Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

216 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie

Zakelijk / klantvriendelijk telefoneren
De Gussem Training & Consulting

Ondanks alle nieuwe media blijft de telefoon een super praktisch contactmiddel voor directe communicatie. Veel mensen verkiezen direct contact boven mail- of sms- verkeer. Er zijn natuurlijk nog altijd de basisprincipes van klantvriendelijk en zakelijk telefoneren. Het belang ...

NL   |  Info





Voeren van een verzuimbeleid / aanwezigheidsbeleid
De Gussem Training & Consulting

Als je de cijfers bekijkt van de kostprijs voor (ziekte)verzuim of alle afwezigheden buiten de wettelijk toegestane dan kijk minstens verbaasd. Ziektes kosten bedrijven en organisaties handen vol geld. Ziektes behoren jammer genoeg tot het normale leven en functioneren van de ...

NL   |  Info





Train the trainer
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een beetje ...

NL   |  Info





Peterschap nieuwe werknemers en introductie nieuwe collega
De Gussem Training & Consulting

Eindelijk : de nieuwe collega komt er aan ... . Hoge verwachtingen aan beide kanten maar hoe zorg je voor een vlot onthaal van nieuwe werknemers ? Welke acties onderneem je om de introductie gestructureerd en toekomstgericht te laten verlopen ? Peterschap, een stappenplan ...

NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken voeren
De Gussem Training & Consulting

Als je er ook zo tegenaan kijkt of er echt naar uitkijkt om er aan te beginnen dan is dit de opleiding die je helemaal zal overtuigen en op je gemak stellen. Elke organisatie is voortdurend in beweging en evolueert aan een bepaalde snelheid. Sommige vanuit een maatschappelijk ...

NL   |  Info





Professioneel telefoneren
Greet Training

Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om ...

21/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven in het engels
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. In vlot, leesbaar, eenvoudig, professioneel Engels schrijven, kunt u ook leren. U leert veilige, efficiënte schrijftechnieken die passen in de hedendaagse, snelle communicatie. We lopen samen door het schrijfproces en oefenen structuren die ...

7/2   |  NL   |  Info





Helder schrijven
Greet Training

Helder schrijven kunt u leren. U ontdekt hoe u leesbaar en doeltreffend schrijft voor de hedendaagse lezer van zakelijke teksten, e-mails enz. De trainer, Greet De Baets, is de auteur van het boek Helder schrijven. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee ...

8/11   |  NL   |  Info





Communicatie op de productievloer
IFBD - Institute for Business Development

Als leidinggevend – operationeel – manager of professional staat u in voor het realiseren van de doelstellingen van uw management. Met andere woorden, het is uw opdracht om strategie te vertalen naar operationele doelstellingen. Hiertoe is een éénduidige, gerichte én heldere ...

18/9   |  NL   |  Info





Macht en invloed binnen organisaties
IFBD - Institute for Business Development

Kantoorpolitiek komt voor in elke grote organisatie met een gelaagde management- of matrixstructuur. Bij deze complexe organisatiestructuur is veel onderhandelen en samenwerken een noodzaak om resultaat te bereiken en tot besluitvorming te komen. Hierdoor ontstaan onderlinge ...

27/11   |  NL   |  Info





Listig in lastige situaties
IFBD - Institute for Business Development

Managers weten, beter dan wie ook, dat mensen het vaak (hartstochtelijk) met elkaar oneens kunnen zijn. Discussies lopen hoog op en conflicten worden persoonlijk uitgevochten. Maar hoe doorbreekt u deze patstellingen? Hoe gaat u om met tactloze, ongezouten en botte communicatie? ...

26/9   |  NL   |  Info





Cultural quantum® leadership excellence (intercultureel management)
Cultural Quantum®

The goal of this training is to optimize international cooperation. Participants learn to deal with different aspects, dimensions, and layers of international cooperation and their individual complex positions in-between local and international stakeholders. We use the ...

Op maat   |  Info





Sollicitatiegesprekken
The European Training House

Het sollicitatiegesprek zal u in staat moeten stellen aan de weet te komen in welke mate de kandidaat beantwoordt aan het gezochte profiel, maar ook of de persoon in kwestie de functie op lange termijn kan invullen. Stemmen de cultuur en de waarden van de kandidaat overeen met ...

Op maat   |  Info





Interne communicatie
Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv

ZENIT implementeert acties die leiden naar een betere doorstroming van de informatie over de taak, het beleid en de veranderingen binnen de organisatie. •Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de doelstellingen door iedereen eenduidig worden geïnterpreteerd? •Hoe kan men ...

Op maat   |  Info





Van evaluatie- tot evolutiegesprekken
The European Training House

Evolutiegesprekken zijn een tool om de eigen medewerkers op te tillen naar het niveau dat leidinggevenden nodig hebben om hun objectief te behalen. Dit vergt een grondige voorbereiding (manager medewerker). Waar staat de medewerker nu op het vlak van competentie en motivatie? ...

Op maat   |  Info





Telefonische klachtenbehandeling
The European Training House

Klagende klanten zijn de klanten die tenminste de moeite stellen om hun klachten kenbaar te maken. We moeten deze klanten dan ook met het nodige respect behandelen en trachten op een snelle en accurate wijze hun klacht om te vormen tot een tevredenheid naar ons bedrijf toe. Het ...

Op maat   |  Info





Gastvriendelijkheid
The European Training House

Gastvriendelijkheid is de basis voor een succesvolle Horeca-zaak. De motivatie of demotivatie van de medewerkers wordt grondig in vraag gesteld. Hoe zien de gasten ons? Hoe communiceren wij met hen. … (non-verbaal en verbaal)? Zijn wij ons bewust van het feit dat ons gedrag dat ...

Op maat   |  Info





Telefoniste / receptioniste
Laudius

Werkt u graag met mensen en zoekt u een afwisselende baan die enorm veel voldoening geeft? Word dan Telefoniste/Receptioniste. Met de kennis uit deze cursus bent u straks helemaal klaar voor een fantastische baan! Thuisstudie, kies voor zelfstudie of met hulp van een docent. ...

NL   |  Info





Secretaresse
Laudius

Om het vak van secretaresse tot in de perfectie uit te kunnen voeren dient u goed opgeleid te zijn. In deze korte, zeer praktijkgerichte cursus leiden we u in no-time op voor het diploma Secretaresse. Dit veelgevraagde diploma opent vele deuren en zorgt ervoor dat u uw ...

NL   |  Info





Loopbaancoach / career coach / loopbaanadviseur
Laudius

Je leert cliënten te begeleiden naar het vinden van hun passie en droombaan. Career coaching is gebaseerd op een creatief proces tussen cliënt en coach, dat werkgerelateerde kwesties in een ander daglicht stelt. Een career coach gaat samen met de cliënt op zoek naar wie hij ...

NL   |  Info





Integriteitsscreening - en coaching
Nexus Integrity Consulting

Is mijn leidinggevende uit het juiste hout gesneden om op gepaste wijze te reageren in een onethische situatie? Welke zijn de ethische competenties van mijn (toekomstige) medewerkers? In deze workshop krijg je een overzicht van enkele problematieken en eenvoudige ...

NL   |  Info





Scriptcoaching: bereid je video of webinar optimaal voor
WebinarSolutions Academy

Ben je op zoek naar handige tips bij de voorbereiding van je volgende video of webinar? Of wil je graag feedback om het een volgende keer professioneler aan te pakken? Enkele mogelijke onderwerpen zijn o.a. – Ontdek je verhaal – Kies de gepaste structuur – Schrijf je ...

9/7   |  Info





Het grote blunderboek van het ontslagrecht
IFBD - Institute for Business Development

Meer en meer ondernemingen zijn verplicht om in het kader van een reorganisatie, fusie of outsourcingproject, ook de arbeidscontracten van werknemers te beëindigen. Kennis van ontslagrecht is dan ook een vereiste. En hoewel u bij complexe dossiers ongetwijfeld geadviseerd wordt ...

17/12   |  NL   |  Info





Rendement van leertrajecten
IFBD - Institute for Business Development

In een bedrijf gaat men van elke investering het rendement na. Ook bij opleidingsverantwoordelijken en -aanbieders groeit de behoefte om de effectiviteit en het rendement van leeractiviteiten te kunnen bepalen en optimaliseren. Zeker de laatste jaren wordt er steeds kritischer ...

8/11   |  NL   |  Info





Gedragsgericht interviewen
Quintessence Consulting

- waarde, validiteit en betrouwbaarheid van een interview als selectieinstrument - voorbereiding van het interview - de juiste vraag - gespreksmodel voor gedragsgerichte interviews - valkuilen - motivatie van de kandidaat: positieve en negatieve kenmerken - actief ...

15/10   |  NL   |  Info






Resultaten 1-25 van 216 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be