Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

302 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Verkoopstechnieken
De Gussem Training & Consulting

Veel misvattingen over verkopen zijn ondertussen weggewerkt. De verkoper is niet langer de persoon die veel en goed kan praten. Die tijd is voorbij. De verkoper nu is de persoon die met veel empathie de klant tegemoet treedt, luistert, behoeften herkent of creëert, met ...

NL   |  Info





Professioneel netwerken
De Gussem Training & Consulting

Hoe begin je aan professioneel netwerken? Welke personen ontbreken er in je netwerk? Hoe spoor je die op? Wat zijn elementen die bepalen dat wij bepaalde personen gaan aanspreken? En hoe spreek je nu iemand op de juiste manier aan? Wat neem je mee naar evenementen? Hoe kun je ...

NL   |  Info





Workshop klantgerichte schriftelijke communicatie en taalgebruik
Agataal Taalopleidingen

Deze interactieve opleiding reikt u praktische redactionele taaltechnieken aan om klantgerichte teksten te schrijven. U leert visueel aantrekkelijke en dynamische teksten op te stellen waarvan de inhoud perfect beantwoordt aan de vragen en verwachtingen van uw doelpubliek. Ook ...

24/9   |  NL   |  Info





Event
SBM

Kom op dinsdag 4 september langs en challenge ons om gepast advies te geven voor uw bedrijfsuitdagingen! 15 experten in 'klant- en marktgericht ondernemen' zitten voor u klaar om niet alleen naar u te luisteren, maar ook om u advies te geven. U wordt geïnspireerd met drie ...

4/9   |  NL   |  Info





Storytelling
Syntra Bizz

Mensen houden van goede verhalen. Ze zorgen dat we emotioneel betrokken raken en de boodschap blijft veel beter hangen dan een opsomming van feiten en cijfers. Net daarom is storytelling dé tool om op te vallen in het huidige marketinglandschap. Door het verhaal rond je merk te ...

Op maat   |  Info





Succesvol posten op social media
Syntra Bizz

Om je verhaal als onderneming in de wereld te zetten, is het vanzelfsprekend dat je actief bent op social media. Maar niet alles wat je post is even populair. En naast de inhoud, is ook de vorm belangrijk. In deze opleiding nemen we je mee naar de basis. Welke posts doen het ...

Op maat   |  Info





Facebookmarketing
Syntra Bizz

Facebook is veruit ’s werelds grootste sociale netwerk en is daardoor ook een zeer aantrekkelijk marketingkanaal geworden. Wil je als bedrijf starten met social media marketing, dan begin je best met Facebook. Maar hoe kan je het grote potentieel van Facebook echt gebruiken als ...

Op maat   |  Info





Moeilijke telefoongesprekken? lig er niet wakker van!
Syntra Bizz

Een groeiend deel van onze communicatie doen we via e-mail. Toch speelt telefoonverkeer in het bedrijfsleven nog altijd een cruciale rol. Een goede telefoonetiquette blijft onontbeerlijk. De houding of gedrag aan de telefoonlijn bepaalt of iemand geïnteresseerd blijft en je de ...

Op maat   |  Info





Klant- en doelgericht communiceren
Syntra Bizz

Dankzij een professionele en klantgerichte communicatie draag je meer dan ooit bij om de vooropgestelde bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Elke klant is evenwel anders. Hij verwacht echter steeds meer van jou: zelfcontrole, inlevingsvermogen, helderziendheid, geduld, ...

Op maat   |  Info





Omgaan met moeilijke klanten en klachten
Syntra Bizz

Hoezeer je als onderneming ook mag uitblinken in klantgerichtheid, vroeg of laat krijg je toch te maken met een klacht of een moeilijke klant. Door dit op een positieve manier aan te pakken kan een klacht uitmonden in een grotere klantentevredenheid en maak je van een lastige ...

Op maat   |  Info





Workshop winnende offertes schrijven: verhoog uw omzet met 6 tot 12 procent!
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Maakt de offerte effectief een verschil in het verkoopproces? Reken zelf maar uit: verkopers die elke verkoopcyclus afronden met een professionele offerte, scoren 6 tot 12 % beter. Lijken uw offertes op prijslijsten of zijn het waardevolle adviezen die uw klant met interesse ...

Op maat   |  Info





Workshop schrijven voor klantendiensten
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Klanten met vragen of klachten sturen steeds vaker e-mails. Daarom is een vlotte pen essentieel voor medewerkers van callcenters, helpdesks en klantendiensten. Tijdens deze schrijfopleiding leert u uw antwoorden helder en vlot formuleren. Na afloop schrijft u niet alleen ...

Op maat   |  Info





Workshop klantvriendelijke teksten schrijven
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Een schrijfcursus? Kan iedereen dan leren schrijven? Natuurlijk. En hoewel helder schrijven steeds belangrijker wordt in ons professioneel leven, verwaarlozen heel wat mensen deze essentiële vaardigheid. Tijdens deze schrijfopleiding leert u uw ideeën klaar en duidelijk ...

Op maat   |  Info





Workshop klantvriendelijke overheidscommunicatie
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Adminstraties van steden en gemeenten, provinciale overheden, regionale en federale besturen... nooit eerder stonden ze zo dicht bij de burgers. Die burger eist terecht dat de overheidscommunicatie helder en toegankelijk is. Tijdens deze inspirerende opleiding vertellen we ...

Op maat   |  Info





Workshop direct mail
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Onderzoek bewijst dat de meeste mensen geen bezwaar maken tegen direct mail en reclamebrieven. Op voorwaarde dat de mailing echt informatief is en relevante informatie bevat. Te vaak willen schrijvers van direct mailings zich creatief uitleven op de kap van de lezer. ...

Op maat   |  Info





Workshop copywriting: van david ogilvy tot leo burnett
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Deze succesvolle workshop neemt u mee door de boeiende wereld van de reclame. Via bekende marketingconcepten als USP, image building en positioning ontdekt u het belang van een doordachte strategie voor onweerstaanbare copy. Daarna maakt u kennis met het ankermodel. Deze ...

Op maat   |  Info





Klantvriendelijk schrijven voor hr-professionals
schrijftrainingen.be - formationsenrédaction.be

Naast personeelsadministratie behoren ook de interne en een deel van de externe communicatie tot het takenpakket van de meeste personeelsdiensten. Een cruciale opdracht. Want de manier waarop u uw boodschap verwoordt, is bepalend voor de communicatiecultuur van uw hele ...

Op maat   |  Info





De kunst van vragen stellen
Pantelco BVBA

De kunst van vraagstelling, die willen we met u delen. We frissen het voor u op en maken intelligente vragen stellen voor u blijvend helder. Waarom stel je vragen? Je stelt een vraag omdat je iets wilt weten. (Door vragen te stellen, kom je erachter waar de klant precies ...

28/8   |  NL   |  Info





Training commerciële vaardigheden binnendienst (vernieuwd)
Pantelco BVBA

Hoe word ik het succesnummer van de binnendienst? Praktijkgerichte, interactieve training voor de binnendienst met op maat gemaakte oefeningen, casestudies en professionele videofragmenten. +De juiste visie en attitude. +Het eigen werkplezier verhogen. +Motivatie ...

Op maat   |  Info





Training helpdesk service
Pantelco BVBA

20 jaar ervaring ; heel interactief en praktijkgericht. Training voor uw helpdesk medewerkers. Bestaat uit 4 modules van telkens een halve dag: 1: Attitude en motivatie. 2: Oefensessie op eenvoudige gesprekken. 3: Oefensessie op moeilijke gesprekken. 4: E-mail ...

Op maat   |  Info





Telefonische afspraakname
Pantelco BVBA

Inhoud: Als je 30 % meer kwalitatieve afspraken wilt. Voorbereiding: On-line invullen van de iWAM test (peilt naar de diepere werkmotivaties). Telefoongesprek met deelnemer en verantwoordelijke. De training: De juiste attitude. Sleutels voor succes. Oefenen, live ...

7/11   |  NL   |  Info





Social media: hoe chatten, twitter, facebook en youtube gebruiken
Pantelco BVBA

Wat bereik je met deze training? U leert: Analyseren van berichten /proactief en passend antwoorden Voorbeelden van klantgerichtheid per kanaal Checklist klantgerichtheid over alle kanalen Juiste ‘tone of voice’ via elk kanaal Effectief inspelen op onl Chat en ...

11/9   |  NL   |  Info





Verkoop / face to face verkoop / winkelverkoop
Pantelco BVBA

Hoe word ik topverkoper? Zet de stap van verkoper naar topverkoper. Verwerf in deze training de vaardigheden om het verkoopgesprek van begin tot einde te beheersen. Maximaliseer uw kansen, vermijd valkuilen. Interactieve training met oefeningen gebaseerd op ervaring uit uw ...

NL   |  Info





Klantgericht communiceren voor technische medewerkers
Pantelco BVBA

Een doorgewinterde trainer geeft inzicht in: Hoe kun je gedrag van mensen herkennen en hoe ga je daar best mee om? Waarom moeilijk doen als het makkelijk ook kan? Wat is klantgerichtheid, waarom is klantgerichtheid zo belangrijk, welke is de juiste attitude en wat is te ...

15/10   |  NL   |  Info





Klantgericht communiceren
Pantelco BVBA

Praktische training met uw realiteit: We gaan in op: Instelling,houding en motivatie. Omgaan met eigen frustraties. De finesses van telefonische communicatie. Hoe neem je controle over de communicatie + oefeningen. De finesses van face to face contact. Omgaan met ...

29/8   |  NL   |  Info






Resultaten 1-25 van 302 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be