Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

303 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Interpersoonlijke en klantgerichte communicatie
Cameleon Business Training

Het begrip communicatie heeft tegenwoordig een heel andere betekenis gekregen. Het oude begrip 'zender' en 'ontvanger' heeft afgedaan. Dit dankzij nieuwe communicatiemogelijkheden zoals gsm, sms, blogs, chatten, internet, interactieve marketing,… Deze opleiding geeft u en ...

Op maat   |  Info





Klantgerichtheid een continu verbeterproces
Cameleon Business Training

Een vraag: De hoeveelste opleiding klantgerichtheid gaat u organiseren of volgen? We trainen al jaren organisaties in het thema klantgerichtheid. Steeds stellen we hetzelfde vast. De oplossing tot de meest klantgerichte organisatie zit niet enkel in het aanleren van enkel ...

Op maat   |  Info





Hart selling (verkoop)
Cameleon Business Training

Vroeger kocht men enkel het product. Vandaag speelt er veel meer mee in het beslissingsproces van de consument en de klant is mondiger geworden. Wij gaan een stap verder dan Smart-Selling. Met onze verkoopsbenadering kan u uw eigen of uw team verkoopsrendement verhogen. Enkele ...

Op maat   |  Info





Communication interpersonnelle et orientée vers le client
Cameleon Business Training

De nos jours, les anciennes notions d’émetteur et de destinataire ont disparu. Ceci grâce aux nouvelles possibilités de communication telles que le gsm, le sms, le webblog, le chat, l'internet, le marketing interactif, etc. Grâce à cette formation, vous et vos collaborateurs ...

Op maat   |  Info





Agoria academy: masterclass social media in b2b
Agoria

Van het potentieel van social media voor b2b wordt slechts 10% benut. En dat terwijl net die kanalen steeds belangrijker worden, door o.a. e-commerce en de digitale transformatie van ondernemingen! Agoria helpt u op weg met een praktische opleiding die volledig is toegespitst op ...

NL   |  Info





Professioneel presenteren en spreken voor publiek - presentatietechnieken
Expert Academy

In een servicegerichte werkomgeving draait alles rond communicatie. Niet alleen de inhoud, maar ook de manier waarop u een boodschap naar buiten brengt, is belangrijk. Elke professional die bepaalde ideeën, projecten of plannen moet presenteren en daarbij wil overtuigen of ...

11/12   |  NL   |  Info





Opex & lean - masterclass operational excellence & lean
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag is Operational Excellence hét belangrijkste thema, zowel in productiebedrijven als service organisaties. Operational Excellence heeft immers als doel om de operationele winst te maximaliseren. Enerzijds door de kosten zo laag mogelijk te houden, anderzijds door maximale ...

25/4   |  NL   |  Info





De psychologie van de inkoper
IFBD - Institute for Business Development

Gedurende deze dag leert u hoe een aankoper werkt, functioneert, denkt en onderhandelt. Deze training wapent u tegen harde prijsnegotiaties door een diepgaand inzicht in de wijze waarop de aankoopfunctie functioneert. Deze workshop is een perfecte mix van concepten, inzichten en ...

27/3   |  NL   |  Info





Sales plan op 1 a4
IFBD - Institute for Business Development

Verkopen is je vak. Al jaren bouw je, samen met je team, mee aan het commerciële succes van je organisatie. Misschien ben je intussen doorgegroeid tot sales manager en coach je vandaag je gemotiveerd verkoopteam. En dan vraagt je management om een Sales Plan, een plan dat je ...

19/11   |  NL   |  Info





Verkopen aan top management
IFBD - Institute for Business Development

Verkopen aan de CEO is totaal anders als verkopen aan de eindgebruiker van uw product of oplossing. Niet alleen is de weg die u moet afleggen om bij uw gesprekspartner te komen stukken lastiger en complexer, maar ook uw waarde propositie heeft een totaal andere inhoud. Aan uw ...

13/11   |  NL   |  Info





De kunst van vragen stellen
Pantelco BVBA

De kunst van vraagstelling, die willen we met u delen. We frissen het voor u op en maken intelligente vragen stellen voor u blijvend helder. Waarom stel je vragen? Je stelt een vraag omdat je iets wilt weten. (Door vragen te stellen, kom je erachter waar de klant precies ...

12/11   |  NL   |  Info





Social media: hoe chatten, twitter, facebook en youtube gebruiken
Pantelco BVBA

Wat bereik je met deze training? U leert: Analyseren van berichten /proactief en passend antwoorden Voorbeelden van klantgerichtheid per kanaal Checklist klantgerichtheid over alle kanalen Juiste ‘tone of voice’ via elk kanaal Effectief inspelen op onl Chat en ...

24/10   |  NL   |  Info





Klantgericht communiceren
Pantelco BVBA

Praktische training met uw realiteit: We gaan in op: Instelling,houding en motivatie. Omgaan met eigen frustraties. De finesses van telefonische communicatie. Hoe neem je controle over de communicatie + oefeningen. De finesses van face to face contact. Omgaan met ...

11/1   |  NL   |  Info





Storytelling
Syntra Bizz

Mensen houden van goede verhalen. Ze zorgen dat we emotioneel betrokken raken en de boodschap blijft veel beter hangen dan een opsomming van feiten en cijfers. Net daarom is storytelling dé tool om op te vallen in het huidige marketinglandschap. Door het verhaal rond je merk te ...

Op maat   |  Info





Succesvol posten op social media
Syntra Bizz

Om je verhaal als onderneming in de wereld te zetten, is het vanzelfsprekend dat je actief bent op social media. Maar niet alles wat je post is even populair. En naast de inhoud, is ook de vorm belangrijk. In deze opleiding nemen we je mee naar de basis. Welke posts doen het ...

Op maat   |  Info





Facebookmarketing
Syntra Bizz

Facebook is veruit ’s werelds grootste sociale netwerk en is daardoor ook een zeer aantrekkelijk marketingkanaal geworden. Wil je als bedrijf starten met social media marketing, dan begin je best met Facebook. Maar hoe kan je het grote potentieel van Facebook echt gebruiken als ...

Op maat   |  Info





Moeilijke telefoongesprekken? lig er niet wakker van!
Syntra Bizz

Een groeiend deel van onze communicatie doen we via e-mail. Toch speelt telefoonverkeer in het bedrijfsleven nog altijd een cruciale rol. Een goede telefoonetiquette blijft onontbeerlijk. De houding of gedrag aan de telefoonlijn bepaalt of iemand geïnteresseerd blijft en je de ...

Op maat   |  Info





Klant- en doelgericht communiceren
Syntra Bizz

Dankzij een professionele en klantgerichte communicatie draag je meer dan ooit bij om de vooropgestelde bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Elke klant is evenwel anders. Hij verwacht echter steeds meer van jou: zelfcontrole, inlevingsvermogen, helderziendheid, geduld, ...

Op maat   |  Info





Omgaan met moeilijke klanten en klachten
Syntra Bizz

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige ...

Op maat   |  Info





Workshop winnende offertes schrijven: verhoog uw omzet met 6 tot 12 procent!
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Maakt de offerte effectief een verschil in het verkoopproces? Reken zelf maar uit: verkopers die elke verkoopcyclus afronden met een professionele offerte, scoren 6 tot 12 % beter. Lijken uw offertes op prijslijsten of zijn het waardevolle adviezen die uw klant met interesse ...

Op maat   |  Info





Workshop schrijven voor klantendiensten
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Klanten met vragen of klachten sturen steeds vaker e-mails. Daarom is een vlotte pen essentieel voor medewerkers van callcenters, helpdesks en klantendiensten. Tijdens deze schrijfopleiding leert u uw antwoorden helder en vlot formuleren. Na afloop schrijft u niet alleen ...

Op maat   |  Info





Workshop klantvriendelijke teksten schrijven
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Een schrijfcursus? Kan iedereen dan leren schrijven? Natuurlijk. En hoewel helder schrijven steeds belangrijker wordt in ons professioneel leven, verwaarlozen heel wat mensen deze essentiële vaardigheid. Tijdens deze schrijfopleiding leert u uw ideeën klaar en duidelijk ...

Op maat   |  Info





Workshop klantvriendelijke overheidscommunicatie
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Adminstraties van steden en gemeenten, provinciale overheden, regionale en federale besturen... nooit eerder stonden ze zo dicht bij de burgers. Die burger eist terecht dat de overheidscommunicatie helder en toegankelijk is. Tijdens deze inspirerende opleiding vertellen we ...

Op maat   |  Info





Workshop direct mail
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Onderzoek bewijst dat de meeste mensen geen bezwaar maken tegen direct mail en reclamebrieven. Op voorwaarde dat de mailing echt informatief is en relevante informatie bevat. Te vaak willen schrijvers van direct mailings zich creatief uitleven op de kap van de lezer. ...

Op maat   |  Info





Workshop copywriting: van david ogilvy tot leo burnett
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Deze succesvolle workshop neemt u mee door de boeiende wereld van de reclame. Via bekende marketingconcepten als USP, image building en positioning ontdekt u het belang van een doordachte strategie voor onweerstaanbare copy. Daarna maakt u kennis met het ankermodel. Deze ...

Op maat   |  Info






Resultaten 26-50 van 303 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be