Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

440 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Zoek Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden: Persoonlijke Managementvaardigheden

Assertief denken en handelen
Amelior vzw

Een assertieve houding is de meest aangewezen wijze om je t.a.v. medewerkers en/of leidinggevenden op te stellen. Toch is het niet zo evident om je in de praktijk ook zo te gedragen. Hier krijg je inzicht in je eigen houding en krijg je concrete actiemiddelen om in de toekomst ...

20/6   |  NL   |  Info





Conflicthantering: praktische eendaagse
Human Matters

Vanuit Verbindende Communicatie streven we ernaar om conflicten duurzaam op te lossen. Een geslaagde oplossing zien we als een situatie waarbij alle betrokken partijen voldoende (h)erkend worden in hun behoeften en belangen. Dit betekent dat we vanuit Verbindende Communicatie ...

20/9   |  NL   |  Info





Motiveer uzelf
Pantelco BVBA

Slim omgaan met je eigen energie. Wat mag u verwachten? Een energieboost voor jezelf. Frustraties krijgen minder vat op je. Loslaten gaat voortaan vanzelf. Je kunt je eigen weerbaarheid en energiepeil verhogen. Technieken om je energie te behouden ...

28/8   |  NL   |  Info





Se réconcilier avec son emploi du temps : plus d’efficacité, d’équilibre et de plaisir
Evoluo

Comment se réconciler avec son emploi du temps ? Ces 2 journées vous permettront de définir vos objectifs, de clarifier vos priorités, d’identifier vos « chronophages » (mangeurs de temps), … Elles vous permettront d’établir un plan d’action adapté à vos besoins qui, une ...

Op maat   |  Info





Annoncer une mauvaise nouvelle de façon adéquate et bienveillante.
Evoluo

Annoncer une mauvaise nouvelle à un ami, à un patient, à un collaborateur, à un collègue, à un groupe de collègues est particulièrement désagréable. Il s’agit souvent d’un casse-tête pour l’émetteur. Il est toutefois possible de le faire de façon adéquate. •identifier vos ...

Op maat   |  Info





Klantvriendelijk omgaan met klachten en verbale agressie
Tweetakt

In deze training leer je hoe je het beste kan omgaan met mensen die ontevreden, boos of verbaal agressief zijn. Je leert ook hoe je kan reageren op mensen die je op één of andere manier onder druk zetten. Dat doe je op zo een manier te communiceren dat het allemaal niet erger ...

Op maat   |  Info





Timemanagement met behulp van outlook
Skan Performance Management

U wenst de chaos in uw job te controleren en meer te bereiken in minder tijd? U wenst meer output? U heeft nood aan een time management systeem waarop u kan vertrouwen? U wenst productiever te zijn dankzij Outlook in het beheren van uw tijd? Tijdens deze opleiding lopen we ...

Op maat   |  Info





Communicatie, begrijpen en begrepen worden
Skan Performance Management

Communicatie is een constante in alles wat we doen : men kan niet niet communiceren! Hoe kan iemand via diverse kanalen (stem, lichaamstaal, woorden) verschillende boodschappen (rationeel en emotioneel) overbrengen? Wat te doen om te begrijpen en wat te doen om begrepen te ...

Op maat   |  Info





Emotionele intelligentie
Skan Performance Management

Emotionele intelligentie verwijst naar de capaciteit om onze eigen gevoelens en die van anderen te herkennen, om onszelf en anderen te motiveren en om goed om te gaan met eigen emoties en emoties bij relaties. Door deze training krijg je inzicht in sterke kanten en ...

Op maat   |  Info





Creatief denken
Skan Performance Management

Wilt u nieuwe denkpistes ontdekken en toepassen? Zoekt u technieken om via creativiteit tot de meest geschikte oplossingen en resultaten te komen? Wilt u uw creatieve vaardigheden ontdekken en een ‘boost’ geven? Aan de hand van diverse creativiteits-technieken wordt uw ‘out ...

Op maat   |  Info





Conflicthantering
Skan Performance Management

De aanpak van deze opleiding is gebaseerd op het inzicht over hoe een conflict wordt opgebouwd en hoe men preventief kan omgaan met conflicten. Conflicten aanpakken zonder vermijdings- of uitstelgedrag te uiten en leren omgaan met verscheidene complexe situaties en verschillende ...

Op maat   |  Info





Assertiviteit
Skan Performance Management

Deze training leert u om te gaan met verschillende interpersoonlijke basishoudingen. Deelnemers worden zich bewust van de eigen houding, zeker in situaties waarin ze onder druk komen te staan. Het toepassen van assertiviteitstechnieken met respect voor zichzelf én voor de ander ...

Op maat   |  Info





De finesses van authentiek leiderschap
Nexus Integrity Consulting

In deze tweedaagse onderzoeken we samen de connectie tussen authenticiteit en leiderschap. Wat zijn de laatste trends in authenticiteit en op welke wijze steekt dit af tegenover het idee van 'sterk leiderschap'. In de eerste dag gaan in op de schaduwzijden en de uitdagingen ...

NL   |  Info





De communicatieve leidinggevende
Key-consult

Interpersoonlijke vaardigheden voor een leidinggevende zijn heel belangrijk. De leidinggevenden oefenen heel praktijkgericht in communicatievaardigheden als verbale en non verbale communicatie, empathie tonen, luistertechnieken, vraagstellingstechnieken en scheppen van een ...

Op maat   |  Info





Self management
Key-consult

Waar sta je? En waar wil je naar toe evolueren? Welke competenties heb je daarvoor nodig? Welke heb je al en welke moet je verder ontwikkelen? We gebruiken modellen als Myer Briggs Type Indicator, Leadership Style Impact of Process Communication Management (allen voorzien van ...

Op maat   |  Info





Leidinggeven aan verandering
Key-consult

De leidinggevenden krijgen inzicht veranderingsmodellen als die van Kotter en Rogers & Shoemaker. Ze ontdekken dat in ieder veranderingsgsproces de key vraag gaat over de aanvaarding van de verandering. We gebruiken hiervoor het effectief leiderschapsmodel (de 7 eigenschappen) ...

Op maat   |  Info





Effectief leiderschap
Key-consult

We reiken de leidinggevenden een model aan op grond waarvan ze op maat leren hun medewerkers te sturen en te ondersteunen. Aan de hand van een vragenlijst krijgt iedere leidinggevende zicht op zijn preferente leiderschapsstijl en de leiderschapsstijl die hij (te) weinig ...

Op maat   |  Info





Enthousiasmerend presenteren
Key-consult

Veel mensen ervaren drempelvrees bij een toelichting aan een grotere groep mensen. Maken zich zorgen over de key vraag: 'Hoe kom ik over?' De deelnemers leren hun stress goed hanteren door een adequate voorbereiding. Ze leren hun presentaties gestructureerd opbouwen en ...

Op maat   |  Info





De effectieve coach
Key-consult

Hoe medewerkers motiveren en ontwikkelen? Dit twee tot vierdaags programma is voor leidinggevenden die willen leren coachen. Coaching is het sleutelwoord naar succesvolle potentieel ontwikkeling van de medewerkers. Onze coachingsfilosofie baseren we op het GROW model van John ...

Op maat   |  Info





Constructieve planningsgesprekken, functioneringsgespekken en evaluatiegesprekken
Key-consult

Voeren van plannings-, functionerings- en evaluatiegesprekken. Voor vele bedrijven is dit een standaardopdracht en desondanks loopt het lang niet altijd naar volle tevredenheid. We leren de leidinggevende de zin en onzin van dit soort gesprekken van elkaar scheiden en richten ...

Op maat   |  Info





Basisopleiding coachend leidinggeven
Key-consult

Tijdens deze 2-6 daagse opleiding leren nieuwe leidinggevenden de basisvaardigheden voor hun nieuwe rol. Veel leidinggevenden komen vanuit een rol van expert en zoeken naar het adequaat invullen van hun nieuwe uitdaging. We verkennen met hen de set van nieuwe vaardigheden: ...






Adequate conflictoplossing
Key-consult

Managen van interpersoonlijke conflicten. De deelnemers leren hoe een conflict in elkaar zit en krijgen instrumenten om het conflict op te lossen evenals instrumenten om conflicten te voorkomen. We trainen in conflictstijlen en haar toepassing. We gaan uit van de Harvard ...

Op maat   |  Info





Beheersing en aikido
Greet Training

Aikidocommunicatie kunt u leren. U ontdekt hoe aikido u inspireert in moeilijke communicatie. Vooral in moeilijke situaties die bij u frustratie, weerstand of soms zelfs woede uitlokken. Het seminarie start niet met een diashow, wel met bewegingen uit aikido, een Japanse ...

NL   |  Info





Assertiviteit en aikido
Greet Training

Aikidocommunicatie kunt u leren. U ontdekt hoe aikido u inspireert in moeilijke communicatie; vooral in moeilijke situaties die u doen verstommen, verlammen of wartaal uitslaan. Het seminarie start niet met een diashow, wel met bewegingen uit aikido, een Japanse krijgskunst. ...

NL   |  Info





Creatief denken: van probleem tot innovatieve oplossing
Kluwer Opleidingen / Formations

Creativiteit en innovatie zijn kernbegrippen in succesvolle ondernemingen. Krijgt u zelf steeds een ‘Ja, maar...’ als antwoord op uw creatieve voorstellen? Tijd voor actie!Hoe kunt u innovatief en creatief vermogen ontdekken en verscherpen in uw afdeling of onderneming?Welke ...

4/6   |  NL   |  Info






Resultaten 51-75 van 440 vorige pagina -  Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be