Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

305 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren
Greet Training

Deze training is voor u, als u regelmatig telefoneert met klanten, leveranciers, interne en externe relaties. U leert & oefent de professionele telefoonetiquette, wat u moet vermijden, wat u moet doen bij klachten. Tijdens de training oefenen we met telefoontoestellen en ...

NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Deze training is voor u, als u regelmatig schrijft met interne en externe klanten, of het nu gaat om brieven, e-mails of faxen. Ook als u maar sporadisch schrijft en het professioneler wilt aanpakken. U leert & oefent de vorm, de stijl en de taal van brief, fax en e-mail. De ...

16/11   |  NL   |  Info





De psychologie van de inkoper
IFBD - Institute for Business Development

Gedurende deze dag leert u hoe een aankoper werkt, functioneert, denkt en onderhandelt. Deze training wapent u tegen harde prijsnegotiaties door een diepgaand inzicht in de wijze waarop de aankoopfunctie functioneert. Deze workshop is een perfecte mix van concepten, inzichten en ...

16/1   |  NL   |  Info





Afsluiten van verkoopgesprekken - close the deal
IFBD - Institute for Business Development

De moeilijkste – en beslissende – fase in het verkoopgesprek is het moment van afsluiten. Minder dan één op drie van alle verkoopgesprekken worden op de juiste wijze afgesloten. Vele verkopers durven niet af te sluiten, uit angst een ‘neen’ te krijgen. Verkoopprocessen blijven ...

28/2   |  NL   |  Info





Geef nooit korting
IFBD - Institute for Business Development

Als klanten zeggen dat u te duur bent, is dat ronduit vervelend. Maar het is pas een ramp als u dat zelf ook vindt. Daarom moet u zelf geloven dat uw prijs, de juiste prijs is. Denk nooit zelf dat u te duur bent, maar wees trots op uw eigen tarieven. Op interactieve wijze, ...

28/9   |  NL   |  Info





De social media manager
IFBD - Institute for Business Development

België kent ongeveer 4 miljoen facebook-gebruikers. 700.000 Belgische professionals hebben een LinkedIn-account. Meer dan 150.000 Twitteraars volgen mensen of posten actief tweets … En uw klanten? Hebben die een facebook account? Twitteren zij er op los? Zoeken zij nieuwe ...

16/3   |  NL   |  Info





Workshop klantgerichte schriftelijke communicatie en taalgebruik
Agataal Taalopleidingen

Deze interactieve opleiding reikt u praktische redactionele taaltechnieken aan om klantgerichte teksten te schrijven. U leert visueel aantrekkelijke en dynamische teksten op te stellen waarvan de inhoud perfect beantwoordt aan de vragen en verwachtingen van uw doelpubliek. Ook ...

7/12   |  NL   |  Info





Negotiating - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Met meer dan 40 jaar ervaring kunnen we ons gerust de specialist in onderhandelingsvaardigheden noemen. Onze training is wereldwijd geliefd door vele bedrijven (Michelin, J & J, GSK, KPMG, ...), sinds vele jaren. De gemiddelde ROI van 3 maanden maakt deze training tevens één van ...

12/12   |  EN   |  Info





Negotiatiëren - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Met meer dan 40 jaar ervaring kunnen we ons gerust de specialist in onderhandelingsvaardigheden noemen. Onze training is wereldwijd geliefd door vele bedrijven (Michelin, J & J, GSK, KPMG, ...), sinds vele jaren. De gemiddelde ROI van 3 maanden maakt deze training tevens één van ...

17/4   |  EN   |  Info





Negotiëren - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Met meer dan 40 jaar ervaring kunnen we ons gerust de specialist in onderhandelingsvaardigheden noemen. Onze training is wereldwijd geliefd door vele bedrijven (Michelin, J & J, GSK, KPMG, ...), sinds vele jaren. De gemiddelde ROI van 3 maanden maakt deze training tevens één van ...

22/5   |  NL   |  Info





Negotiëren - onderhandelen
Scotwork BeNeLux

Met meer dan 40 jaar ervaring kunnen we ons gerust de specialist in onderhandelingsvaardigheden noemen. Onze training is wereldwijd geliefd door vele bedrijven (Michelin, J & J, GSK, KPMG, ...), sinds vele jaren. De gemiddelde ROI van 3 maanden maakt deze training tevens één van ...

27/2   |  EN   |  Info





Het strategische marketing plan
IFBD - Institute for Business Development

“Een goed product verkoopt zichzelf … “ Niets is minder waar.  Een goed product is vandaag een noodzakelijke voorwaarde tot succes in een hyper competitieve markt.  Uw concurrenten bieden vaak evenwaardige producten of diensten aan als uw bedrijf.  Vandaar dat het opstellen van ...

24/1   |  NL   |  Info





Hedging & risk management in aankoop
IFBD - Institute for Business Development

Of u nu gelooft dat energie- en grondstofprijzen zullen stijgen of dalen, slechts één ding staat vast : volatiliteit is een constante. Tijdens deze unieke hedging & risk management workshop, leert Antoon Rumes U hoe u – zelfs in de meest volatiele markten – uw kost blijft ...

NL   |  Info





Effectief & doelgericht onderhandelen voor aankopers
IFBD - Institute for Business Development

Vandaag wordt van u – als inkoper – verwacht dat u waarde creëert: financiële waarde enerzijds, operationele waarde anderzijds. Als inkoper draagt u immers een gigantische financiële en operationele verantwoordelijkheid. Uw resultaat determineert het resultaat van uw ...

3/5   |  NL   |  Info





De succesvolle product manager
IFBD - Institute for Business Development

Wat wordt van u als Product Manager verwacht ? U weet wat de markt wil. U overtuigt uw management van de nodige budgetten. U stimuleert uw verkoopsorganisatie. U bent de koppelfunctie tussen klant en R&D. U heeft kennis van marketing en marktonderzoek, publiciteit, promotie, ...

20/2   |  NL   |  Info





De klantenfluisteraar
IFBD - Institute for Business Development

Onze websites en brochures staan er vol van: bij ons staat de klant centraal. Maar weten wij eigenlijk wel wat de klant echt wilt? En weet de klant zelf dit wel? Wat maakt die klant nu echt blij? Heel vaak heeft de klant andere noden en verwachtingen dan dat jij denkt (en vaak ...

22/1   |  NL   |  Info





Aankopen van grondstoffen
IFBD - Institute for Business Development

Deze training bestaat uit twee modules. In het eerste luik krijgt u een operationeel plan van aanpak bij het opzetten van een strategisch aankoopplan van grondstoffen. Hoe krijgt u de juiste marktinformatie? Welke informatie heeft u nodig? En hoe gaat u hier mee om? Het inkopen ...

23/5   |  NL   |  Info





Commerciële vaardigheden en verkoop
AMVR

Afhankelijk van de vraag en van de voorkennis en ervaring van de deelnemers kunnen hier volgende onderwerpen aan bod komen: commerciële communicatie, hoe overtuig ik de klant, het afsluiten van een gesprek, hoe ga ik om met weerstanden en klachten, verkoop aan DMU, prospectie, ...

Op maat   |  Info





Telefooncommunicatie
AMVR

Aan de telefoon is men de public relation officer is van het bedrijf en een professioneel gebruik van de telefoon als dusdanig is het tele-visitekaartje van het bedrijf. De voor- en nadelen van de telefoon en de fouten van het telefoongebruik worden toegelicht. De noodzakelijke ...

Op maat   |  Info





Onderhandelen
AMVR

Wat is het verschil tussen samenwerken, vechten en onderhandelen. De verschillende onderhandelingsstijlen en de voor- en nadelen van elke stijl. Concrete oefeningen via rollenspel waarbij een aantal vuistregels worden meegegeven.

Op maat   |  Info





Klachtenbehandeling en after-sales
AMVR

De na-verkoopdienst is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? De nadruk wordt gelegd op de analyse en de technieken om met dergelijke klanten om te gaan. Dit ...

Op maat   |  Info





Accountmanagement
AMVR

Definitie van accountmanagement en de taken, eigenschappen en noodzakelijke vaardigheden van een goede accountmanager. Hoe een correcte portfolio-analyse en een daaraan gekoppeld accountplan maken en opvolgen in functie van de specifieke marktsituatie van het bedrijf. ...

Op maat   |  Info





Workshop for successful outsourcing
Solvay Executive Education

The programme helps managers and business owners to efficiently deal with the risks and opportunities of outsourcing, whether in Belgium or abroad. It targets enterprises with no or little experience with outsourcing, or more mature organisations seeking to benchmark and upgrade ...

EN   |  Info






Resultaten 1-25 van 305 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be