Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

389 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Het marketingplan in de praktijk
Kluwer Opleidingen / Formations

Planmatige aanpak in marketing De nood aan een strategische, consistente en planmatige aanpak in marketing en communicatie is meer dan ooit nodig. Want impulsieve of creatieve beslissingen die snel resultaat moeten garanderen werken niet meer. Elke modern denkende manager of ...

23/4   |  NL   |  Info





Marketing voor niet-marketeers
Kluwer Opleidingen / Formations

Krijg in 2 dagen alle basics in marketing onder de knieWerkt u vaak samen met marketingcollega's of hebt u omzetverantwoordelijkheid?Zet u uw eerste stappen in een marketingfunctie?Krijgt u regelmatig te maken met één of ander marketingaspect?Zijn de verschillende ...

27/10   |  NL   |  Info





Marketing voor niet-marketeers
Kluwer Opleidingen / Formations

Krijg in 2 dagen alle basics in marketing onder de knieWerkt u vaak samen met marketingcollega's of hebt u omzetverantwoordelijkheid?Zet u uw eerste stappen in een marketingfunctie?Krijgt u regelmatig te maken met één of ander marketingaspect?Zijn de verschillende ...

27/8   |  NL   |  Info





Marketing voor niet-marketeers
Kluwer Opleidingen / Formations

Krijg in 2 dagen alle basics in marketing onder de knieWerkt u vaak samen met marketingcollega's of hebt u omzetverantwoordelijkheid?Zet u uw eerste stappen in een marketingfunctie?Krijgt u regelmatig te maken met één of ander marketingaspect?Zijn de verschillende ...

18/2   |  NL   |  Info





Le marketing pour non-spécialistes
Kluwer Opleidingen / Formations

À vous les clés du marketing ! Vous faites vos premiers pas dans une fonction de marketing et vous souhaitez vous familiariser avec ce domaine et son jargon ? Vous souhaitez maîtriser les bases du marketing ? Votre job vous amène souvent à entretenir des contacts directs ou ...

23/4   |  FR   |  Info





LinkedIn Marketing
Kluwer Opleidingen / Formations

Steeds meer bedrijven gebruiken LinkedIn niet meer uitsluitend als cv-database, maar ook als marketing- of saleskanaal. En dat is terecht! Bedrijven nemen de b2b marketingmogelijkheden van LinkedIn steeds serieuzer. Door LinkedIn slim, bewust, intensief en gericht in te zetten ...

6/11   |  NL   |  Info





LinkedIn Marketing
Kluwer Opleidingen / Formations

Steeds meer bedrijven gebruiken LinkedIn niet meer uitsluitend als cv-database, maar ook als marketing- of saleskanaal. En dat is terecht! Bedrijven nemen de b2b marketingmogelijkheden van LinkedIn steeds serieuzer. Door LinkedIn slim, bewust, intensief en gericht in te zetten ...

7/5   |  NL   |  Info





Een infographic maken
Kluwer Opleidingen / Formations

Met infographics kunt u op een eenvoudige en visueel aantrekkelijke manier complexe data en informatie voorstellen. Beelden worden immers veel gemakkelijker begrepen, meer bekeken dan tekst én veel meer gedeeld. En laat dat nu net de uitdaging zijn voor marketeers die op zoek ...

18/11   |  NL   |  Info





Een infographic maken
Kluwer Opleidingen / Formations

Met infographics kunt u op een eenvoudige en visueel aantrekkelijke manier complexe data en informatie voorstellen. Beelden worden immers veel gemakkelijker begrepen, meer bekeken dan tekst én veel meer gedeeld. En laat dat nu net de uitdaging zijn voor marketeers die op zoek ...

4/3   |  NL   |  Info





Basisopleiding: social media op het werk
Kluwer Opleidingen / Formations

Het begrip social media is u niet vreemd. U hebt een of meerdere persoonlijke accounts – of overweegt om binnenkort uw eerste stappen te zetten op de sociale netwerken. Om contact te houden met uw omgeving. Of om het nieuws op de voet te volgen.Maar wist u dat kanalen als ...

10/10   |  NL   |  Info





Rédiger une stratégie et un plan marketing efficace
Kluwer Opleidingen / Formations

Base du développement d’une entreprise, le plan marketing vous permet de devancer vos concurrents sur les marchés-cibles. Seulement, le monde du marketing se complexifie et de nombreuses opportunités apparaissent. Aussi, il est primordial de pouvoir structurer son approche ...

29/3   |  FR   |  Info





Le marketing pour non-spécialistes
Kluwer Opleidingen / Formations

À vous les clés du marketing ! Vous faites vos premiers pas dans une fonction de marketing et vous souhaitez vous familiariser avec ce domaine et son jargon ? Vous souhaitez maîtriser les bases du marketing ? Votre job vous amène souvent à entretenir des contacts directs ou ...

10/10   |  FR   |  Info





Négociations commerciales
Kluwer Opleidingen / Formations

D’après G. Morris (London Sales Studies) peux de commerciaux se rendent compte de l’impact réel qu’auront de meilleures négociations sur le CA. Pourtant, la situation financière actuelle vous oblige, plus que jamais, à bien vous ‘armer’ face à votre interlocuteur ...

6/6   |  FR   |  Info





Commerciële skills voor inside sales medewerkers
Kluwer Opleidingen / Formations

Steviger in uw schoenen als commercieel medewerker 70 % van uw gesprekken als commercieel medewerker verloopt via de telefoon. Klantgericht telefoneren is dan ook een vaardigheid die u het best perfect onder de knie hebt op een commerciële binnendienst. In deze training oefent u ...

18/11   |  NL   |  Info





Commerciële skills voor inside sales medewerkers
Kluwer Opleidingen / Formations

Steviger in uw schoenen als commercieel medewerker 70 % van uw gesprekken als commercieel medewerker verloopt via de telefoon. Klantgericht telefoneren is dan ook een vaardigheid die u het best perfect onder de knie hebt op een commerciële binnendienst. In deze training oefent u ...

6/5   |  NL   |  Info





Gemakkelijker groeien en verkopen door CRM
Kluwer Opleidingen / Formations

Groeien op bestaande klanten is tegelijk de snelste groeistrategie met de minste risico’s. CRM is dus een cruciale bedrijfstrategie en een bekende groeiversneller: enerzijds verhoogt het omzet en winst, anderzijds versterkt het de klantentevredenheid.Een CRM strategie maakt ...

7/11   |  NL   |  Info





Gemakkelijker groeien en verkopen door CRM
Kluwer Opleidingen / Formations

Groeien op bestaande klanten is tegelijk de snelste groeistrategie met de minste risico’s. CRM is dus een cruciale bedrijfstrategie en een bekende groeiversneller: enerzijds verhoogt het omzet en winst, anderzijds versterkt het de klantentevredenheid.Een CRM strategie maakt ...

25/4   |  NL   |  Info





Channel Management: hoe haalt u het beste uit uw distributeurs?
Kluwer Opleidingen / Formations

Enkele vragen die bedrijfsleiders bezig houden:Hoe kies ik tussen directe en indirecte verkoopkanalen, zowel voor de verkoop als de service?Hoe en waar vind ik de juiste distributeur voor mijn bedrijf?Moet ik mijn distributeur exclusiviteit geven?Hoeveel winstmarge moet ik mijn ...

23/5   |  NL   |  Info





Resultaatgericht onderhandelen voor de sales professional
Kluwer Opleidingen / Formations

Sales professionals hebben er alle belang bij doeltreffend om te gaan met de almaar grotere druk op de prijzen. Het vinden van een goede balans tussen soepelheid en standvastigheid, service en creëren van waarde, emotie en verstand zijn te ontwikkelen troeven in het ...

9/10   |  NL   |  Info





Resultaatgericht onderhandelen voor de sales professional
Kluwer Opleidingen / Formations

Sales professionals hebben er alle belang bij doeltreffend om te gaan met de almaar grotere druk op de prijzen. Het vinden van een goede balans tussen soepelheid en standvastigheid, service en creëren van waarde, emotie en verstand zijn te ontwikkelen troeven in het ...

2/4   |  NL   |  Info





Optimaliseer uw persoonlijke verkoopstijl
Kluwer Opleidingen / Formations

Verkopen en ondernemen zijn niet langer evident. Merkt u ook dat:jarenlange klanten prijzen opvragen bij uw concurrent?uw product of dienst geen prioriteit is voor prospecten?beslissingsprocessen langer worden?klanten buitengewoon geïnformeerd zijn?De economische realiteit daagt ...

14/10   |  NL   |  Info





Optimaliseer uw persoonlijke verkoopstijl
Kluwer Opleidingen / Formations

Verkopen en ondernemen zijn niet langer evident. Merkt u ook dat:jarenlange klanten prijzen opvragen bij uw concurrent?uw product of dienst geen prioriteit is voor prospecten?beslissingsprocessen langer worden?klanten buitengewoon geïnformeerd zijn?De economische realiteit daagt ...

29/3   |  NL   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

Customer service ís de toegevoegde waarde Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u ...

2/10   |  NL   |  Info





Maak het verschil met uw customer service
Kluwer Opleidingen / Formations

Customer service ís de toegevoegde waarde Customer service reikt verder dan één dienst of afdeling. “The sales team is not the entire company, but the entire company should act as a sales team”, aldus businessgoeroe Heinz Goldmann. Een klant zoekt toegevoegde waarde. En u ...

2/4   |  NL   |  Info





Advanced salestraining: waarde creëren in elke klantinteractie
Kluwer Opleidingen / Formations

Een opleiding in verkopen? Die hebt u op het eerste gezicht niet nodig. U draait al een paar jaar mee in b-2-b-sales en kent dus de in's en out's van het vak. U zet de behoeften van uw klant centraal, praat vol vuur over uw aanbod en ontkracht moeiteloos tegenwerpingen en ...

4/10   |  NL   |  Info






Resultaten 76-100 van 389 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be