Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

408 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alles blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe verbindende communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mailverkeer. Tijdens het telefonisch contact gelden de basisprincipes van zakelijk klantvriendelijk telefoneren. Het belang van ...

NL   |  Info





Van verzuimbeleid naar een aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers ontleedt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim/afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Verzuim kost bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de mens. Dus ...

NL   |  Info





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Ben jij ook overtuigd van de grote meerwaarde van een aantal officieuze en officiële gespreksmomenten met je medewerkers en wil je dat op de juiste manier doen? Wil je deze gesprekken gebruiken als ultiem bindmiddel om medewerkers actief te betrekken bij de invulling en ...

NL   |  Info   |  = 2,1





Klantgericht telefoneren
Pantelco BVBA

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht taalgebruik aan de telefoon, actief en positief ...

11/9   |  NL   |  Info





Voeren van sociale onderhandelingen
IFBD - Institute for Business Development

Sociaal onrustig klimaat zorgt voor toenemende conflicten met de sociale partners. Als leidinggevende, directie of HR manager wordt u iedere keer terug bij sociale onderhandelingen geconfronteerd met steeds sterker wordende vakbonden. Deze training – speciaal ontwikkeld voor die ...

NL   |  Info





Cultural quantum® leadership excellence (intercultureel management)
Cultural Quantum®

The goal of this training is to optimize international cooperation. Participants learn to deal with different aspects, dimensions, and layers of international cooperation and their individual complex positions in-between local and international stakeholders. We use the ...

Op maat   |  Info





Train the trainer
ElaN Languages

Tijdens deze tweedaagse opleiding reiken we de tools aan om je collega's doeltreffend kennis en vaardigheden bij te brengen. Didactisch doordacht en interactief. Met een ervaren coach die theorie en praktijk afwisselt o.a. via rollenspelen en gesimuleerde werksituaties. De ...

Op maat   |  Info





Financiële intelligentie voor de hr manager
IFBD - Institute for Business Development

Als HR Professional komt u dagelijks in aanraking met financiële cijfers en financiële data. En zo hoort het ook, want u beheert één van de grootste kostenposten van uw organisatie, met name de personeelskost. En hoewel uw focus als HR professional niet primair op financiën ...

28/10   |  NL   |  Info





De rol van hr bij functionerings- & evaluatiegesprekken
IFBD - Institute for Business Development

Niemand betwijfelt nog het nut van gestructureerde feedback naar werknemers toe. Maar toch is het resultaat van deze gesprekken vaak bedroevend. Niet alleen worden managers niet gecoacht bij de voorbereiding en de uitvoering ervan, maar ook binnen de HR afdeling wordt niet ...

8/6   |  NL   |  Info





Rekrutering en selectie: gecertificeerde basisopleiding
Federgon

Wilt u vaardigheden aanleren die u helpen om uw functie efficiënter en effectiever uit te voeren? Wilt u uw meerwaarde voor uw (interne) klant verhogen? Tijdens deze door Federgon gecertificeerde basisopleiding leert u alles wat u nodig hebt om uw job als rekruteerder naar ...

7/5   |  NL   |  Info





Outplacement : la législation en pratique
Federgon

Au cours de ces dernières années, l’outplacement a été confirmé dans son rôle essentiel en matière d’accompagnement des travailleurs licenciés. Au cours de cette formation, vous recevrez de plus amples explications sur le régime général et sur la convention collective de travail ...

26/5   |  FR   |  Info





Outplacement: de wetgeving in de praktijk
Federgon

De voorbije jaren heeft outplacement erkenning verworven voor zijn essentiële rol in de begeleiding van ontslagen werknemers. Tijdens deze opleiding krijgt u meer uitleg over de algemene regeling en over de collectieve arbeidsovereenkomst 82bis waarin de voorwaarden zijn bepaald ...

5/5   |  NL   |  Info





Opleiding onthaal - training professioneel onthaal
Pantelco BVBA

Welkom bij de opleiding 'Professioneel Onthaal' Een professioneel onthaal verzorgen vraagt  heel wat. En dat weet je. Hoe kom je over bij de bezoeker? Hoe maak je snel de klik met iemand? En wat met de combinatie telefoon, mail en een face to face contact? Door deze opleiding ...

19/2   |  NL   |  Info





Storytelling
IFBD - Institute for Business Development

Corporate storytelling is een inspirerende workshop waarbij u leert hoe u met dit communicatiewapen mensen bij boodschappen betrekt en drempels wegneemt. Storytelling brengt het verhaal van merk, organisatie en bedrijf tot leven. Meer commitment in de organisatie, ‘alle neuzen ...

18/6   |  NL   |  Info





Zelfsturende teams
IFBD - Institute for Business Development

Iedere leidinggevende droomt van een team dat zelfstandig problemen oplost, leert uit eerdere projecten, processen mee vorm geeft en dit alles met een relatieve graad van autonomie. Maar dit is alleen mogelijk indien u dit als leidinggevende ook faciliteert. Deze workshop staat ...

15/6   |  NL   |  Info





Hr plan op 1 a4
IFBD - Institute for Business Development

Het formuleren van een Strategisch HR-Plan is vaak lastig. De vertaalslag van de organisatiestrategie en organisatiedoelen naar HR-strategie en HR-doelen is hier de grote uitdaging. Daarom is elk HR Business Plan, hoe gesofisticeerd, technisch onderbouwd en toekomstgericht het ...

9/6   |  NL   |  Info





Communicatievaardigheden
AMVR

In een organisatie is een goede interne en externe communicatie van cruciaal belang. Iedereen communiceert, maar dit loopt ook het meeste fout. Wat zijn de oorzaken van miscommunicatie? Het belang van een correcte vraagstelling en van analytisch luisteren naar de ...

Op maat   |  Info





Interne communicatie
AMVR

In een organisatie is een goede interne communicatie van cruciaal belang. Iedereen communiceert, maar dit loopt ook het meeste fout. Wat zijn de oorzaken van miscommunicatie? Het belang van een correcte vraagstelling en van analytisch luisteren naar de gesprekspartner. Hoe ...

Op maat   |  Info





Hr business partner met impact
IFBD - Institute for Business Development

De HR-functie is de laatste jaren drastisch veranderd en wordt anno 2014 opgesplitst in de HR serviceprovider enerzijds en de HR businesspartner anderzijds. De functie van HR serviceprovider – met als taak het leveren van excellente diensten tegen acceptabele kost – kan zowel ...

7/5   |  NL   |  Info





Werken met zelfstandigen
IFBD - Institute for Business Development

Organisaties doen stelselmatig een beroep op zelfstandige medewerkers voor de uitvoering van diverse taken en projecten. Werken met zelfstandigen is niet alleen flexibel en minder strikt dan een arbeidsovereenkomst, maar biedt ook een aantal financiële voordelen. Toch is het ...

7/5   |  NL   |  Info





Het grote blunderboek van het ontslagrecht
IFBD - Institute for Business Development

Meer en meer ondernemingen zijn verplicht om in het kader van een reorganisatie, fusie of outsourcingproject, ook de arbeidscontracten van werknemers te beëindigen. Kennis van ontslagrecht is dan ook een vereiste. En hoewel u bij complexe dossiers ongetwijfeld geadviseerd wordt ...

5/5   |  NL   |  Info





Training call center: verhoog de emotionele intelligentie in je contact center
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, ...






Training helpdesk: vitaminen voor uw helpdesk
Pantelco BVBA

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers en tientallen in IT helpdesks. We maken heel snel een duidelijke analyse. Werken vervolgens heel sterk in op attitude en motivatie voor uw medewerkers. Trainen en coachen ...







Resultaten 1-25 van 408 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be