Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

198 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Interpersoonlijke en klantgerichte communicatie
Cameleon Business Training

Het begrip communicatie heeft tegenwoordig een heel andere betekenis gekregen. Het oude begrip 'zender' en 'ontvanger' heeft afgedaan. Dit dankzij nieuwe communicatiemogelijkheden zoals gsm, sms, blogs, chatten, internet, interactieve marketing,… Deze opleiding geeft u en ...

Op maat   |  Info





Klantgerichtheid een continu verbeterproces
Cameleon Business Training

Een vraag: De hoeveelste opleiding klantgerichtheid gaat u organiseren of volgen? We trainen al jaren organisaties in het thema klantgerichtheid. Steeds stellen we hetzelfde vast. De oplossing tot de meest klantgerichte organisatie zit niet enkel in het aanleren van enkel ...

Op maat   |  Info





Hart selling (verkoop)
Cameleon Business Training

Vroeger kocht men enkel het product. Vandaag speelt er veel meer mee in het beslissingsproces van de consument en de klant is mondiger geworden. Wij gaan een stap verder dan Smart-Selling. Met onze verkoopsbenadering kan u uw eigen of uw team verkoopsrendement verhogen. Enkele ...

Op maat   |  Info





Communication interpersonnelle et orientée vers le client
Cameleon Business Training

De nos jours, les anciennes notions d’émetteur et de destinataire ont disparu. Ceci grâce aux nouvelles possibilités de communication telles que le gsm, le sms, le webblog, le chat, l'internet, le marketing interactif, etc. Grâce à cette formation, vous et vos collaborateurs ...

Op maat   |  Info





Storytelling
Syntra Bizz

Mensen houden van goede verhalen. Ze zorgen dat we emotioneel betrokken raken en de boodschap blijft veel beter hangen dan een opsomming van feiten en cijfers. Net daarom is storytelling dé tool om op te vallen in het huidige marketinglandschap. Door het verhaal rond je merk te ...

Op maat   |  Info





Succesvol posten op social media
Syntra Bizz

Om je verhaal als onderneming in de wereld te zetten, is het vanzelfsprekend dat je actief bent op social media. Maar niet alles wat je post is even populair. En naast de inhoud, is ook de vorm belangrijk. In deze opleiding nemen we je mee naar de basis. Welke posts doen het ...

Op maat   |  Info





Facebookmarketing
Syntra Bizz

Facebook is veruit ’s werelds grootste sociale netwerk en is daardoor ook een zeer aantrekkelijk marketingkanaal geworden. Wil je als bedrijf starten met social media marketing, dan begin je best met Facebook. Maar hoe kan je het grote potentieel van Facebook echt gebruiken als ...

Op maat   |  Info





Moeilijke telefoongesprekken? lig er niet wakker van!
Syntra Bizz

Een groeiend deel van onze communicatie doen we via e-mail. Toch speelt telefoonverkeer in het bedrijfsleven nog altijd een cruciale rol. Een goede telefoonetiquette blijft onontbeerlijk. De houding of gedrag aan de telefoonlijn bepaalt of iemand geïnteresseerd blijft en je de ...

Op maat   |  Info





Klant- en doelgericht communiceren
Syntra Bizz

Dankzij een professionele en klantgerichte communicatie draag je meer dan ooit bij om de vooropgestelde bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Elke klant is evenwel anders. Hij verwacht echter steeds meer van jou: zelfcontrole, inlevingsvermogen, helderziendheid, geduld, ...

Op maat   |  Info





Omgaan met moeilijke klanten en klachten
Syntra Bizz

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige ...

Op maat   |  Info





Workshop winnende offertes schrijven: verhoog uw omzet met 6 tot 12 procent!
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Maakt de offerte effectief een verschil in het verkoopproces? Reken zelf maar uit: verkopers die elke verkoopcyclus afronden met een professionele offerte, scoren 6 tot 12 % beter. Lijken uw offertes op prijslijsten of zijn het waardevolle adviezen die uw klant met interesse ...

Op maat   |  Info





Workshop schrijven voor klantendiensten
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Klanten met vragen of klachten sturen steeds vaker e-mails. Daarom is een vlotte pen essentieel voor medewerkers van callcenters, helpdesks en klantendiensten. Tijdens deze schrijfopleiding leert u uw antwoorden helder en vlot formuleren. Na afloop schrijft u niet alleen ...

Op maat   |  Info





Workshop klantvriendelijke teksten schrijven
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Een schrijfcursus? Kan iedereen dan leren schrijven? Natuurlijk. En hoewel helder schrijven steeds belangrijker wordt in ons professioneel leven, verwaarlozen heel wat mensen deze essentiële vaardigheid. Tijdens deze schrijfopleiding leert u uw ideeën klaar en duidelijk ...

Op maat   |  Info





Workshop klantvriendelijke overheidscommunicatie
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Adminstraties van steden en gemeenten, provinciale overheden, regionale en federale besturen... nooit eerder stonden ze zo dicht bij de burgers. Die burger eist terecht dat de overheidscommunicatie helder en toegankelijk is. Tijdens deze inspirerende opleiding vertellen we ...

Op maat   |  Info





Workshop direct mail
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Onderzoek bewijst dat de meeste mensen geen bezwaar maken tegen direct mail en reclamebrieven. Op voorwaarde dat de mailing echt informatief is en relevante informatie bevat. Te vaak willen schrijvers van direct mailings zich creatief uitleven op de kap van de lezer. ...

Op maat   |  Info





Workshop copywriting: van david ogilvy tot leo burnett
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Deze succesvolle workshop neemt u mee door de boeiende wereld van de reclame. Via bekende marketingconcepten als USP, image building en positioning ontdekt u het belang van een doordachte strategie voor onweerstaanbare copy. Daarna maakt u kennis met het ankermodel. Deze ...

Op maat   |  Info





Klantvriendelijk schrijven voor hr-professionals
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Naast personeelsadministratie behoren ook de interne en een deel van de externe communicatie tot het takenpakket van de meeste personeelsdiensten. Een cruciale opdracht. Want de manier waarop u uw boodschap verwoordt, is bepalend voor de communicatiecultuur van uw hele ...

Op maat   |  Info





Training commerciële vaardigheden binnendienst (vernieuwd)
Pantelco BVBA

Hoe word ik het succesnummer van de binnendienst? Praktijkgerichte, interactieve training voor de binnendienst met op maat gemaakte oefeningen, casestudies en professionele videofragmenten. +De juiste visie en attitude. +Het eigen werkplezier verhogen. +Motivatie ...

Op maat   |  Info





Schrijven voor Google
SBM

De insteek van deze training is eenvoudig: Google wil zijn klanten op hun wenken bedienen. Lees: wie naar informatie zoekt, zo snel mogelijk naar de aangewezen website leiden. Bent u mee met die zienswijze? Dan wordt het SEO-schaakspel plots zonneklaar. En begrijpt u waarom ...

13/12   |  NL   |  Info





Gezondheidseconomie
EHSAL Management School

Het postuniversitair programma Gezondheidseconomie bestaat uit 17 opleidingssessies van 3,5 uur. Deelnemers zonder economische vooropleiding worden aangeraden ook in te schrijven voor de optionele sessies 'Inleiding tot de Economie' (7 uur). Wie vooraf zijn statistische ...

1/10   |  NL   |  Info





Accountmanagement
AMVR

Wat zijn de taken van de accountmanager? Op basis hiervan bespreken we de eigenschappen en noodzakelijke vaardigheden van de accountmanager. Hoe een correcte portfolio-analyse maken? De accountanalyse en een daaraan gekoppeld accountplan maken en opvolgen in functie van de ...

Op maat   |  Info





Commerciële vaardigheden en verkoop
AMVR

Afhankelijk van de vraag en van de voorkennis en ervaring van de deelnemers kunnen hier volgende onderwerpen aan bod komen: commerciële communicatie, hoe pas ik mij aan aan de communicatiestijl van de klant, hoe overtuig ik de klant, het afsluiten van een gesprek, hoe ga ik om ...

Op maat   |  Info





Klachtenbehandeling en customer service
AMVR

De customer service is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? Hoe kunnen we te weten komen wat de echte klacht is en de klant laten voelen dat we zijn klacht ...

Op maat   |  Info





Onderhandelen
AMVR

In deze opleiding wordt ingegaan op het verschil tussen samenwerken, vechten en onderhandelen. De verschillende onderhandelingsstijlen en de voor- en nadelen van elke stijl worden via concrete rollenspelen ingeoefend en uitgetest. Daarnaast bespreken we de verschillende ...

Op maat   |  Info





Overtuigen en afsluiten in de verkoop
AMVR

Waarom koopt de klant bij de ene verkoper wel en niet bij de andere? Overtuigen is vooral inzicht in de behoeften van de klant en dit kunnen vertalen naar de krachten van de dienst of het product dat men aanbiedt. Maar dit is vaak niet voldoende. Het leren ontdekken en ...

Op maat   |  Info






Resultaten 76-100 van 198 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be