Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

198 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Tactisch inkopen - van sourcing tot contract
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Deze 4-daagse basisopleiding levert je als inkoper de nodige kennis, praktische tools en handvatten om een succesvolle inkoopcarrière aan te vatten en verder uit te bouwen. Je kan onmiddellijk de link leggen naar jouw dagelijkse praktijk dankzij tal van praktijkvoorbeelden, ...

22/1   |  NL   |  Info





Cyclus tactisch inkopen
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

Het tweede niveau van de algemene VIB inkoopopleidingen biedt een ruimer perspectief op inkoop. Je krijgt een brede kijk op wat inkoop is, inzicht in de beginselen van meten is weten, en je leert de belangrijkste financiële kennis en deze te vertalen naar manieren om kosten te ...

22/1   |  NL   |  Info





Leer technische kennis met succes verkopen 8
ie-net ingenieursvereniging

Van techneut naar technisch commercieel. Het niet enkel ten gelde maken van uw producten, maar tevens ook van uw bedrijfseigen kennis wordt een essentieel bestanddeel van een succesvol bedrijf. Deze verkoopgerichte opleiding is voor iedereen die zijn kennis op commercieel ...

NL   |  Info





Inkoop-negotiatietechnieken
ie-net ingenieursvereniging

Dit programma, opgevat als een praktisch seminarie, geeft de in- en verkoper een breed inzicht in de inkoopproblematiek. Inkooporganisatie en -administratie, de commerciële aanpak, de inkooptactiek en -strategie, verbale en non-verbale negotiatietechnieken worden in praktische ...

NL   |  Info





Commerciële vaardigheden
ie-net ingenieursvereniging

Breek de regels en verhoog je omzet! Aankopers klagen dikwijls dat verkopers vaak hetzelfde vertellen en doen. Wij hebben een gulden regel: 'Als je concurrent het doet, stop en doe iets anders!'. Natuurlijk is dit gemakkelijker gezegd dan gedaan. De vraag die men zich moet ...

NL   |  Info





Digitale marketing
EHSAL Management School

Het programma bestaat uit 16 opleidingssessies: Inleidende sessie Module 1: Marketingplanning en digital ondernemen Module 2: Understanding customer journey & digital touchpoints Module 3: Essential tools & skills/hands on De deelnemers bieden we tevens de mogelijkheid ...

NL   |  Info





Aankopen van taaloplossingen
De Taalsector

Hoe koop je de juiste taaloplossingen tegen de juiste prijs? Of het nu gaat om taalopleidingen, copywriting, vertalingen, tolkdiensten, taal- en spraaktechnologie, woordenboeken of zelfstudiemateriaal, technische documentatie, taaloplossingen voor toegankelijkheid, ...

NL   |  Info





Sales - verkoop
CIPERS Training Professionals

Na afloop van dit 5-daagse traject (gespreid over 5 maanden) zullen de deelnemers onder meer: • meer 'face time' krijgen bij beslissers van prospecten • de principes van ‘Solution Selling’ begrijpen en kunnen toepassen • een groter impact hebben op hun gesprekspartners • ...

NL   |  Info





Training helpdesk service
Pantelco BVBA

20 jaar ervaring ; heel interactief en praktijkgericht. Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie. 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken. 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken. 4: E-mail ...

Op maat   |  Info





Verkoop / face to face verkoop / winkelverkoop
Pantelco BVBA

Hoe word ik topverkoper? Zet de stap van verkoper naar topverkoper. Verwerf in deze training de vaardigheden om het verkoopgesprek van begin tot einde te beheersen. Maximaliseer uw kansen, vermijd valkuilen. Interactieve training met oefeningen gebaseerd op ervaring uit uw ...

NL   |  Info





Telefonische afspraakname
Pantelco BVBA

Inhoud: Als je 30 % meer kwalitatieve afspraken wilt. Voorbereiding: On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke. De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live ...

6/9   |  NL   |  Info





Klantgericht communiceren voor technische medewerkers
Pantelco BVBA

Een doorgewinterde trainer geeft inzicht in: Hoe kun je gedrag van mensen herkennen en hoe ga je daar best mee om? Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan? Wat is klantgerichtheid, waarom is klantgerichtheid zo belangrijk, welke is de juiste attitude en wat is te ...

31/5   |  NL   |  Info





Klantgericht communiceren
Pantelco BVBA

Praktische training met uw realiteit: We gaan in op: Instelling,houding en motivatie. Omgaan met eigen frustraties. De finesses van telefonische communicatie. Hoe neem je controle over de communicatie + oefeningen. De finesses van face to face contact. Omgaan met ...

29/3   |  NL   |  Info





Social media: hoe chatten, twitter, facebook en youtube gebruiken
Pantelco BVBA

Wat bereik je met deze training? U leert: Analyseren van berichten /proactief en passend antwoorden Voorbeelden van klantgerichtheid per kanaal Checklist klantgerichtheid over alle kanalen Juiste ‘tone of voice’ via elk kanaal Effectief inspelen op onl Chat en ...

8/3   |  NL   |  Info





Wat als de klant nee zegt ...
IFBD - Institute for Business Development

Positief omgaan met weerstand tijdens het verkoopproces? Deze interactieve workshop laat zien hoe u de bezwaren van uw klant countert en een 'nee' ombuigt in een 'ja'. Tijdens deze interactieve workshop kan u uw eigen cases aanbrengen. U bezorgt ons uw top 5 van meest ...

21/5   |  NL   |  Info





Verkopen aan top management
IFBD - Institute for Business Development

Verkopen aan de CEO is totaal anders als verkopen aan de eindgebruiker van uw product of oplossing. Niet alleen is de weg die u moet afleggen om bij uw gesprekspartner te komen stukken lastiger en complexer, maar ook uw waarde propositie heeft een totaal andere inhoud. Aan uw ...

21/5   |  NL   |  Info





Strategisch account management
IFBD - Institute for Business Development

De relatie klant-leverancier zit midden in een veranderingsproces. Als Commercieel of Account Manager bent u dan ook verplicht deze relatie te herdenken in functie van de objectieven van uw organisatie én in functie van de doelstellingen van uw klant. Dagelijks moet u schipperen ...

28/3   |  NL   |  Info





Scorende offertes schrijven
IFBD - Institute for Business Development

In deze training leer je met meer gemak een overtuigende offerte schrijven. Een klantgerichte tekst die aansluit op de klantvraag en de lezer snel overtuigt van jouw toegevoegde waarde. Je krijgt praktische tips voor logische opbouw, overtuigende inhoud en aantrekkelijke ...

18/6   |  NL   |  Info





Sales plan op 1 a4
IFBD - Institute for Business Development

Verkopen is je vak. Al jaren bouw je, samen met je team, mee aan het commerciële succes van je organisatie. Misschien ben je intussen doorgegroeid tot sales manager en coach je vandaag je gemotiveerd verkoopteam. En dan vraagt je management om een Sales Plan, een plan dat je ...

26/2   |  NL   |  Info





Masterclass voorraadbeheer
IFBD - Institute for Business Development

Onze trainer garandeert dat u na het volgen van deze training en het opvolgen van de adviezen die u mee krijgt naar uw magazijn uw voorraden verder kunt optimaliseren. Besparingen van meer dan 20.000 € op korte termijn, zijn dan ook eerder regel dan uitzondering. Deze training ...

24/6   |  NL   |  Info





Masterclass inkoop - de inkoper als business partner
IFBD - Institute for Business Development

In deze writer’s class behandelt Rietveld ‘het verhaal achter het verhaal’ en traint hij u in het concept van de businessgedreven inkoop. Maar hij brengt ook talloze praktijkvoorbeelden en deelt met u de nieuwste inzichten die hij heeft verworven en succesvol heeft toegepast bij ...

20/5   |  NL   |  Info





Managing & coaching van uw commerciële binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële binnendienstmedewerkers zijn immers de spil van uw bedrijf. Zij verwerken orders, opdrachten en verzoeken van de buitendienstmedewerkers, handelen klachten af, bereiden offertes voor en volgen die verder op, beheren de agenda van uw Sales, negotiëren met uw ...

16/5   |  NL   |  Info





Lead generation
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie leert u wat een goede ‘lead’ is, waar u die vindt, wat het u mag kosten en wie hier verantwoordelijk is, hoe u die prioriteert ... U krijgt bovendien een direct bruikbaar actieplan om leads te genereren, afhankelijk van de producten/services, de ...

14/5   |  NL   |  Info





Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

In deze training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle cases vertrekken van uw praktijk. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen. Je ...

4/6   |  NL   |  Info





Het strategische marketing plan
IFBD - Institute for Business Development

“Een goed product verkoopt zichzelf … “ Niets is minder waar.  Een goed product is vandaag een noodzakelijke voorwaarde tot succes in een hyper competitieve markt.  Uw concurrenten bieden vaak evenwaardige producten of diensten aan als uw bedrijf.  Vandaar dat het opstellen van ...

22/5   |  NL   |  Info






Resultaten 26-50 van 198 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be