Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

84 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie: Receptie en Secretariaat

Omgaan met arbeidsongeschiktheid in de onderneming
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens de opleiding 'arbeidsongeschiktheid in de onderneming' ontdekt u de rechten en de plichten van de werkgever en de arbeidsongeschikte werknemer aan de hand van praktijksituaties. U doorloopt het hele traject van arbeidsongeschiktheid en ontdekt de verplichtingen en ...

27/9   |  NL   |  Info





Omgaan met arbeidsongeschiktheid in de onderneming
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens de opleiding 'arbeidsongeschiktheid in de onderneming' ontdekt u de rechten en de plichten van de werkgever en de arbeidsongeschikte werknemer aan de hand van praktijksituaties. U doorloopt het hele traject van arbeidsongeschiktheid en ontdekt de verplichtingen en ...

26/4   |  NL   |  Info





Collaborez efficacement à l’aide des réseaux sociaux d'entreprise
Kluwer Opleidingen / Formations

Vous recevez des dizaines d’e-mails chaque jour pour vous avertir de chaque changement dans un projet? Vos équipes réinventent en permanence des solutions existantes? Il vous est difficile d’avoir une vue à la fois synthétique et à jour de l’ensemble des projets ou des dossiers ...

6/6   |  FR   |  Info





Inkoop van fleet services
Kluwer Opleidingen / Formations

Een topspecialist in deze materie geeft u concrete tips voor een optimale samenwerking met fleetleveranciers. U ontdekt de rechten en plichten van elke partij. Verwacht geen ex cathedra-uiteenzetting, maar wel een interactieve studiedag boordevol praktijkvoorbeelden en ...

24/10   |  NL   |  Info





Achats : formation de base
Kluwer Opleidingen / Formations

La formation 'Achats : formation de base' de Kluwer Formations vous enseigne les principales techniques d'achat, en parcourant le processus des achats de A à Z, sans poids mort et sans se perdre en digressions. Vous acquérez la base indispensable pour être un bon acheteur, tout ...

12/11   |  FR   |  Info





Offertes en verkoopbrieven op maat van je klant
B&D

Offertes zijn meer dan een formaliteit met een prijslijst en voorwaarden. Maak van offertes een sterk, verkoopkrachtig wapen! Meer gerichte en verkoopskrachtige offertes schrijven. Dit wil zeggen: - gericht op resultaat; - met respect voor het imago van het bedrijf; - met ...

NL   |  Info





Klantgericht telefoneren: bellen met een glimlach
B&D

Tijdens deze training wordt vooral ingegaan op de basisingrediënten voor een vlot, vriendelijk en efficiënt telefoongesprek. Deelnemers krijgen input over alle onderdelen van een telefoongesprek, de opening, opbouw en afsluiting. Zij krijgen tips over opnemen, doorverbinden met ...

NL   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
The European Training House

Klagende klanten zijn de klanten die tenminste de moeite stellen om hun klachten kenbaar te maken. We moeten deze klanten dan ook met het nodige respect behandelen en trachten op een snelle en accurate wijze hun klacht om te vormen tot een tevredenheid naar ons bedrijf toe. Het ...

Op maat   |  Info





Gastvriendelijkheid
The European Training House

Gastvriendelijkheid is de basis voor een succesvolle Horeca-zaak. De motivatie of demotivatie van de medewerkers wordt grondig in vraag gesteld. Hoe zien de gasten ons? Hoe communiceren wij met hen. … (non-verbaal en verbaal)? Zijn wij ons bewust van het feit dat ons gedrag dat ...

Op maat   |  Info






Resultaten 76-84 van 84 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4 

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be