Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

594 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen nog dikwijls direct contact boven mailverkeer. Daar gelden nog altijd de basisprincipes van zakelijk klantvriendelijk telefoneren. Het belang van een ...

NL   |  Info   |  17 = 8,4





Voeren van een verzuimbeleid / aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers ontleedt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim/afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Verzuim kost bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de mens. Dus ...

NL   |  Info   |  = 9,2





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info   |  = 7,9





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Ben jij ook overtuigd van de grote meerwaarde van een aantal officieuze en officiële gespreksmomenten met je medewerkers en wil je dat op de juiste manier doen? Wil je deze gesprekken gebruiken als ultiem bindmiddel om medewerkers actief te betrekken bij de invulling en ...

NL   |  Info   |  36 = 9,3





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren in het duits
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. Voor uw Duitstalige gesprekken kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Het seminarie is in het Duits. Tweedaags seminarie in Duitstalig België (St. Vith). Twee overnachtingen en alle maaltijden ...

NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
tweetakt.

Zeggen wat je te zeggen hebt: het is minder eenvoudig dan het lijkt. Zeker als het om je collega gaat. Hoe zorg je ervoor dat je het helder en rustig uitlegt? Wat doe je als ander boos wordt of zich aangevallen voelt? En hoe kan je garanderen dat er ook echt iets ...

22/11   |  NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
tweetakt.

Zeggen wat je te zeggen hebt: het is minder eenvoudig dan het lijkt. Zeker als het om je collega gaat. Hoe zorg je ervoor dat je het helder en rustig uitlegt? Wat doe je als ander boos wordt of zich aangevallen voelt? En hoe kan je garanderen dat er ook echt iets ...

7/11   |  NL   |  Info





Creatief denken en brainstormen
tweetakt.

In de workshop 'Creatief denken' en brainstormen' ontdek je hoe je bewust jouw creatieve schakelaar kan aanzetten. Je leert out-of-the-box denken, brainstormen en ontwerpt sneller nieuwe en originele ideeën, mogelijkheden en oplossingen. Na afloop kan je problemen op een ...

11/12   |  NL   |  Info





Assertiviteit | opkomen voor jezelf, met respect voor anderen
tweetakt.

In de tweedaagse opleiding 'Assertiviteit' leer je opkomen voor je eigen mening en belangen. Op een respectvolle, rustige manier. Daardoor voel je je meer zelfzeker en ga je minder toegeven. Zonder anderen aan te vallen of tekort te doen. Je ontdekt waarom het nu soms ...

25/9   |  NL   |  Info





Tendensen in leren in organisaties
Stimulearning - L&D Netwerk

Een enquête waaraan bijna 2000 mensen deelnamen levert verrassende resultaten over L&D in België op. In deze interactieve fishbowl discussion bespreken we de resultaten met elkaar om op die manier onze eigen organisatie weerbaar te maken voor de on(her)kenbare toekomst.

2/10   |  NL   |  Info





Verzuimgesprekken voeren
Skan Performance Management

Tijdens deze opleiding ontwikkelen we de vaardigheden die noodzakelijk zijn om van het aanwezigheidsbeleid een succes te maken. Meer specifiek doelen we hier op het in staat zijn om kwalitatieve aanwezigheidsgesprekken te voeren op maat van het ontwikkelde aanwezigheidsbeleid. ...

Op maat   |  Info





Slim interviewen/attitudegericht interviewen
School for Recruitment

Liegen kan niet meer! Het attitudegericht interview vertrekt van de relatie tussen taal en gedrag: door te leren luisteren naar de structuur van het antwoord kunt u onrechtstreeks de attitude- en motivatiecode van een individu in kaart brengen. U bevraagt dus niet rechtstreeks ...

NL   |  Info





L'entretien basé sur les attitudes
School for Recruitment

L' entretien basé sur les attitudes est une technique innovative, qui offre un complément ou une alternative à l'entretien basé sur les compétences. Grâce à un ensemble de questions vous découvrirez l'attitude, la motivation et les stratégies au travail. En plus: le décodage ...

FR   |  Info





Cultural quantum® leadership excellence (intercultureel management)
Cultural Quantum®

The goal of this training is to optimize international cooperation. Participants learn to deal with different aspects, dimensions, and layers of international cooperation and their individual complex positions in-between local and international stakeholders. We use the ...

Op maat   |  Info





Politique et formation d’absentéisme
Cameleon Business Training

Une formation “mener des entretiens d’absentéisme” n’est pas la solution à un taux élevé d’absentéisme.Pour baisser le taux d’absentéisme,il faut une politique et non une formation.Des données doivent être conservées,calculer les indicateurs,établir une procédure.Ainsi,nous ...

Op maat   |  Info





L'affirmation de soi peut s’apprendre
Cameleon Business Training

Notre formation peut vous aider à différents niveaux:dans votre vie privée,en tant que vendeur, en tant que collaborateur vis-à-vis de collègues/ patron, en tant que collaborateur qui répond correctement au client qui sait s’exprimer.Nous vous apprenons de manière pratique à ...

Op maat   |  Info





Entretiens de fonctionnement et d’évaluation
Cameleon Business Training

Nous pouvons établir avec vous l’ensemble de la politique sur les entretiens de fonctionnement et d’évaluation. Il va de soi que vous pouvez également faire appel à nous uniquement pour la réalisation de formations. Dans la partie formation,nous apprenons aux participants: le ...

Op maat   |  Info





Talentmanagement
B&D

Deze opleiding is voor leidinggevenden die de moed hebben om de kwaliteiten van werknemers als uitgangspunt te nemen. Hoe kan je het aanwezige talent verder ontwikkelen? Ervoor zorgen dat mensen hun werk met bezieling uitvoeren? Door je bewust te worden van je eigen zienswijze ...

NL   |  Info





Offertes en verkoopbrieven op maat van je klant
B&D

Offertes zijn meer dan een formaliteit met een prijslijst en voorwaarden. Maak van offertes een sterk, verkoopkrachtig wapen! Meer gerichte en verkoopskrachtige offertes schrijven. Dit wil zeggen: - gericht op resultaat; - met respect voor het imago van het bedrijf; - met ...

NL   |  Info





Klantgericht telefoneren: bellen met een glimlach
B&D

Tijdens deze training wordt vooral ingegaan op de basisingrediënten voor een vlot, vriendelijk en efficiënt telefoongesprek. Deelnemers krijgen input over alle onderdelen van een telefoongesprek, de opening, opbouw en afsluiting. Zij krijgen tips over opnemen, doorverbinden met ...

NL   |  Info





Communicatievaardigheden: communiceer met impact
B&D

Je krijgt meer inzicht in je eigen communicatiegedrag en dat van anderen. Je krijgt de nodige tools mee om gemakkelijker te communiceren door actief te luisteren, samen te vatten en door te vragen. Hoe leer je om te gaan met verbale en non-verbale signalen, dingen durven zeggen, ...

NL   |  Info






Resultaten 1-25 van 594 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be