Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

414 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren
Greet Training

Deze training is voor u, als u regelmatig telefoneert met klanten, leveranciers, interne en externe relaties. U leert & oefent de professionele telefoonetiquette, wat u moet vermijden, wat u moet doen bij klachten. Tijdens de training oefenen we met telefoontoestellen en ...

NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Deze training is voor u, als u regelmatig schrijft met interne en externe klanten, of het nu gaat om brieven, e-mails of faxen. Ook als u maar sporadisch schrijft en het professioneler wilt aanpakken. U leert & oefent de vorm, de stijl en de taal van brief, fax en e-mail. De ...

16/11   |  NL   |  Info





Advanced retail design
Universiteit Hasselt School of Expert Education

Retailing & design: combining the best of both worlds.In 6 masterclasses focussen we bewust op de kracht van de fysieke winkel en bekijken we hoe ‘de winkel’ moet evolueren om de dialoog met de klant te optimaliseren. MODULE 1 HARDWARE 1 Waardecreatie voor de offline ...

NL   |  Info





Inkoop-negotiatietechnieken
ie-net ingenieursvereniging

Dit programma, opgevat als een praktisch seminarie, geeft de in- en verkoper een breed inzicht in de inkoopproblematiek. Inkooporganisatie en -administratie, de commerciële aanpak, de inkooptactiek en -strategie, verbale en non-verbale negotiatietechnieken worden in praktische ...

22/11   |  NL   |  Info





Workshop klantgerichte schriftelijke communicatie en taalgebruik
Agataal Taalopleidingen

Deze interactieve opleiding reikt u praktische redactionele taaltechnieken aan om klantgerichte teksten te schrijven. U leert visueel aantrekkelijke en dynamische teksten op te stellen waarvan de inhoud perfect beantwoordt aan de vragen en verwachtingen van uw doelpubliek. Ook ...

10/9   |  NL   |  Info





Yield management
The European Training House

'Yield Management' is uitgegroeid tot een ingeburgerde term in het hotelwezen. In de meeste hotels worden Revenue Managers verantwoordelijk geacht om het vooropgestelde zakencijfer te behalen en zo mogelijk te overtreffen. Maar wat is nu precies Yield - of Revenue Management? ...

Op maat   |  Info





Value selling
The European Training House

Wat is ‘added value’? Hoe verkoop je die (extra) services aan klanten? In deze training wordt een kader gecreëerd waarbinnen deze begrippen hun waarde waarmaken. Ze biedt uw verkoopteam niet enkel hulpmiddelen en technieken, maar ook die extra motivatie waardoor zowel verkoper ...

Op maat   |  Info





Selling skills
The European Training House

De beïnvloeding van het beslissingsproces van uw klanten vormt in deze training het uitgangspunt. De ontwikkeling van een gestructureerd verkoopgesprek is naast planning, prospectie, voorbereiding, opvolging etc., slechts één van de bouwstenen uit het reële en praktische sales ...

Op maat   |  Info





Meer en beter verkopen in de bediening
The European Training House

In deze training reiken wij de bedieningsmedewerkers alle noodzakelijke hulpmiddelen aan om actief en suggestief te verkopen. Kennen ze de klanten en hun latente én manifeste behoeften, hun verwachtingen? Kennen ze de producten en de voordelen die eraan beantwoorden? Kunnen ze ...

Op maat   |  Info





Klantgericht denken en doen
The European Training House

De bedoeling van deze opleiding is service verleners, technici, monteurs, supervisors, ... nieuwe ideeën aan te reiken over de belangrijke rol die zij vervullen in een klantgerichte onderneming waarbij de klant, klantentevredenheid en klantentrouw centraal staan. Het is dan ...

Op maat   |  Info





Afsluittechnieken
The European Training House

Interactiviteit staat centraal. Enkele topics: - Wanneer is afsluiten gemakkelijk? Moeilijk? - Begrijpen van het beslissingsproces van de klant - De 5 fasen van een verkoopgesprek - Zelfevaluatie over de afsluitvaardigheden - Welke info hebben we nodig - Emotionele redenen ...

Op maat   |  Info





Leer technische kennis met succes verkopen 8
ie-net ingenieursvereniging

Van techneut naar technisch commercieel. Het niet enkel ten gelde maken van uw producten, maar tevens ook van uw bedrijfseigen kennis wordt een essentieel bestanddeel van een succesvol bedrijf. Deze verkoopgerichte opleiding is voor iedereen die zijn kennis op commercieel ...

17/10   |  NL   |  Info





Commerciële vaardigheden
ie-net ingenieursvereniging

Breek de regels en verhoog je omzet! Aankopers klagen dikwijls dat verkopers vaak hetzelfde vertellen en doen. Wij hebben een gulden regel: 'Als je concurrent het doet, stop en doe iets anders!'. Natuurlijk is dit gemakkelijker gezegd dan gedaan. De vraag die men zich moet ...

22/9   |  NL   |  Info





Professioneel presenteren en spreken voor publiek - presentatietechnieken
Expert Academy

In een servicegerichte werkomgeving draait alles rond communicatie. Niet alleen de inhoud, maar ook de manier waarop u een boodschap naar buiten brengt, is belangrijk. Elke professional die bepaalde ideeën, projecten of plannen moet presenteren en daarbij wil overtuigen of ...

2/10   |  NL   |  Info





Klantvriendelijk telefoneren
Expert Academy

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft ...

30/11   |  NL   |  Info





Masterclass voorraadbeheer
IFBD - Institute for Business Development

Onze trainer garandeert dat u na het volgen van deze training en het opvolgen van de adviezen die u mee krijgt naar uw magazijn uw voorraden verder kunt optimaliseren. Besparingen van meer dan 20.000 € op korte termijn, zijn dan ook eerder regel dan uitzondering. Deze training ...

18/12   |  NL   |  Info





Managing & coaching van uw commerciële binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële binnendienstmedewerkers zijn immers de spil van uw bedrijf. Zij verwerken orders, opdrachten en verzoeken van de buitendienstmedewerkers, handelen klachten af, bereiden offertes voor en volgen die verder op, beheren de agenda van uw Sales, negotiëren met uw ...

7/12   |  NL   |  Info





Het strategische marketing plan
IFBD - Institute for Business Development

“Een goed product verkoopt zichzelf … “ Niets is minder waar.  Een goed product is vandaag een noodzakelijke voorwaarde tot succes in een hyper competitieve markt.  Uw concurrenten bieden vaak evenwaardige producten of diensten aan als uw bedrijf.  Vandaar dat het opstellen van ...

20/9   |  NL   |  Info





Guerrilla marketing
IFBD - Institute for Business Development

Traditionele reclame laat consumenten koud. Als reclamemaker, marketeer of ondernemer heb je dan ook geen keuze. Met alleen nog verrassende onorthodoxe acties kan je je doelgroep nog bereiken en ervoor zorgen dat zij over jou of jouw product praten. Want wat heeft meer effect: ...

17/10   |  NL   |  Info





Excel voor inkopers
IFBD - Institute for Business Development

Als inkoper wordt u meer en meer bestookt met een overvloed aan (cijfermatige) informatie. Prijsvergelijkingen, product specificaties, complexe offertes … zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Het verzamelen enerzijds en analyseren anderzijds van deze inkoopinformatie is dan ...

27/11   |  NL   |  Info





Effectief & doelgericht onderhandelen voor aankopers
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag wordt van u – als inkoper – verwacht dat u waarde creëert: financiële waarde enerzijds, operationele waarde anderzijds. Als inkoper draagt u immers een gigantische financiële en operationele verantwoordelijkheid. Uw resultaat determineert het resultaat van uw ...

5/12   |  NL   |  Info





De succesvolle product manager
IFBD - Institute for Business Development

Wat wordt van u als Product Manager verwacht ? U weet wat de markt wil. U overtuigt uw management van de nodige budgetten. U stimuleert uw verkoopsorganisatie. U bent de koppelfunctie tussen klant en R&D. U heeft kennis van marketing en marktonderzoek, publiciteit, promotie, ...

26/9   |  NL   |  Info





Cpi - customer performance indicatoren
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag leven wij in het ‘klantentijdperk’. Het is de klant die alle touwtjes strak in handen heeft én houdt. Maar deze klant staat vandaag ook zelf meer en meer onder druk en is daardoor uitermate complex en veeleisend geworden. Hij is niet langer alleen op zoek naar een ...

13/12   |  NL   |  Info






Resultaten 1-25 van 414 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be