Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

65 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie: Receptie en Secretariaat

Pricing: strategies & tactics
Kluwer Opleidingen / Formations

Deze interactieve en intensieve workshop biedt u een stevige basis voor een doelgericht prijsbeleid. U krijgt inzicht in de impact van de prijs op de winstmarge. U leert de verschillende prijsstrategieën en de tactische productmixpricingmethodes. U krijgt zicht op de criteria ...

26/9   |  NL   |  Info





Nieuwigheden in privacy: wat is de impact ervan op hr?
Kluwer Opleidingen / Formations

Bijna alle bedrijven verwerken persoonsgegevens en zijn onderworpen aan de regels inzake privacy. Vanaf 2018 verstrengen de Europese privacyregels. Het niet naleven van de regels kan leiden tot sancties en tot het onbruikbaar worden van uw gegevens bij betwistingen. Tijdens deze ...

13/11   |  NL   |  Info





Bereik betere resultaten met gerichte KPI’s
Kluwer Opleidingen / Formations

KPI’s of key performance indicators. Gebruikt u ze? Voor elke organisatie die haar performancemanagement wil blijven verbeteren, zijn ze onmisbaar. Tenminste, als u ze juist gebruikt. Want vaak lopen werknemers vast op de vage formulering. Verdwalen ze in het duizelingwekkende ...

7/11   |  NL   |  Info





La gestion de projet : Les aspects interpersonnels
Kluwer Opleidingen / Formations

En deux journées, vous apprendrez à mieux travailler en équipe dans le cadre de la mise en oeuvre d'un projet. Communication, réunion, négociations, travail en équipe, motivation et gestion des conflits constituent les principaux thèmes abordés.

7/11   |  FR   |  Info





Projectmanagement - Omgaan met verandering en weerstand in projecten
Kluwer Opleidingen / Formations

Waarschijnlijk is het ook bij uw project het geval: niet iedereen is even gelukkig met de verandering die u brengt. Sommige mensen stellen het nut van het project in vraag, anderen twijfelen of het ooit zal werken. Een paar mensen steunen u actief, terwijl de meesten gewoon ...

11/12   |  NL   |  Info





Marketing voor niet-marketeers
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens deze tweedaagse opleiding, waarbij theorie wordt afgewisseld met praktijkvoorbeelden, leert u - als niet-marketingspecialist - de noodzaak van een product/marketingplan, de betekenis van marktanalyse en marktsegmentatie, mogelijke marketingstrategieën, de bepaling van ...

18/10   |  NL   |  Info





Marketing voor niet-marketeers
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens deze tweedaagse opleiding, waarbij theorie wordt afgewisseld met praktijkvoorbeelden, leert u - als niet-marketingspecialist - de noodzaak van een product/marketingplan, de betekenis van marktanalyse en marktsegmentatie, mogelijke marketingstrategieën, de bepaling van ...

30/8   |  NL   |  Info





Omgaan met arbeidsongeschiktheid in de onderneming
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens de opleiding 'arbeidsongeschiktheid in de onderneming' ontdekt u de rechten en de plichten van de werkgever en de arbeidsongeschikte werknemer aan de hand van praktijksituaties. U doorloopt het hele traject van arbeidsongeschiktheid en ontdekt de verplichtingen en ...

27/9   |  NL   |  Info





Inkoop van fleet services
Kluwer Opleidingen / Formations

Een topspecialist in deze materie geeft u concrete tips voor een optimale samenwerking met fleetleveranciers. U ontdekt de rechten en plichten van elke partij. Verwacht geen ex cathedra-uiteenzetting, maar wel een interactieve studiedag boordevol praktijkvoorbeelden en ...

24/10   |  NL   |  Info





Achats : formation de base
Kluwer Opleidingen / Formations

La formation 'Achats : formation de base' de Kluwer Formations vous enseigne les principales techniques d'achat, en parcourant le processus des achats de A à Z, sans poids mort et sans se perdre en digressions. Vous acquérez la base indispensable pour être un bon acheteur, tout ...

12/11   |  FR   |  Info





Offertes en verkoopbrieven op maat van je klant
B&D

Offertes zijn meer dan een formaliteit met een prijslijst en voorwaarden. Maak van offertes een sterk, verkoopkrachtig wapen! Meer gerichte en verkoopskrachtige offertes schrijven. Dit wil zeggen: - gericht op resultaat; - met respect voor het imago van het bedrijf; - met ...

NL   |  Info





Klantgericht telefoneren: bellen met een glimlach
B&D

Tijdens deze training wordt vooral ingegaan op de basisingrediënten voor een vlot, vriendelijk en efficiënt telefoongesprek. Deelnemers krijgen input over alle onderdelen van een telefoongesprek, de opening, opbouw en afsluiting. Zij krijgen tips over opnemen, doorverbinden met ...

NL   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
The European Training House

Klagende klanten zijn de klanten die tenminste de moeite stellen om hun klachten kenbaar te maken. We moeten deze klanten dan ook met het nodige respect behandelen en trachten op een snelle en accurate wijze hun klacht om te vormen tot een tevredenheid naar ons bedrijf toe. Het ...

Op maat   |  Info





Gastvriendelijkheid
The European Training House

Gastvriendelijkheid is de basis voor een succesvolle Horeca-zaak. De motivatie of demotivatie van de medewerkers wordt grondig in vraag gesteld. Hoe zien de gasten ons? Hoe communiceren wij met hen. … (non-verbaal en verbaal)? Zijn wij ons bewust van het feit dat ons gedrag dat ...

Op maat   |  Info





Klantgericht telefoneren
Mezure

NL




Resultaten 51-65 van 65 vorige pagina -  Pagina  1  2  3 

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be