Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

303 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Google Analytics Basics
SBM

In deze opleiding leren we u hoe u een Google Analytics-account opzet en data structureert. We leren u werken met filters en lossen specifieke problemen op zoals: data meten voor meerdere domeinen, filters opzetten, eigen verkeer uitsluiten, koppelingen maken met Google Search ...

5/10   |  NL   |  Info





Google Analytics Advanced
SBM

In deze opleiding leren we hoe u interacties zoals klikken op een telefoonnummer, het afspelen van een video, het invullen van een formulier, ed. kan meten en registreren via Google Tag Manager. We leren u eveneens werken met aangepaste doelen en conversies. Daarnaast leren we ...

23/11   |  NL   |  Info





Google Adwords Basics - Aanmaken van Google Account & Advertenties
SBM

U wilt starten met betalende Google advertenties (SEA) maar u weet niet hoe u er het best kan aan beginnen? Dan is dit de opleiding die u nodig hebt. We bespreken het biedingssysteem, de verschillende type campagnes en de structuur van Google AdWords. Samen zetten we uw Google ...

19/10   |  NL   |  Info





Google Adwords Advanced - Remarketing & Conversies & Adwords editor
SBM

Wat kent u na het volgen van deze opleiding? U leert remarketinglijsten opzetten en beheren U leert werken met de Google AdWords Editor U leert werken met doelen en conversies U hebt inzicht hoe u uw advertenties analyseert en optimaliseert U hebt inzicht in de statistieken van ...

9/11   |  NL   |  Info





Facebookmarketing - module 2: Hoe mee halen uit Facebook via advertenties?
SBM

Wat kent u na het volgen van Module 2 Hoe meer halen uit Facebook via advertenties? U kent de werking van Facebook advertenties, U kent de verschillende advertentie opties, U kunt de juiste verwachtingen creëren voor uw advertenties, U kent de verschillende manieren om op ...

16/10   |  NL   |  Info





Facebookmarketing - module 1: Bouwen aan uw merk op facebook.
SBM

Wat kent u na het volgen van module 1 Bouwen aan uw merk op Facebook? U begrijpt het verschil tussen persoonlijke en bedrijfspagina's, U leert u bedrijfspagina (fan pagina) te optimaliseren, U begrijpt hoe Facebook uw berichten behandelt en verdeelt (het algoritme), U begrijpt ...

9/10   |  NL   |  Info





Facebook Business Manager en Remarketing
SBM

Met Facebook kan u fans ontwikkelen, binden en onderhouden. Mensen die u, uw bedrijf of uw merk zo mooi vinden dat zij nagenoeg vanzelf promotie voor u voeren. Om die fans te behouden moet u ook wel weer goed omgaan met content en uitingen. In deze training leert u praktisch ...

16/11   |  NL   |  Info





Expert Klantgerichtheid
SBM

Hoe evolueert je organisatie naar een klantgerichte organisatie? Welke acties kan je daartoe opzetten? Hoe krijg je medewerkers gemotiveerd zodat zij volop voor de klant gaan? Welke klantbevragingen zet je best op en hoe ga je aan de slag met de resultaten? Hoe krijg je de ...

25/9   |  NL   |  Info





Sales - verkoop
CIPERS Training Professionals

Na afloop van dit 5-daagse traject (gespreid over 5 maanden) zullen de deelnemers onder meer: • meer 'face time' krijgen bij beslissers van prospecten • de principes van ‘Solution Selling’ begrijpen en kunnen toepassen • een groter impact hebben op hun gesprekspartners • ...

NL   |  Info





Gezondheidseconomie
EHSAL Management School

Het postuniversitair programma Gezondheidseconomie bestaat uit 17 opleidingssessies van 3,5 uur. Deelnemers zonder economische vooropleiding worden aangeraden ook in te schrijven voor de optionele sessies 'Inleiding tot de Economie' (7 uur). Wie vooraf zijn statistische ...

1/10   |  NL   |  Info





Digitale marketing
EHSAL Management School

Het programma bestaat uit 16 opleidingssessies: Inleidende sessie Module 1: Marketingplanning en digital ondernemen Module 2: Understanding customer journey & digital touchpoints Module 3: Essential tools & skills/hands on De deelnemers bieden we tevens de mogelijkheid ...

16/10   |  NL   |  Info





Accountmanagement
AMVR

Wat zijn de taken van de accountmanager? Op basis hiervan bespreken we de eigenschappen en noodzakelijke vaardigheden van de accountmanager. Hoe een correcte portfolio-analyse maken? De accountanalyse en een daaraan gekoppeld accountplan maken en opvolgen in functie van de ...

Op maat   |  Info





Commerciële vaardigheden en verkoop
AMVR

Afhankelijk van de vraag en van de voorkennis en ervaring van de deelnemers kunnen hier volgende onderwerpen aan bod komen: commerciële communicatie, hoe pas ik mij aan aan de communicatiestijl van de klant, hoe overtuig ik de klant, het afsluiten van een gesprek, hoe ga ik om ...

Op maat   |  Info





Klachtenbehandeling en customer service
AMVR

De customer service is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? Hoe kunnen we te weten komen wat de echte klacht is en de klant laten voelen dat we zijn klacht ...

Op maat   |  Info





Onderhandelen
AMVR

In deze opleiding wordt ingegaan op het verschil tussen samenwerken, vechten en onderhandelen. De verschillende onderhandelingsstijlen en de voor- en nadelen van elke stijl worden via concrete rollenspelen ingeoefend en uitgetest. Daarnaast bespreken we de verschillende ...

Op maat   |  Info





Overtuigen en afsluiten in de verkoop
AMVR

Waarom koopt de klant bij de ene verkoper wel en niet bij de andere? Overtuigen is vooral inzicht in de behoeften van de klant en dit kunnen vertalen naar de krachten van de dienst of het product dat men aanbiedt. Maar dit is vaak niet voldoende. Het leren ontdekken en ...

Op maat   |  Info





Prospectie
AMVR

Hoe prospectie ontwikkelen tot een normaal onderdeel van de werkzaamheden van de verkoper? Wanneer prospecteren of het juiste momentum? De ideale weg bestaat niet. Elke verkoper moet uitzoeken welke weg naar Rome hem het beste ligt. Het leren realistisch inschatten van kansen. ...

Op maat   |  Info





Telefooncommunicatie
AMVR

Aan de telefoon is men de public relation officer van het bedrijf en een professioneel gebruik van de telefoon als dusdanig is het tele-visitekaartje van het bedrijf. De voor- en nadelen van de telefoon en de fouten van het telefoongebruik worden toegelicht. Wanneer gebruiken we ...

Op maat   |  Info





Start je eigen reclamebureau
Laudius

Ben je creatief en zou je graag geld willen verdienen met het verzinnen en uitwerken van originele, vernieuwende reclamecampagnes? Ben je al werkzaam bij een bureau maar word je creatief geremd? Start dan je eigen reclamebureau. In deze unieke cursus leer je alles wat nodig is ...

NL   |  Info





Marketing manager
Laudius

Als bedrijf is het tegenwoordig niet meer voldoende om “goed” te zijn. Als marketeer heeft u de zeer belangrijke opgave om mee te werken aan het versterken van de concurrentiepositie van uw huidige of toekomstige werkgever. U ontwikkelt, plant en realiseert creatieve en ...

NL   |  Info





Evenementenmarketing
Laudius

Succesvolle evenementenmarketing is meer dan het boeken van een entertainer: de uitvoering en ontwikkeling van evenementen is uitgegroeid tot een modern, effectief marketingcommunicatie-instrument. Wilt u een professional worden op het gebied van evenementenmarketing? Dan is dit ...

NL   |  Info





Communicatiemanager
Laudius

Communicatie is een breed vakgebied. Dit is ook terug te zien in deze cursus. Alle aspecten van communicatie passeren de revue. Of het nu gaat om bedrijfsinterne communicatie of communicatie met externe partijen: alles komt aan bod. Thuisstudie, kies voor zelfstudie of met ...

NL   |  Info





Artist manager / artiestenmanager / a&r manager
Laudius

Als Artist Manager ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de carrière van één of meer artiesten. Je bent verantwoordelijk voor de publiciteit, de marketing en de planning. Thuisstudie, kies voor zelfstudie of met hulp van een docent. Kies voor download (PDF) ...

NL   |  Info





Art director
Laudius

Als Art Director vertaalt u de wensen van een klant in een origineel concept of spraakmakende campagne. In deze breed opgezette opleiding doet u alle kennis op waarover een moderne Art Director dient te beschikken. Met deze kennis in uw bagage bent u een aanwinst voor ieder ...

NL   |  Info





Accountmanager
Laudius

In deze fantastische cursus wordt u in korte tijd opgeleid tot een zeer slagvaardige accountmanager. We bieden u alle kennis die nodig is om uit te groeien tot een topvertegenwoordiger. Thuisstudie, kies voor zelfstudie of met hulp van een docent. Kies voor download (PDF) of ...

NL   |  Info






Resultaten 76-100 van 303 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be