Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

109 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie: Receptie en Secretariaat

Achats : formation de base
Kluwer Opleidingen / Formations

La formation 'Achats : formation de base' de Kluwer Formations vous enseigne les principales techniques d'achat, en parcourant le processus des achats de A à Z, sans poids mort et sans se perdre en digressions. Vous acquérez la base indispensable pour être un bon acheteur, tout ...

12/11   |  FR   |  Info





Achats : formation de base
Kluwer Opleidingen / Formations

La formation 'Achats : formation de base' de Kluwer Formations vous enseigne les principales techniques d'achat, en parcourant le processus des achats de A à Z, sans poids mort et sans se perdre en digressions. Vous acquérez la base indispensable pour être un bon acheteur, tout ...

16/4   |  FR   |  Info





Professioneel onthaal - training klantgericht onthaal - onthaal
Pantelco BVBA

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 14 februari, de 2 de dag 28 februari, telkens van 9 tot 17 uur. Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een ...

14/2   |  NL   |  Info





Training call center: deze contact center training geeft blijvende resultaten
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Training klantgericht telefoneren telefoontraining
Pantelco BVBA

Hoe betover ik mijn klanten aan de telefoon? Ook u kunt klanten blindelings begeesteren! Leer en oefen gedurende deze dag klantgericht telefoneren om het beste uit uw telefoongesprekken te halen. Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw ...

23/1   |  NL   |  Info





Offertes en verkoopbrieven op maat van je klant
B&D

Offertes zijn meer dan een formaliteit met een prijslijst en voorwaarden. Maak van offertes een sterk, verkoopkrachtig wapen! Meer gerichte en verkoopskrachtige offertes schrijven. Dit wil zeggen: - gericht op resultaat; - met respect voor het imago van het bedrijf; - met ...

NL   |  Info





Klantgericht telefoneren: bellen met een glimlach
B&D

Tijdens deze training wordt vooral ingegaan op de basisingrediënten voor een vlot, vriendelijk en efficiënt telefoongesprek. Deelnemers krijgen input over alle onderdelen van een telefoongesprek, de opening, opbouw en afsluiting. Zij krijgen tips over opnemen, doorverbinden met ...

NL   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
The European Training House

Klagende klanten zijn de klanten die tenminste de moeite stellen om hun klachten kenbaar te maken. We moeten deze klanten dan ook met het nodige respect behandelen en trachten op een snelle en accurate wijze hun klacht om te vormen tot een tevredenheid naar ons bedrijf toe. Het ...

Op maat   |  Info





Gastvriendelijkheid
The European Training House

Gastvriendelijkheid is de basis voor een succesvolle Horeca-zaak. De motivatie of demotivatie van de medewerkers wordt grondig in vraag gesteld. Hoe zien de gasten ons? Hoe communiceren wij met hen. … (non-verbaal en verbaal)? Zijn wij ons bewust van het feit dat ons gedrag dat ...

Op maat   |  Info






Resultaten 101-109 van 109 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4  5 

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be