Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

270 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Commercieel onderhandelen
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

* Het inoefenen van praktijkgerichte vaardigheden waardoor men de laagste prijs, de beste voorwaarden of de meest ideale deal kan bekomen. * Het in kaart brengen van uw persoonlijk profiel als onderhandelaar (sterke punten, tegenstrijdigheden, lacunes) aan de hand van ...

Op maat   |  Info





Yield management
The European Training House

'Yield Management' is uitgegroeid tot een ingeburgerde term in het hotelwezen. In de meeste hotels worden Revenue Managers verantwoordelijk geacht om het vooropgestelde zakencijfer te behalen en zo mogelijk te overtreffen. Maar wat is nu precies Yield - of Revenue Management? ...

Op maat   |  Info





Value selling
The European Training House

Wat is ‘added value’? Hoe verkoop je die (extra) services aan klanten? In deze training wordt een kader gecreëerd waarbinnen deze begrippen hun waarde waarmaken. Ze biedt uw verkoopteam niet enkel hulpmiddelen en technieken, maar ook die extra motivatie waardoor zowel verkoper ...

Op maat   |  Info





Selling skills
The European Training House

De beïnvloeding van het beslissingsproces van uw klanten vormt in deze training het uitgangspunt. De ontwikkeling van een gestructureerd verkoopgesprek is naast planning, prospectie, voorbereiding, opvolging etc., slechts één van de bouwstenen uit het reële en praktische sales ...

Op maat   |  Info





Meer en beter verkopen in de bediening
The European Training House

In deze training reiken wij de bedieningsmedewerkers alle noodzakelijke hulpmiddelen aan om actief en suggestief te verkopen. Kennen ze de klanten en hun latente én manifeste behoeften, hun verwachtingen? Kennen ze de producten en de voordelen die eraan beantwoorden? Kunnen ze ...

Op maat   |  Info





Klantgericht denken en doen
The European Training House

De bedoeling van deze opleiding is service verleners, technici, monteurs, supervisors, ... nieuwe ideeën aan te reiken over de belangrijke rol die zij vervullen in een klantgerichte onderneming waarbij de klant, klantentevredenheid en klantentrouw centraal staan. Het is dan ...

Op maat   |  Info





Afsluittechnieken
The European Training House

Interactiviteit staat centraal. Enkele topics: - Wanneer is afsluiten gemakkelijk? Moeilijk? - Begrijpen van het beslissingsproces van de klant - De 5 fasen van een verkoopgesprek - Zelfevaluatie over de afsluitvaardigheden - Welke info hebben we nodig - Emotionele redenen ...

Op maat   |  Info





Negotiatiëren - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Bij de training Beter Onderhandelen leer je alles wat je nodig hebt om een succesvolle onderhandelaar te worden, ongeacht je kennis, leeftijd of branche-ervaring Om aan de onderhandelingstafel uit te blinken, heb je vertrouwen nodig en de overtuiging dat je op het juiste ...

EN   |  Info





Professioneel presenteren en spreken voor publiek - presentatietechnieken
Expert Academy

In een servicegerichte werkomgeving draait alles rond communicatie. Niet alleen de inhoud, maar ook de manier waarop u een boodschap naar buiten brengt, is belangrijk. Elke professional die bepaalde ideeën, projecten of plannen moet presenteren en daarbij wil overtuigen of ...

6/9   |  NL   |  Info





Internet marketing
Expert Academy

Internet marketing wordt steeds belangrijker in de totale marketing mix. In deze praktijkgerichte cursus leert u alle ins en outs van online marketingtechnieken kennen met het oog op een efficiëntere klantenwerving en een hogere klantentevredenheid. In de cursus Internet ...

10/12   |  NL   |  Info





De magie van vragen stellen
Pantelco BVBA

De magie van vraagstelling, die willen we met u delen. We frissen het voor u op en maken intelligente vragen stellen voor u blijvend helder. Waarom stel je vragen? Je stelt een vraag omdat je iets wilt weten. (Door vragen te stellen, kom je erachter waar de klant precies ...

28/8   |  NL   |  Info





Klantvriendelijk telefoneren
Expert Academy

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft ...

28/9   |  NL   |  Info





Up & running met illustrator
Mezure

Marketing- en communicatiespecialisten worden steeds vaker gevraagd om zelf aanpassingen te doen aan bestaande illustrator bestanden. Sommige zelfstandigen willen zelf tekeningen maken of hun verpakkingen uniek maken. Meer en meer designers willen hun ontwerpen digitaliseren en ...

NL   |  Info





Een professionele huisstijl en sjablonen hanteren
Mezure

Een professionele huisstijl is belangrijk voor het imago en de identiteit van jouw bedrijf. Een huisstijl is uniek, geeft jouw bedrijf een bepaalde uitstraling en onderscheidt je van jouw concurrenten. Om een goede indruk te maken, wordt de huisstijl van jouw bedrijf best ...

NL   |  Info





Smartphone video's maken en monteren
Mezure

Video’s voor op social media hoeven niet altijd de duurste te zijn, het lijkt eenvoudig maar toch kan het vaak nog veel beter. Een professionele video oogt soms wel mooi maar je komt natuurlijker over met een zelfgemaakte video. Dit is social media reporting tot he next level. ...

NL   |  Info





Up & running met indesign
Mezure

Het belang van mooi ogende publicaties groeit voortdurend: van boeken en brochures tot digitale magazines en iPad-apps. Toch worden marketing- en communicatiespecialisten steeds vaker gevraagd een deel van de publicaties zelf onder hun hoede te nemen en minder uit te besteden. ...

NL   |  Info





Up & running met photoshop
Mezure

Goede selecties maken is essentieel voor Photoshop. We starten met afbeeldingen te beoordelen/taggen in Adobe Bridge om over te gaan in Photoshop. Hier leer je niet alleen waar alle knopjes zitten maar ook alles over het werken met vorm, tekst en kleur. Op verschillende ...

NL   |  Info





Self-webinar training: ontwerp en presenteer een impact webinar met je eigen laptop
WebinarSolutions Academy

Met je eigen laptop en een goede webinarsoftware kan je laagdrempelig starten met interactieve live webinars. In deze training krijg je een blik achter de schermen van onze live studio-webinars en je ontdekt de principes die het verschil maken tussen een fiasco en een geslaagd ...

19/7   |  NL   |  Info





Social media: hoe chatten, twitter, facebook en youtube gebruiken
Pantelco BVBA

Voor wie? Deze social media training is voor iedereen die ... Contact heeft met klanten via de chat of app Onderzoekt of chatten en appen ook voor de eigen organisatie succesvol is. Het chat- en appkanaal verder wil uitbouwen. Wat bereik je met deze ...

11/9   |  NL   |  Info





Verkoop / face to face verkoop / winkelverkoop
Pantelco BVBA

Hoe word ik topverkoper? Zet de stap van verkoper naar topverkoper. Verwerf in deze training de vaardigheden om het verkoopgesprek van begin tot einde te beheersen. Maximaliseer uw kansen, vermijd valkuilen. Interactieve training met oefeningen gebaseerd op ervaring uit uw ...

NL   |  Info





Training helpdesk service
Pantelco BVBA

20 jaar ervaring ; heel interactief en praktijkgericht. Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken 4: E-mail ...

Op maat   |  Info





Training commerciële vaardigheden binnendienst (vernieuwd)
Pantelco BVBA

Hoe word ik het succesnummer van de binnendienst? Praktijkgerichte, interactieve training voor de binnendienst met op maat gemaakte oefeningen, casestudies en professionele videofragmenten. +De juiste visie en attitude. +Het eigen werkplezier verhogen. +Motivatie ...

Op maat   |  Info





Klantgericht communiceren
Pantelco BVBA

Praktische training met uw realiteit: We gaan in op: Instelling,houding en motivatie. Omgaan met eigen frustraties. De finesses van telefonische communicatie. Hoe neem je controle over de communicatie + oefeningen. De finesses van face to face contact. Omgaan met ...

29/8   |  NL   |  Info





Klantgericht communiceren voor technische medewerkers
Pantelco BVBA

Een doorgewinterde trainer geeft inzicht in: Hoe kun je gedrag van mensen herkennen en hoe ga je daar best mee om? Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan? Wat is klantgerichtheid, waarom is klantgerichtheid zo belangrijk, welke is de juiste attitude en wat is te ...

15/10   |  NL   |  Info





Telefonische afspraakname
Pantelco BVBA

Inhoud: Als je 30 % meer kwalitatieve afspraken wilt. Voorbereiding: On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke. De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live ...

7/11   |  NL   |  Info






Resultaten 26-50 van 270 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be