media hoeven niet altijd de duurste te zijn, het lijkt eenvoudig maar toch kan het vaak nog veel beter. Een professionele video oogt soms wel mooi maar je komt natuurlijker over met een zelfgemaakte video. Dit is social media reporting tot he next level. ...

NL   |  Info





Up & running met indesign
Mezure

Het belang van mooi ogende publicaties groeit voortdurend: van boeken en brochures tot digitale magazines en iPad-apps. Toch worden marketing- en communicatiespecialisten steeds vaker gevraagd een deel van de publicaties zelf onder hun hoede te nemen en minder uit te besteden. ...

NL   |  Info





Up & running met photoshop
Mezure

Goede selecties maken is essentieel voor Photoshop. We starten met afbeeldingen te beoordelen/taggen in Adobe Bridge om over te gaan in Photoshop. Hier leer je niet alleen waar alle knopjes zitten maar ook alles over het werken met vorm, tekst en kleur. Op verschillende ...

NL   |  Info





China online training - grasp china'
China Inkling Cross-cultural Dynamics

China is 300 keer zo groot als België. Het land maakte de laatste decennia een immense socio-economische ontwikkeling door. Heel concreet : jaarlijks gaan er erg veel Vlamingen op reis, studeren er of doen er zaken. Waarom? ...

NL   |  Info





Masterclass inkoop - de inkoper als business partner
IFBD - Institute for Business Development

In deze writer’s class behandelt Rietveld ‘het verhaal achter het verhaal’ en traint hij u in het concept van de businessgedreven inkoop. Maar hij brengt ook talloze praktijkvoorbeelden en deelt met u de nieuwste inzichten die hij heeft verworven en succesvol heeft toegepast bij ...

17/12   |  NL   |  Info





Guerrilla marketing
IFBD - Institute for Business Development

Traditionele reclame laat consumenten koud. Als reclamemaker, marketeer of ondernemer heb je dan ook geen keuze. Met alleen nog verrassende onorthodoxe acties kan je je doelgroep nog bereiken en ervoor zorgen dat zij over jou of jouw product praten. Want wat heeft meer effect: ...

22/1   |  NL   |  Info





Masterclass voorraadbeheer
IFBD - Institute for Business Development

Onze trainer garandeert dat u na het volgen van deze training en het opvolgen van de adviezen die u mee krijgt naar uw magazijn uw voorraden verder kunt optimaliseren. Besparingen van meer dan 20.000 € op korte termijn, zijn dan ook eerder regel dan uitzondering. Deze training ...

18/12   |  NL   |  Info





Lead generation
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie leert u wat een goede ‘lead’ is, waar u die vindt, wat het u mag kosten en wie hier verantwoordelijk is, hoe u die prioriteert ... U krijgt bovendien een direct bruikbaar actieplan om leads te genereren, afhankelijk van de producten/services, de ...

18/12   |  NL   |  Info





B2b productlancering
IFBD - Institute for Business Development

Ook in uw B2B business blijft het lanceren van een nieuw product of dienst een groot risico, maar een falingskans van 75 % mag u niet accepteren. Daarom moet u uw huiswerk maken bij het vormgeven van uw productintroductieplan. Bepaal concrete objectieven, analyseer zowel de ...

17/12   |  NL   |  Info






Resultaten 101-125 van 303 vorige pagina -  Pagina  2  3  4  5  6  7  8   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be