Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

361 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden: Persoonlijke Managementvaardigheden

Teamdynamica
Van Kelst & Co

Voor wie: Je leidt een team of bent teamlid en wil meer inzicht krijgen in hoe je een bijdrage kan leveren aan een performant en verbonden team. Wat zijn de basisdynamieken en de fasen in een teamontwikkeling? Wat zijn de symptomen van elke fase? Wat zijn de signalen dat het ...

18/9   |  NL   |  Info





Moeilijke klanten bestaan niet
Van Kelst & Co

Output: • Een helder toepasbaar kader: de klantendriehoek van Van Kelst & co die inzicht geeft in gedrag van klanten en hoe daar op in te spelen. • Vaardigheden om kwaliteitsvoller en met meer wederzijdse tevredenheid met (moeilijke) klanten om te gaan.

25/10   |  NL   |  Info





Methodisch vergaderen
Van Kelst & Co

Voor wie: Ik zit regelmatig vergaderingen voor en vind dat deze niet altijd het gewenste resultaat opleveren. Wat zijn mijn bakens als voorzitter? Waar dien ik op te focussen? Welke methodieken kan ik gebruiken om van de vergadering een dynamisch geheel te maken, waar ieder ...

16/11   |  NL   |  Info





Duurzaam onderhandelen
Van Kelst & Co

Ik bevind mij regelmatig in formele/informele onderhandelingssituaties en vind dat er in het eindresultaat een onevenwicht is tussen mijn belang en dat van de ander. Hoe krijg ik impact op onderhandelingen? Hoe kan ik mijn belang sterk vertegenwoordigen en presenteren, en toch ...

11/12   |  NL   |  Info





Mini mba : masterclass in management
IFBD - Institute for Business Development

Een volledig op maat gemaakt programma voor creatieve entrepreneurs die op korte tijd een volledig inzicht en overzicht willen krijgen van alle essentiële bouwstenen van een MBA, maar dan in een veel kortere tijdsspanne en geënt op uw bedrijfsomgeving. Zonder meer de beste ...

14/11   |  NL   |  Info





Afspraak is afspraak
IFBD - Institute for Business Development

Waarom komen medewerkers of managers hun afspraken niet na? Waarom zijn woorden zoveel makkelijker dan daden? Waarom besteden sommigen meer tijd aan hun smoes dan aan hun opdracht? En hoe pak je dit aan? Met nog meer regeltjes? Sancties? Repressief? Op een verwarrend eenvoudige ...

24/10   |  NL   |  Info





Afspraak is afspraak
IFBD - Institute for Business Development

Waarom komen medewerkers of managers hun afspraken niet na? Waarom zijn woorden zoveel makkelijker dan daden? Waarom besteden sommigen meer tijd aan hun smoes dan aan hun opdracht? En hoe pak je dit aan? Met nog meer regeltjes? Sancties? Repressief? Op een verwarrend eenvoudige ...

23/10   |  NL   |  Info





De kunst van het delegeren
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens deze dag werkt u samen met onze trainer intensief aan uw delegatie-vaardigheden en leert u waarom delegeren een must is binnen uw opdracht als verantwoordelijk manager of leidinggevende.  U krijgt inzicht in het delegatieproces en maakt kennis met de meest bekende ...

25/9   |  NL   |  Info





Stem en lichaamstaal als fundament van authentiek leiderschap
IFBD - Institute for Business Development

Aan de hand van concrete voorbeelden, oefeningen en simulaties leert u hoe uw ‘mannetje’ staat als vrouwelijk leidinggevende.  U leert de verschillen in lichaamstaal tussen mannen en vrouwen, hoe en waarom mannen ‘ruimte’ innemen en hoe u als vrouw geloofwaardig ‘ruimte’ moet ...

20/9   |  NL   |  Info





Leer anders omgaan met stress
361°

Ken je brein! Ken jezelf! Stress zal een constante blijven. Maar hoe kunnen we daar nu anders mee leren omgaan? Onze hersenen passen zich aan op basis van onze emotionele, psychische en cognitieve ervaringen. Ze bezitten het vermogen neuronennetwerken aan te maken, af te ...

NL   |  Info





Nooit meer te druk ...
IFBD - Institute for Business Development

Als project manager, is tijd écht wel geld ... Vooral bij bedrijfskritische projecten (en zijn ze dat niet allemaal?) is tijd dé bottleneck: tijd laat zich nu eenmaal niet dwingen. Het is jouw opdracht alles goed aan te sturen en te plannen: je taken, jezelf en je ...

20/6   |  NL   |  Info





Leiding geven aan arbeiders
IFBD - Institute for Business Development

Als leidinggevende stuurt u een ploeg arbeiders aan. Zonder twijfel bent u technisch onderlegd, beheerst u de processen en werkt u conform procedures en afgesproken systemen. En toch behaalt u met uw team niet steeds de optimale en verwachte output. Niet alleen moet u de ...

13/11   |  NL   |  Info





De anti-klaag workshop
IFBD - Institute for Business Development

Het individu wil best veranderen maar niet veranderd worden. Chronisch en ondoelmatig klagen wordt nu juist aangewakkerd als het ongecontroleerd haar gang kan gaan. Maar ook al zijn alle randvoorwaarden in kaart gebracht en staat het doel helder voor geest, niets is volmaakt. De ...

26/9   |  NL   |  Info





De anti-klaag workshop
IFBD - Institute for Business Development

Het individu wil best veranderen maar niet veranderd worden. Chronisch en ondoelmatig klagen wordt nu juist aangewakkerd als het ongecontroleerd haar gang kan gaan. Maar ook al zijn alle randvoorwaarden in kaart gebracht en staat het doel helder voor geest, niets is volmaakt. De ...

19/9   |  NL   |  Info





Communiceren en onderhandelen met vakbonden op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

Iedere onderneming heeft belang in het investeren in een optimale relatie tussen management en sociale partners. Bedrijven waar sociale conflicten vermeden worden, kennen immers een hogere productiviteit, een betere werksfeer, een lager absenteïsme, ... kortom, het zijn ...

2/10   |  NL   |  Info





Assertief op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

In deze workshop Assertiviteit leert u op een goede manier voor zichzelf op te komen, zonder hierbij weerstand bij de ander op te roepen. U gaat aan de slag met effectieve communicatie, het ontvangen en geven van feedback, het op verschillende manieren 'nee'leren zeggen en het ...

12/12   |  NL   |  Info





De communicatieve leidinggevende
Key-consult

Interpersoonlijke vaardigheden voor een leidinggevende zijn heel belangrijk. De leidinggevenden oefenen heel praktijkgericht in communicatievaardigheden als verbale en non verbale communicatie, empathie tonen, luistertechnieken, vraagstellingstechnieken en scheppen van een ...

Op maat   |  Info





De effectieve coach
Key-consult

Hoe medewerkers motiveren en ontwikkelen? Dit twee tot vierdaags programma is voor leidinggevenden die willen leren coachen. Coaching is het sleutelwoord naar succesvolle potentieel ontwikkeling van de medewerkers. Onze coachingsfilosofie baseren we op het GROW model van John ...

Op maat   |  Info





Self management
Key-consult

Waar sta je? En waar wil je naar toe evolueren? Welke competenties heb je daarvoor nodig? Welke heb je al en welke moet je verder ontwikkelen? We gebruiken modellen als Myer Briggs Type Indicator, Leadership Style Impact of Process Communication Management (allen voorzien van ...

Op maat   |  Info





Leidinggeven aan verandering
Key-consult

De leidinggevenden krijgen inzicht veranderingsmodellen als die van Kotter en Rogers & Shoemaker. Ze ontdekken dat in ieder veranderingsgsproces de key vraag gaat over de aanvaarding van de verandering. We gebruiken hiervoor het effectief leiderschapsmodel (de 7 eigenschappen) ...

Op maat   |  Info





Enthousiasmerend presenteren
Key-consult

Veel mensen ervaren drempelvrees bij een toelichting aan een grotere groep mensen. Maken zich zorgen over de key vraag: 'Hoe kom ik over?' De deelnemers leren hun stress goed hanteren door een adequate voorbereiding. Ze leren hun presentaties gestructureerd opbouwen en ...

Op maat   |  Info





Effectief leiderschap
Key-consult

We reiken de leidinggevenden een model aan op grond waarvan ze op maat leren hun medewerkers te sturen en te ondersteunen. Aan de hand van een vragenlijst krijgt iedere leidinggevende zicht op zijn preferente leiderschapsstijl en de leiderschapsstijl die hij (te) weinig ...

Op maat   |  Info





Constructieve planningsgesprekken, functioneringsgespekken en evaluatiegesprekken
Key-consult

Voeren van plannings-, functionerings- en evaluatiegesprekken. Voor vele bedrijven is dit een standaardopdracht en desondanks loopt het lang niet altijd naar volle tevredenheid. We leren de leidinggevende de zin en onzin van dit soort gesprekken van elkaar scheiden en richten ...

Op maat   |  Info





Adequate conflictoplossing
Key-consult

Managen van interpersoonlijke conflicten. De deelnemers leren hoe een conflict in elkaar zit en krijgen instrumenten om het conflict op te lossen evenals instrumenten om conflicten te voorkomen. We trainen in conflictstijlen en haar toepassing. We gaan uit van de Harvard ...

Op maat   |  Info





Basisopleiding coachend leidinggeven
Key-consult

Tijdens deze 2-6 daagse opleiding leren nieuwe leidinggevenden de basisvaardigheden voor hun nieuwe rol. Veel leidinggevenden komen vanuit een rol van expert en zoeken naar het adequaat invullen van hun nieuwe uitdaging. We verkennen met hen de set van nieuwe vaardigheden: ...







Resultaten 101-125 van 361 vorige pagina -  Pagina  2  3  4  5  6  7  8   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be