Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

393 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info   |  55 = 9,3





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Klantgerichte en commerciële vaardigheden voor de medewerker binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

In deze training worden theorie en praktijk afgewisseld. Je gaat concreet aan de slag met diverse praktijksituaties. Alle cases vertrekken van uw praktijk. Zo leer je inkomende en uitgaande gesprekken klantgericht af te werken. Je leert niet alleen ja maar ook neen te zeggen. Je ...

11/6   |  NL   |  Info





Klantvriendelijk telefoneren
Expert Academy

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft ...

25/11   |  NL   |  Info





Accountmanagement
AMVR

Wat zijn de taken van de accountmanager? Op basis hiervan bespreken we de eigenschappen en noodzakelijke vaardigheden van de accountmanager. Hoe een correcte portfolio-analyse maken? De accountanalyse en een daaraan gekoppeld accountplan maken en opvolgen in functie van de ...

Op maat   |  Info





Commerciële vaardigheden en verkoop
AMVR

Afhankelijk van de vraag en van de voorkennis en ervaring van de deelnemers kunnen hier volgende onderwerpen aan bod komen: commerciële communicatie, hoe pas ik mij aan aan de communicatiestijl van de klant, hoe overtuig ik de klant, het afsluiten van een gesprek, hoe ga ik om ...

Op maat   |  Info





Klachtenbehandeling en customer service
AMVR

De customer service is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? Hoe kunnen we te weten komen wat de echte klacht is en de klant laten voelen dat we zijn klacht ...

Op maat   |  Info





Onderhandelen
AMVR

In deze opleiding wordt ingegaan op het verschil tussen samenwerken, vechten en onderhandelen. De verschillende onderhandelingsstijlen en de voor- en nadelen van elke stijl worden via concrete rollenspelen ingeoefend en uitgetest. Daarnaast bespreken we de verschillende ...

Op maat   |  Info





Overtuigen en afsluiten in de verkoop
AMVR

Waarom koopt de klant bij de ene verkoper wel en niet bij de andere? Overtuigen is vooral inzicht in de behoeften van de klant en dit kunnen vertalen naar de krachten van de dienst of het product dat men aanbiedt. Maar dit is vaak niet voldoende. Het leren ontdekken en ...

Op maat   |  Info





Prospectie
AMVR

Hoe prospectie ontwikkelen tot een normaal onderdeel van de werkzaamheden van de verkoper? Wanneer prospecteren of het juiste momentum? De ideale weg bestaat niet. Elke verkoper moet uitzoeken welke weg naar Rome hem het beste ligt. Het leren realistisch inschatten van kansen. ...

Op maat   |  Info





Telefooncommunicatie
AMVR

Aan de telefoon is men de public relation officer van het bedrijf en een professioneel gebruik van de telefoon als dusdanig is het tele-visitekaartje van het bedrijf. De voor- en nadelen van de telefoon en de fouten van het telefoongebruik worden toegelicht. Wanneer gebruiken we ...

Op maat   |  Info





Excel voor inkopers
IFBD - Institute for Business Development

Als inkoper wordt u meer en meer bestookt met een overvloed aan (cijfermatige) informatie. Prijsvergelijkingen, product specificaties, complexe offertes … zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Het verzamelen enerzijds en analyseren anderzijds van deze inkoopinformatie is dan ...

3/6   |  NL   |  Info





Lead generation
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie leert u wat een goede ‘lead’ is, waar u die vindt, wat het u mag kosten en wie hier verantwoordelijk is, hoe u die prioriteert ... U krijgt bovendien een direct bruikbaar actieplan om leads te genereren, afhankelijk van de producten/services, de ...

17/12   |  NL   |  Info





Managing & coaching van uw commerciële binnendienst
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële binnendienstmedewerkers zijn immers de spil van uw bedrijf. Zij verwerken orders, opdrachten en verzoeken van de buitendienstmedewerkers, handelen klachten af, bereiden offertes voor en volgen die verder op, beheren de agenda van uw Sales, negotiëren met uw ...

11/12   |  NL   |  Info





Masterclass voorraadbeheer
IFBD - Institute for Business Development

Onze trainer garandeert dat u na het volgen van deze training en het opvolgen van de adviezen die u mee krijgt naar uw magazijn uw voorraden verder kunt optimaliseren. Besparingen van meer dan 20.000 € op korte termijn, zijn dan ook eerder regel dan uitzondering. Deze training ...

5/12   |  NL   |  Info





B2b productlancering
IFBD - Institute for Business Development

Ook in uw B2B business blijft het lanceren van een nieuw product of dienst een groot risico, maar een falingskans van 75 % mag u niet accepteren. Daarom moet u uw huiswerk maken bij het vormgeven van uw productintroductieplan. Bepaal concrete objectieven, analyseer zowel de ...

27/11   |  NL   |  Info





Wat als de klant nee zegt ...
IFBD - Institute for Business Development

Positief omgaan met weerstand tijdens het verkoopproces? Deze interactieve workshop laat zien hoe u de bezwaren van uw klant countert en een 'nee' ombuigt in een 'ja'. Tijdens deze interactieve workshop kan u uw eigen cases aanbrengen. U bezorgt ons uw top 5 van meest ...

26/11   |  NL   |  Info





Contract management voor niet-juristen
IFBD - Institute for Business Development

Uw commerciële inspanningen worden beloond door het afsluiten van het definitieve contract. Hoewel u ongetwijfeld op dat ogenblik een voortraject heeft gekend van onderhandelen, formuleren van diverse voorstellen,… is wat u uiteindelijk op papier neerzet, de basis voor de ...

25/11   |  NL   |  Info





De koopknop
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze unieke werksessie ‘De Koopknop’ leert u wat consumenten echt willen, wie ze vertrouwen, wat ze graag willen hebben en uiteindelijk gaan kopen. De 'ontdekking' van de koopknop onthult de geheimen van het consumentenbrein. Een zegen voor de consument, maar vooral voor ...

22/11   |  NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

21/11   |  NL   |  Info





Excel voor inkopers
IFBD - Institute for Business Development

Als inkoper wordt u meer en meer bestookt met een overvloed aan (cijfermatige) informatie. Prijsvergelijkingen, product specificaties, complexe offertes … zijn hier slechts enkele voorbeelden van. Het verzamelen enerzijds en analyseren anderzijds van deze inkoopinformatie is dan ...

19/11   |  NL   |  Info





Framing
IFBD - Institute for Business Development

In de interactieve workshop ‘Feilloos framen’ vol voorbeelden uit de actualiteit krijgt u inzicht in hoe u frames kunt herkennen en hoe u zelf strategisch kunt framen. U leert werken met vuistregels om het taalspel slimmer te leren spelen en zo uit de hoek te blijven waar de ...

14/11   |  NL   |  Info





Wat als de klant nee zegt ...
IFBD - Institute for Business Development

Positief omgaan met weerstand tijdens het verkoopproces? Deze interactieve workshop laat zien hoe u de bezwaren van uw klant countert en een 'nee' ombuigt in een 'ja'. Tijdens deze interactieve workshop kan u uw eigen cases aanbrengen. U bezorgt ons uw top 5 van meest ...

12/11   |  NL   |  Info





Masterclass inkoop - de inkoper als business partner
IFBD - Institute for Business Development

In deze writer’s class behandelt Rietveld ‘het verhaal achter het verhaal’ en traint hij u in het concept van de businessgedreven inkoop. Maar hij brengt ook talloze praktijkvoorbeelden en deelt met u de nieuwste inzichten die hij heeft verworven en succesvol heeft toegepast bij ...

7/11   |  NL   |  Info





Selecteren, opvolgen & beoordelen van leveranciers
IFBD - Institute for Business Development

Inkoopprestatiemeting … zonder meer één van de moeilijkste vraagstukken bij de professionalisering van inkoop. Het selecteren én het inherente meten van de prestaties van de inkooporganisatie en haar leveranciers blijft een uitermate complexe materie. Complex maar absoluut ...

6/11   |  NL   |  Info






Resultaten 1-25 van 393 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be