Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

271 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Selecteren, opvolgen & beoordelen van leveranciers
IFBD - Institute for Business Development

Inkoopprestatiemeting … zonder meer één van de moeilijkste vraagstukken bij de professionalisering van inkoop. Het selecteren én het inherente meten van de prestaties van de inkooporganisatie en haar leveranciers blijft een uitermate complexe materie. Complex maar absoluut ...

19/6   |  NL   |  Info





Masterclass inkoop - de inkoper als business partner
IFBD - Institute for Business Development

In deze writer’s class behandelt Rietveld ‘het verhaal achter het verhaal’ en traint hij u in het concept van de businessgedreven inkoop. Maar hij brengt ook talloze praktijkvoorbeelden en deelt met u de nieuwste inzichten die hij heeft verworven en succesvol heeft toegepast bij ...

13/6   |  NL   |  Info





B2b productlancering
IFBD - Institute for Business Development

Ook in uw B2B business blijft het lanceren van een nieuw product of dienst een groot risico, maar een falingskans van 75 % mag u niet accepteren. Daarom moet u uw huiswerk maken bij het vormgeven van uw productintroductieplan. Bepaal concrete objectieven, analyseer zowel de ...

12/6   |  NL   |  Info





Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

In deze training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle cases vertrekken van uw praktijk. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen. Je ...

31/5   |  NL   |  Info





Scorende offertes schrijven
IFBD - Institute for Business Development

In deze training leer je met meer gemak een overtuigende offerte schrijven. Een klantgerichte tekst die aansluit op de klantvraag en de lezer snel overtuigt van jouw toegevoegde waarde. Je krijgt praktische tips voor logische opbouw, overtuigende inhoud en aantrekkelijke ...

7/5   |  NL   |  Info





Wat als de klant nee zegt ...
IFBD - Institute for Business Development

Positief omgaan met weerstand tijdens het verkoopproces? Deze interactieve workshop laat zien hoe u de bezwaren van uw klant countert en een 'nee' ombuigt in een 'ja'. Tijdens deze interactieve workshop kan u uw eigen cases aanbrengen. U bezorgt ons uw top 5 van meest ...

17/5   |  NL   |  Info





Wat als de klant nee zegt ...
IFBD - Institute for Business Development

Positief omgaan met weerstand tijdens het verkoopproces? Deze interactieve workshop laat zien hoe u de bezwaren van uw klant countert en een 'nee' ombuigt in een 'ja'. Tijdens deze interactieve workshop kan u uw eigen cases aanbrengen. U bezorgt ons uw top 5 van meest ...

3/5   |  NL   |  Info





Lead generation
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie leert u wat een goede ‘lead’ is, waar u die vindt, wat het u mag kosten en wie hier verantwoordelijk is, hoe u die prioriteert ... U krijgt bovendien een direct bruikbaar actieplan om leads te genereren, afhankelijk van de producten/services, de ...

26/4   |  NL   |  Info





Scoren met online teksten
IFBD - Institute for Business Development

Uw trainer identificeerde voor u de cruciale stappen in het schrijfproces van internetteksten. Gedurende deze training leert u deze stappen toe te passen in uw eigen teksten. U leert schrijven vanuit de voordelen van de internetlezer, rekening houdend met zijn/haar specifieke ...

23/4   |  NL   |  Info





Aankopen van grondstoffen
IFBD - Institute for Business Development

Deze training bestaat uit twee modules. In het eerste luik krijgt u een operationeel plan van aanpak bij het opzetten van een strategisch aankoopplan van grondstoffen. Hoe krijgt u de juiste marktinformatie? Welke informatie heeft u nodig? En hoe gaat u hier mee om? Het inkopen ...

23/5   |  NL   |  Info





Opex & lean - masterclass operational excellence & lean
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag is Operational Excellence hét belangrijkste thema, zowel in productiebedrijven als service organisaties. Operational Excellence heeft immers als doel om de operationele winst te maximaliseren. Enerzijds door de kosten zo laag mogelijk te houden, anderzijds door maximale ...

11/10   |  NL   |  Info





De social media manager
IFBD - Institute for Business Development

België kent ongeveer 4 miljoen facebook-gebruikers. 700.000 Belgische professionals hebben een LinkedIn-account. Meer dan 150.000 Twitteraars volgen mensen of posten actief tweets … En uw klanten? Hebben die een facebook account? Twitteren zij er op los? Zoeken zij nieuwe ...

6/6   |  NL   |  Info





Het strategische marketing plan
IFBD - Institute for Business Development

“Een goed product verkoopt zichzelf … “ Niets is minder waar.  Een goed product is vandaag een noodzakelijke voorwaarde tot succes in een hyper competitieve markt.  Uw concurrenten bieden vaak evenwaardige producten of diensten aan als uw bedrijf.  Vandaar dat het opstellen van ...

2/10   |  NL   |  Info





De succesvolle product manager
IFBD - Institute for Business Development

Wat wordt van u als Product Manager verwacht ? U weet wat de markt wil. U overtuigt uw management van de nodige budgetten. U stimuleert uw verkoopsorganisatie. U bent de koppelfunctie tussen klant en R&D. U heeft kennis van marketing en marktonderzoek, publiciteit, promotie, ...

18/10   |  NL   |  Info





Training commerciële vaardigheden binnendienst (vernieuwd)
Pantelco BVBA

Hoe word ik het succesnummer van de binnendienst? Praktijkgerichte, interactieve training voor de binnendienst met op maat gemaakte oefeningen, casestudies en professionele videofragmenten. +De juiste visie en attitude. +Het eigen werkplezier verhogen. +Motivatie ...

Op maat   |  Info





Telefonische afspraakname ! telefoontraining
Pantelco BVBA

Hoe word ik kampioen in afspraakname? In deze training telefonische afspraakname van een dag leert en oefent u de technieken om succesvolle telefonische afspraken te maken. Een intensieve training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, ...

NL   |  Info





Telefonische afspraakname
Pantelco BVBA

Inhoud: Als je 30 % meer kwalitatieve afspraken wilt. Voorbereiding: On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke. De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live ...

6/11   |  NL   |  Info





China awareness training
China Inkling Cross-cultural Dynamics

China is 300 keer zo groot als België. Het land maakte de laatste decennia een immense socio-economische ontwikkeling door. Heel concreet : jaarlijks gaan er erg veel Vlamingen op reis, studeren er of doen er zaken. Waarom? ...

NL   |  Info





Training helpdesk service
Pantelco BVBA

20 jaar ervaring ; heel interactief en praktijkgericht. Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken 4: E-mail ...

Op maat   |  Info





Verkoop / face to face verkoop / winkelverkoop
Pantelco BVBA

Hoe word ik topverkoper? Zet de stap van verkoper naar topverkoper. Verwerf in deze training de vaardigheden om het verkoopgesprek van begin tot einde te beheersen. Maximaliseer uw kansen, vermijd valkuilen. Interactieve training met oefeningen gebaseerd op ervaring uit uw ...

NL   |  Info





Klantgericht communiceren voor technische medewerkers
Pantelco BVBA

Een doorgewinterde trainer geeft inzicht in: Hoe kun je gedrag van mensen herkennen en hoe ga je daar best mee om? Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan? Wat is klantgerichtheid, waarom is klantgerichtheid zo belangrijk, welke is de juiste attitude en wat is te ...

26/4   |  NL   |  Info





Klantgericht communiceren
Pantelco BVBA

Praktische training met uw realiteit: We gaan in op: Instelling,houding en motivatie. Omgaan met eigen frustraties. De finesses van telefonische communicatie. Hoe neem je controle over de communicatie + oefeningen. De finesses van face to face contact. Omgaan met ...

24/4   |  NL   |  Info





De psychologie van de inkoper
IFBD - Institute for Business Development

Gedurende deze dag leert u hoe een aankoper werkt, functioneert, denkt en onderhandelt. Deze training wapent u tegen harde prijsnegotiaties door een diepgaand inzicht in de wijze waarop de aankoopfunctie functioneert. Deze workshop is een perfecte mix van concepten, inzichten en ...

20/9   |  NL   |  Info





Effectief & doelgericht onderhandelen voor aankopers
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag wordt van u – als inkoper – verwacht dat u waarde creëert: financiële waarde enerzijds, operationele waarde anderzijds. Als inkoper draagt u immers een gigantische financiële en operationele verantwoordelijkheid. Uw resultaat determineert het resultaat van uw ...

3/5   |  NL   |  Info





Telefooncommunicatie
AMVR

Aan de telefoon is men de public relation officer van het bedrijf en een professioneel gebruik van de telefoon als dusdanig is het tele-visitekaartje van het bedrijf. De voor- en nadelen van de telefoon en de fouten van het telefoongebruik worden toegelicht. Wanneer gebruiken we ...

Op maat   |  Info






Resultaten 26-50 van 271 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be