Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

305 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie

Intervisie voor vertrouwenspersonen - bijscholing
SBM

Deze bijscholing heeft tot doel bestaande vertrouwenspersonen de vereiste kennis en vaardigheden bij te brengen om de functie van vertrouwenspersoon te kunnen blijven uitoefenen (Wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk en ...

24/9   |  NL   |  Info





Intervisie voor vertrouwenspersonen - bijscholing
SBM

Deze bijscholing heeft tot doel bestaande vertrouwenspersonen de vereiste kennis en vaardigheden bij te brengen om de functie van vertrouwenspersoon te kunnen blijven uitoefenen (Wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk en ...

23/5   |  NL   |  Info





Intervisie voor vertrouwenspersonen - bijscholing
SBM

Deze bijscholing heeft tot doel bestaande vertrouwenspersonen de vereiste kennis en vaardigheden bij te brengen om de functie van vertrouwenspersoon te kunnen blijven uitoefenen (Wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk en ...

14/3   |  NL   |  Info





Human resource management
SBM

Het programma is ingedeeld in 3 thema's die elk specifieke aspecten van Human Resource Management behandelen. In elke module ontdekken deelnemers het verfrissende en inspirerende van de keynotespreker en de 'aan de slag'-mentaliteit van de docent. 1. HR-beleid - Het ...

12/3   |  NL   |  Info





Cursus loon- en personeelsadministratie
SBM

Deze cursus wil op een systematisch geordende wijze zicht geven op de totaliteit van de documenten uit de loon- en personeelsadministratie. Wat kent u na het volgen van deze opleiding? U kent en gebruikt vlot alle sociale documenten bestemd voor werknemers en officiële ...

14/3   |  NL   |  Info





Interne communicatie
AMVR

In een organisatie is een goede interne communicatie van cruciaal belang. Iedereen communiceert, maar dit loopt ook het meeste fout. Wat zijn de oorzaken van miscommunicatie? Het belang van een correcte vraagstelling en van analytisch luisteren naar de gesprekspartner. Hoe ...

Op maat   |  Info





Functionerings- en beoordelingsgesprekken voor medewerkers
Geert Haentjens Training & Consulting

Alle inzichten en vaardigheden nodig om als medewerker gebruik te maken van de sturing, aansporing, coaching en binding die functionerings- en beoordelingsgesprekken kunnen bieden. Immers, geleid worden is GEEN passief proces! Deze training kan onderdeel zijn van een ...

Op maat   |  Info





Beoordelingen die functioneren
Geert Haentjens Training & Consulting

Ontdek de meerwaarde, (nieuwe) technieken en kleine kneepjes van het vak m.b.t. resultaat- en competentiegericht coachen en beoordelen door middel van een praktisch bedrijfseigen systeem. Omzeil de moeilijkheden en valkuilen bij het implementeren, revitaliseren en onderhouden ...

Op maat   |  Info





Voorraadbeheer en -optimalisatie
VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek

In 5 dagen (4 klassikaal en 1 digitaal) leer je alles over: de rol van voorraadbeheer, het statisch bestelmodel, het dynamisch bestelmodel en forecast-technieken, strategisch voorraadbeheer, voorraadbeheer in een distributie-omgeving en voorraadbeheer in een productie-omgeving.

2/4   |  NL   |  Info





Asset management, aan de slag met iso 55000
ie-net ingenieursvereniging

Na het volgen van deze training: • Heeft de deelnemer kennis van Asset Management definities en de vereisten genoemd in ISO 55000 • Is hij / zij bewust van de toegevoegde waarde van Asset Management voor zijn / haar organisatie • Kent de deelnemer de verschillende Asset ...

NL   |  Info





Human resources management
EHSAL Management School

Inleidende sessies: Kick-off Voorstelling van een HRM-denkkader HRM en de maatschappelijke omgeving Module 1: Instroom en uitstroom Module 2: Doorstroom Workshop: Transformerend functioneren Module 3: Organisatiecultuur en ...

NL   |  Info





Training call center: deze contact center training geeft blijvende resultaten
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Training klantgericht telefoneren met klachten
Pantelco BVBA

Hoe betovert u uw klanten aan de telefoon? Tijdens deze training 'klantgericht telefoneren' leert u om het beste uit uw telefoongesprekken te halen. Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen ...

11/10   |  NL   |  Info





Slim rekruteren: motivatie gericht interviewen
Pantelco BVBA

'De juiste persoon op de juiste plaats, wetenschappelijk bepaald' Wat mag u verwachten? Inzicht in 48 verschillende werkmotivaties. Professioneel testen van uw kandidaten. Rapporten lezen, interpreteren en gebruiken. Hoe iWAM verder gebruiken voor ...

11/7   |  NL   |  Info





Team management, teamcoaching
Pantelco BVBA

Inzicht in mijn mensen en hun potentieel volledig aanwenden” Wat bereikt u met de training? 1. Inzicht in je eigen motivaties en de motivaties van je team. 2. Hoe overkom ik deze verschillen en waar hou ik rekening mee? 3. Beter inspelen op mijn medewerkers door de ...

16/5   |  NL   |  Info





Top100 tools for learning
Stimulearning - L&D Netwerk

Een twintigtal collega's in L&D komen een tool voorstellen die ze zelf gebruiken in hun dagelijkse leerpraktijk. Stimulearners betalen een vroegboekprijs van € 40.00 tot 05/02/19. Nadien is het € 80.00 voor hen. Niet-stimulearners betalen € 120.00.

21/2   |  Info





Training helpdesk: vitaminen voor uw helpdesk
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers en tientallen in IT helpdesks. We maken heel snel een duidelijke analyse. Werken vervolgens heel sterk in op attitude en motivatie voor uw medewerkers. Trainen en coachen ...






Training klantgericht telefoneren / telefoontraining / professioneel telefoneren
Pantelco BVBA

Hoe betovert u uw klanten aan de telefoon? Tijdens deze training 'klantgericht telefoneren' leert u om het beste uit uw telefoongesprekken te halen. Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen ...

5/7   |  NL   |  Info





Professioneel onthaal - training klantgericht onthaal - onthaal
Pantelco BVBA

2 daagse praktijk gerichte training De eerste dag is 14 februari, de 2 de dag 28 februari, telkens van 9 tot 17 uur. Wat heb je aan deze training? Je wordt ten volle bewust van hoe jij communiceert. Je beheerst de belangrijkste communicatievaardigheden voor een ...

26/4   |  NL   |  Info





Netwerkevent: leren en coachen via paarden - kennismaking
Hilde Mariën Coaching en Opleiding

Ervaar hoe het coachen en leren via paarden in zijn werk gaat. Na een korte theoretische introductie gaan we aan de slag met de paarden met demo's en oefeningen, zodat je de meerwaarde van de inzet van paarden in coaching- en leerprocessen ervaart. Paarden filteren hun ...

28/2   |  NL   |  Info





Zelfsturende teams
IFBD - Institute for Business Development

Iedere leidinggevende droomt van een team dat zelfstandig problemen oplost, leert uit eerdere projecten, processen mee vorm geeft en dit alles met een relatieve graad van autonomie. Maar dit is alleen mogelijk indien u dit als leidinggevende ook faciliteert. Deze workshop staat ...

20/6   |  NL   |  Info





Werken met zelfstandigen
IFBD - Institute for Business Development

Organisaties doen stelselmatig een beroep op zelfstandige medewerkers voor de uitvoering van diverse taken en projecten. Werken met zelfstandigen is niet alleen flexibel en minder strikt dan een arbeidsovereenkomst, maar biedt ook een aantal financiële voordelen. Toch is het ...

17/5   |  NL   |  Info





Voeren van sociale onderhandelingen
IFBD - Institute for Business Development

Sociaal onrustig klimaat zorgt voor toenemende conflicten met de sociale partners. Als leidinggevende, directie of HR manager wordt u iedere keer terug bij sociale onderhandelingen geconfronteerd met steeds sterker wordende vakbonden. Deze training – speciaal ontwikkeld voor die ...

28/3   |  NL   |  Info





Toolboxtraining forecasting
IFBD - Institute for Business Development

Als reactie op de economische onzekerheden hebben vele organisaties hun voorraden drastisch gereduceerd en de capaciteit verlaagd. De gevolgen voor de keten zijn navenant. Leverbetrouwbaarheid en de hieraan gekoppelde service levels staan vandaag meer dan ooit onder druk. ...

18/3   |  NL   |  Info





Storytelling
IFBD - Institute for Business Development

Corporate storytelling is een inspirerende workshop waarbij u leert hoe u met dit communicatiewapen mensen bij boodschappen betrekt en drempels wegneemt. Storytelling brengt het verhaal van merk, organisatie en bedrijf tot leven. Meer commitment in de organisatie, ‘alle neuzen ...

13/6   |  NL   |  Info






Resultaten 26-50 van 305 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be