Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

198 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Guerrilla marketing
IFBD - Institute for Business Development

Traditionele reclame laat consumenten koud. Als reclamemaker, marketeer of ondernemer heb je dan ook geen keuze. Met alleen nog verrassende onorthodoxe acties kan je je doelgroep nog bereiken en ervoor zorgen dat zij over jou of jouw product praten. Want wat heeft meer effect: ...

19/6   |  NL   |  Info





Geld verdienen met sociale media
IFBD - Institute for Business Development

Zorg voor verhalen. Zorg ervoor dat mensen over u praten. ‘Create acts, no ads.’ Dat is wat Cor Hospes bedrijven probeert te verduidelijken. Niet alleen in zijn boeken en tijdens lezingen en workshops, maar ook met zijn content- en guerrillamarketing bureau Tsjee. Want ...

24/5   |  NL   |  Info





Geef nooit korting
IFBD - Institute for Business Development

Als klanten zeggen dat u te duur bent, is dat ronduit vervelend. Maar het is pas een ramp als u dat zelf ook vindt. Daarom moet u zelf geloven dat uw prijs, de juiste prijs is. Denk nooit zelf dat u te duur bent, maar wees trots op uw eigen tarieven. Op interactieve wijze, ...

27/9   |  NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

7/6   |  NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

6/6   |  NL   |  Info





Excel voor inkopers
IFBD - Institute for Business Development

Als inkoper wordt u meer en meer bestookt met een overvloed aan (cijfermatige) informatie. Prijsvergelijkingen, product specificaties, complexe offertes … zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Het verzamelen enerzijds en analyseren anderzijds van deze inkoopinformatie is dan ...

4/6   |  NL   |  Info





Effectief & doelgericht onderhandelen voor aankopers
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag wordt van u – als inkoper – verwacht dat u waarde creëert: financiële waarde enerzijds, operationele waarde anderzijds. Als inkoper draagt u immers een gigantische financiële en operationele verantwoordelijkheid. Uw resultaat determineert het resultaat van uw ...

24/6   |  NL   |  Info





De succesvolle product manager
IFBD - Institute for Business Development

Wat wordt van u als Product Manager verwacht ? U weet wat de markt wil. U overtuigt uw management van de nodige budgetten. U stimuleert uw verkoopsorganisatie. U bent de koppelfunctie tussen klant en R&D. U heeft kennis van marketing en marktonderzoek, publiciteit, promotie, ...

3/4   |  NL   |  Info





De koopknop
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie ‘De Koopknop’ leert u wat consumenten echt willen, wie ze vertrouwen, wat ze graag willen hebben en uiteindelijk gaan kopen. De 'ontdekking' van de koopknop onthult de geheimen van het consumentenbrein. Een zegen voor de consument, maar vooral voor ...

16/5   |  NL   |  Info





Contract management voor niet-juristen
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële inspanningen worden beloond door het afsluiten van het definitieve contract. Hoewel u ongetwijfeld op dat ogenblik een voortraject heeft gekend van onderhandelen, formuleren van diverse voorstellen,… is wat u uiteindelijk op papier neerzet, de basis voor de ...

4/4   |  NL   |  Info





Afsluiten van verkoopgesprekken
IFBD - Institute for Business Development

De moeilijkste – en beslissende – fase in het verkoopgesprek is het moment van afsluiten. Minder dan één op drie van alle verkoopgesprekken worden op de juiste wijze afgesloten. Vele verkopers durven niet af te sluiten, uit angst een ‘neen’ te krijgen. Verkoopprocessen blijven ...

18/2   |  NL   |  Info





Opex & lean - masterclass operational excellence & lean
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag is Operational Excellence hét belangrijkste thema, zowel in productiebedrijven als service organisaties. Operational Excellence heeft immers als doel om de operationele winst te maximaliseren. Enerzijds door de kosten zo laag mogelijk te houden, anderzijds door maximale ...

25/4   |  NL   |  Info





De psychologie van de inkoper
IFBD - Institute for Business Development

Gedurende deze dag leert u hoe een aankoper werkt, functioneert, denkt en onderhandelt. Deze training wapent u tegen harde prijsnegotiaties door een diepgaand inzicht in de wijze waarop de aankoopfunctie functioneert. Deze workshop is een perfecte mix van concepten, inzichten en ...

27/3   |  NL   |  Info





Workshop klantgerichte schriftelijke communicatie en taalgebruik
Agataal Taalopleidingen

Deze interactieve opleiding reikt u praktische redactionele taaltechnieken aan om klantgerichte teksten te schrijven. U leert visueel aantrekkelijke en dynamische teksten op te stellen waarvan de inhoud perfect beantwoordt aan de vragen en verwachtingen van uw doelpubliek. Ook ...

15/1   |  NL   |  Info





Negotiëren - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

17/9   |  EN   |  Info





Negotiëren - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

4/6   |  EN   |  Info





Negotiating - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

21/5   |  NL   |  Info





Negotiating - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

26/2   |  EN   |  Info





Negotiatiëren - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

EN   |  Info





Expert klantgerichtheid
SBM

Hoe evolueert je organisatie naar een klantgerichte organisatie? Welke acties kan je daartoe opzetten? Hoe krijg je medewerkers gemotiveerd zodat zij volop voor de klant gaan? Welke klantbevragingen zet je best op en hoe ga je aan de slag met de resultaten? Hoe krijg je de ...

12/3   |  NL   |  Info





Klantvriendelijk telefoneren
Expert Academy

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft ...

6/2   |  NL   |  Info





Zeevracht
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Programma: Vraag en aanbod in de scheepvaart Marktspelers en marktverhoudingen Voor- en nadelen van de verschillende tariefstellingen Transittijd of service als criteria Betalingscondities vergeleken Aanbod en impact op de prijsstelling Tactische aspecten

19/3   |  NL   |  Info





Wegtransport
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

In de Europese Unie vertegenwoordigt het goederenvervoer over de weg meer dan twee derden van de totale tonnage. In deze module analyseren we samen met jou hoe de markt van het wegtransport in elkaar zit en evolueert én de voor- en nadelen van deze transportvorm. We kijken ook ...

7/2   |  NL   |  Info





Toolbox voor duurzaam inkopen
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Labels, certificaten en managementsystemen zijn belangrijke tools in de uitbouw van een duurzaam inkoopbeleid. Ze helpen je om zicht te krijgen op complexe producteigenschappen, op TCO of levenscycluskost, en op duurzame praktijken in de supply chain.

18/12   |  NL   |  Info





Marktanalyse & inkoopstrategie voor transport
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Als transport-inkoper is het belangrijk om de juiste strategische keuzes te maken, die aansluiten bij de specifieke transportbehoeften en doelstellingen van jouw bedrijf. Een bedrijfsvisie die duurzaamheid laat primeren, resulteert bijvoorbeeld in een heel andere oplossing dan ...

24/1   |  NL   |  Info






Resultaten 51-75 van 198 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be