Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

56 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie: Receptie en Secretariaat

Performance improvement voor de assistant
Kluwer Opleidingen / Formations

Neemt u soms uw kantoor onder de loep? Veel administratieve diensten werken al jaren op dezelfde manier, terwijl de professionele wereld evolueert – en snél. Het Nieuwe Werken, paperless offices, Bring Your Own Device, ... Welke veranderingen en vernieuwingen past u toe? Hoe ...

3/9   |  NL   |  Info





Klantgericht en servicegericht telefoneren
Kluwer Opleidingen / Formations

Telefoon, telefoon en nog eens telefoon. Van vriendelijke klanten, van boze klanten. Van iemand die informatie vraagt, maar eigenlijk niet goed weet wat hij wil. Van een gehaaste leverancier, van een vertegenwoordiger die afbelt, een verkoper die aandringt, ... Niet één per uur, ...

22/9   |  NL   |  Info





Klantgericht en servicegericht telefoneren
Kluwer Opleidingen / Formations

Telefoon, telefoon en nog eens telefoon. Van vriendelijke klanten, van boze klanten. Van iemand die informatie vraagt, maar eigenlijk niet goed weet wat hij wil. Van een gehaaste leverancier, van een vertegenwoordiger die afbelt, een verkoper die aandringt, ... Niet één per uur, ...

5/3   |  NL   |  Info





Het digitale secretariaat
Kluwer Opleidingen / Formations

Geen plaats meer voor pen en papier!Technologie staat niet stil: mobile devices, samenwerken in de cloud en social media. Het is maar een greep uit de technologische ontwikkelingen van de afgelopen jaren. Ook op het secretariaat is de laatste jaren heel wat veranderd. Als ...

10/12   |  NL   |  Info





Het digitale secretariaat
Kluwer Opleidingen / Formations

Geen plaats meer voor pen en papier!Technologie staat niet stil: mobile devices, samenwerken in de cloud en social media. Het is maar een greep uit de technologische ontwikkelingen van de afgelopen jaren. Ook op het secretariaat is de laatste jaren heel wat veranderd. Als ...

9/6   |  NL   |  Info





Klantgericht telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht taalgebruik aan de telefoon, actief en positief ...

14/2   |  NL   |  Info





Opleiding klantgericht telefoneren / telefoontraining / professioneel telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. De juiste attitude bij klantgericht telefoneren. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht ...

11/9   |  NL   |  Info





Opleiding onthaal - training professioneel onthaal
Pantelco BVBA

Welkom bij de opleiding 'Professioneel Onthaal' Een professioneel onthaal verzorgen vraagt  heel wat. En dat weet je. Hoe kom je over bij de bezoeker? Hoe maak je snel de klik met iemand? En wat met de combinatie telefoon, mail en een face to face contact? Door deze opleiding ...

13/12   |  NL   |  Info





Training call center: verhoog de emotionele intelligentie in je contact center
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Offertes en verkoopbrieven op maat van je klant
B&D

Offertes zijn meer dan een formaliteit met een prijslijst en voorwaarden. Maak van offertes een sterk, verkoopkrachtig wapen! Meer gerichte en verkoopskrachtige offertes schrijven. Dit wil zeggen: - gericht op resultaat; - met respect voor het imago van het bedrijf; - met ...

NL   |  Info





Klantgericht telefoneren: bellen met een glimlach
B&D

Tijdens deze training wordt vooral ingegaan op de basisingrediënten voor een vlot, vriendelijk en efficiënt telefoongesprek. Deelnemers krijgen input over alle onderdelen van een telefoongesprek, de opening, opbouw en afsluiting. Zij krijgen tips over opnemen, doorverbinden met ...

NL   |  Info





Ontwikkel onmisbare vaardigheden als management assistant
Amelior

Tijdens deze training: Verwerft u inzicht in de verschillende psychologische profielen. U ontdekt uw eigen en andermans profiel om te komen tot een nog doeltreffender samenwerking met de manager(s) en met collega’s. Verwerft u inzicht in uw eigen sterktes en zwaktes waardoor u ...

17/3   |  NL   |  Info





Van aantekeningen naar verslag
Amelior

Tijdens deze training leer je dan ook hoe je van je aantekeningen een correct verslag maakt dat aan alle eisen voldoet en taalkundig op het juiste niveau is. Je weet hoe je spreektaal omzet naar schrijftaal en leert hoe je verslag goed leesbaar is voor je doelgroep. Je gaat ...

10/3   |  NL   |  Info





Notuleren met de laptop of iPad
Amelior

De training is interactief en praktijkgericht. Je gaat direct aan de slag met de laptop of iPad om zelf de voordelen van het gebruik te ervaren. Je leert tips & trucs uit Word die je helpen bij het notuleren en ook handige weetjes die de iPad je bieden, komen ruimschoots aan bod.

11/2   |  NL   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
The European Training House

Klagende klanten zijn de klanten die tenminste de moeite stellen om hun klachten kenbaar te maken. We moeten deze klanten dan ook met het nodige respect behandelen en trachten op een snelle en accurate wijze hun klacht om te vormen tot een tevredenheid naar ons bedrijf toe. Het ...

Op maat   |  Info





Gastvriendelijkheid
The European Training House

Gastvriendelijkheid is de basis voor een succesvolle Horeca-zaak. De motivatie of demotivatie van de medewerkers wordt grondig in vraag gesteld. Hoe zien de gasten ons? Hoe communiceren wij met hen. … (non-verbaal en verbaal)? Zijn wij ons bewust van het feit dat ons gedrag dat ...

Op maat   |  Info





Telefoniste / receptioniste
Laudius

Werkt u graag met mensen en zoekt u een afwisselende baan die enorm veel voldoening geeft? Word dan Telefoniste/Receptioniste. Met de kennis uit deze cursus bent u straks helemaal klaar voor een fantastische baan! Thuisstudie, kies voor zelfstudie of met hulp van een docent. ...

NL   |  Info





Secretaresse
Laudius

Om het vak van secretaresse tot in de perfectie uit te kunnen voeren dient u goed opgeleid te zijn. In deze korte, zeer praktijkgerichte cursus leiden we u in no-time op voor het diploma Secretaresse. Dit veelgevraagde diploma opent vele deuren en zorgt ervoor dat u uw ...

NL   |  Info





Assistent(e) Manager
NHA Opleidingen

Voor professionals: de beroepsopleiding Assistent(e) Manager Hoe ontwikkel je leidinggevende vaardigheden? Hoe word je manager? Welke route leg je daarvoor af? Volg de opleiding Assistent(e) Manager en je krijgt de antwoorden. In de beroepsopleiding Assistent(e) Manager leg je ...

NL   |  Info





Secretaresse
NHA Opleidingen

Word als secretaresse een waardevolle kantoormedewerker Als secretaresse werk je nauw samen met de manager in het bedrijfsleven of bij een overheidsorganisatie. Maar? wat doet een secretaresse precies? Het vak omvat meer dan alleen de telefoon opnemen, afspraken maken en andere ...

NL   |  Info





Office Management
NHA Opleidingen

Bereid je voor op een zeer veelzijdige job met de opleiding Office Management Wil je de spreekwoordelijke spin in het web zijn bij een bedrijf? Een daadkrachtige vogelspin die op managementniveau alle touwtjes van het web tot in de kleinste details kent? De superheld op de ...

NL   |  Info





Callcenter Medewerker
NHA Opleidingen

Contact met klanten via telefoon en sociale media? Word Callcenter Medewerker Bel je de hele dag mensen als je in een callcenter werkt? Of chat je ook met klanten? En reageer je op Facebookberichten? Als callcenter medewerker doe je meer dan alleen maar bellen. Wat precies? Dat ...

NL   |  Info





Receptioniste
NHA Opleidingen

Word receptioniste: je bent het gezicht en de stem van het bedrijf Ben je graag onder de mensen en wil je een job waarbij elke dag anders is? Als receptioniste ontvang je mensen en sta je ze te woord, zowel aan de balie als telefonisch. Bij de receptie ben je h&t gezicht van je ...

NL   |  Info





Dactylo
NHA Opleidingen

Leer snel blind typen met de cursus Dactylo Ja, de shcrijvre ban dit stujke tekst kan heeel snel typen? Maar op deze manier heb je er weinig aan. Een brief maken of snel een e-mail versturen? Een zakelijk rapport typen of een geanimeerd Facebookbericht schrijven? Wanneer je ...

NL   |  Info





Koude acquisitie voor warme mensen
GoodHabitz Belgium





Resultaten 26-50 van 56 vorige pagina -  Pagina  1  2  3   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be