Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

625 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden

Zeer onaangename gesprekken
M-arc

Als leidinggevende ontsnap je er echt niet aan: je moet enge dingen melden. Zoals: u wordt ontslagen; u bent ongewenst intiem met een collega; uw prestaties zijn erg ondermaats; u verspreidt een lijfgeur; uw kledij is niet conform de stijl van het bedrijf; de manier waarop u met ...

Op maat   |  Info





Verbale agressie? leren leiden zonder lijden
M-arc

Onze trainers hebben enkele duizenden deelnemers begeleid in het stand houden in zéér vervelende en moeilijke situaties. Acteurs tonen u in simulaties wat de beste manier is om het verbaal geweld op te vangen en om te buigen. U ondervindt in de sessie hoe negatieve spiralen die ...

Op maat   |  Info





Prezi als presentatietool bij storytelling
IFBD - Institute for Business Development

Prezi wordt steeds vaker als alternatief voor de traditionele en klassieke PowerPoint presentatie genomen. Prezi is immers een innoverend presentatietool waarmee u uw presentaties op een innovatieve en dynamische manier vorm kunt geven. In een mum van tijd, maakt u uitermate ...

16/5   |  NL   |  Info





Kennismaking met ons aanbod rond perfectionisme
Het Ontwikkelingsinstituut

het Ontwikkelingsinstituut organiseert regelmatig een introductieavond rond het aanbod rond 'Perfectionisme'. Tijdens deze avond maak je kennis met onze visie en aanbod rond Perfectionisme en met de trainer. Je krijgt natuurlijk ook uitgebreide informatie over de workshops en ...

28/5   |  NL   |  Info





Workshop voor de spitsuurvrouw
IFBD - Institute for Business Development

Tijdens dit unieke programma leert life & business coach Sara Van Wesenbeeck je om de spitsuurmomenten in je leven en werk beter te managen. Sara reikt nuttige en haalbare strategieën en beproefde recepten aan, zodat je niet langer hoeft te zwichten voor de waan(zin) van de dag. ...

26/4   |  NL   |  Info





Managing people - werken met mensen
IFBD - Institute for Business Development

Voor u een stap kunt zetten naar het aansturen van mensen, moet u inzicht hebben in uw persoonlijke leiderschapsstijl. Dan pas kunt u groeien tot een volwaardig people manager. Hierna leert u hoe u individuele werknemers kunt aansturen en bijsturen. De nadruk ligt hier op hoe u ...

2/10   |  NL   |  Info





Leiding geven aan experten & kenniswerkers
IFBD - Institute for Business Development

Gedurende de ganse training komt u terecht in een fictieve onderneming met alleen maar eigenwijze professionals … Aan de hand van een sparring-acteur leert u hoe u kunt doordringen tot de ander, het probleem duidelijk stelt en dit ook aanpakt. In een veilige en beschermde ...

20/9   |  NL   |  Info





Leiding geven aan arbeiders
IFBD - Institute for Business Development

Als leidinggevende stuurt u een ploeg arbeiders aan. Zonder twijfel bent u technisch onderlegd, beheerst u de processen en werkt u conform procedures en afgesproken systemen. En toch behaalt u met uw team niet steeds de optimale en verwachte output. Niet alleen moet u de ...

13/11   |  NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
IFBD - Institute for Business Development

Een compliment geven lukt je wel, maar het heel concreet benoemen van wat je niet prettig vindt, is al een flink stuk lastiger. Maar als leidinggevende, coach of professional, moet je feedback geven op output of attitudes. En dat is niet steeds even gemakkelijk. Want de een ...

20/11   |  NL   |  Info





De anti-klaag workshop
IFBD - Institute for Business Development

Het individu wil best veranderen maar niet veranderd worden. Chronisch en ondoelmatig klagen wordt nu juist aangewakkerd als het ongecontroleerd haar gang kan gaan. Maar ook al zijn alle randvoorwaarden in kaart gebracht en staat het doel helder voor geest, niets is volmaakt. De ...

26/9   |  NL   |  Info





De anti-klaag workshop
IFBD - Institute for Business Development

Het individu wil best veranderen maar niet veranderd worden. Chronisch en ondoelmatig klagen wordt nu juist aangewakkerd als het ongecontroleerd haar gang kan gaan. Maar ook al zijn alle randvoorwaarden in kaart gebracht en staat het doel helder voor geest, niets is volmaakt. De ...

19/9   |  NL   |  Info





Communiceren en onderhandelen met vakbonden op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

Iedere onderneming heeft belang in het investeren in een optimale relatie tussen management en sociale partners. Bedrijven waar sociale conflicten vermeden worden, kennen immers een hogere productiviteit, een betere werksfeer, een lager absenteïsme, ... kortom, het zijn ...

2/10   |  NL   |  Info





Assertief op de werkvloer
IFBD - Institute for Business Development

In deze workshop Assertiviteit leert u op een goede manier voor zichzelf op te komen, zonder hierbij weerstand bij de ander op te roepen. U gaat aan de slag met effectieve communicatie, het ontvangen en geven van feedback, het op verschillende manieren 'nee'leren zeggen en het ...

12/12   |  NL   |  Info





Van weerstand naar veranderbereidheid
IFBD - Institute for Business Development

In deze workshop leert u drijfveren identificeren die verandering ondersteunen of juist tegenwerken. Weerstand en kritiek zijn belangrijke signalen die, mits de juiste kadering, kunnen bijdragen tot het slagen van een veranderingsproject. Hoe geef ik inspraak aan alle betrokken ...

16/10   |  NL   |  Info





De anti-klaag workshop
IFBD - Institute for Business Development

Het individu wil best veranderen maar niet veranderd worden. Chronisch en ondoelmatig klagen wordt nu juist aangewakkerd als het ongecontroleerd haar gang kan gaan. Maar ook al zijn alle randvoorwaarden in kaart gebracht en staat het doel helder voor geest, niets is volmaakt. De ...

26/4   |  NL   |  Info





Coaching & managing van sales teams
IFBD - Institute for Business Development

Leiding geven aan verkopers, account managers of sales managers is een opdracht op zich. Niet alleen hebben zij vaak een sterk karakter, maar bovendien is hun positie binnen de onderneming strategisch en cruciaal. Toch is het een noodzaak om ook hen te sturen, met doelstellingen ...

20/9   |  NL   |  Info





Functioneel leiding geven
Pantelco BVBA

Topics: Situationeel leiding geven – Coaching - Delegeren. 2 daagse training met een halve dag terugkomdag. Wat is mijn rol als medewerker binnen de organisatie? Wat wordt van mij verwacht? Door andere leidinggevenden? Door de medewerkers? Hersey en Blanchard: De kunst van ...

NL   |  Info





De communicatieve leidinggevende
Key-consult

Interpersoonlijke vaardigheden voor een leidinggevende zijn heel belangrijk. De leidinggevenden oefenen heel praktijkgericht in communicatievaardigheden als verbale en non verbale communicatie, empathie tonen, luistertechnieken, vraagstellingstechnieken en scheppen van een ...

Op maat   |  Info





De effectieve coach
Key-consult

Hoe medewerkers motiveren en ontwikkelen? Dit twee tot vierdaags programma is voor leidinggevenden die willen leren coachen. Coaching is het sleutelwoord naar succesvolle potentieel ontwikkeling van de medewerkers. Onze coachingsfilosofie baseren we op het GROW model van John ...

Op maat   |  Info





Self management
Key-consult

Waar sta je? En waar wil je naar toe evolueren? Welke competenties heb je daarvoor nodig? Welke heb je al en welke moet je verder ontwikkelen? We gebruiken modellen als Myer Briggs Type Indicator, Leadership Style Impact of Process Communication Management (allen voorzien van ...

Op maat   |  Info





Leidinggeven aan verandering
Key-consult

De leidinggevenden krijgen inzicht veranderingsmodellen als die van Kotter en Rogers & Shoemaker. Ze ontdekken dat in ieder veranderingsgsproces de key vraag gaat over de aanvaarding van de verandering. We gebruiken hiervoor het effectief leiderschapsmodel (de 7 eigenschappen) ...

Op maat   |  Info





Enthousiasmerend presenteren
Key-consult

Veel mensen ervaren drempelvrees bij een toelichting aan een grotere groep mensen. Maken zich zorgen over de key vraag: 'Hoe kom ik over?' De deelnemers leren hun stress goed hanteren door een adequate voorbereiding. Ze leren hun presentaties gestructureerd opbouwen en ...

Op maat   |  Info





Effectief leiderschap
Key-consult

We reiken de leidinggevenden een model aan op grond waarvan ze op maat leren hun medewerkers te sturen en te ondersteunen. Aan de hand van een vragenlijst krijgt iedere leidinggevende zicht op zijn preferente leiderschapsstijl en de leiderschapsstijl die hij (te) weinig ...

Op maat   |  Info





Constructieve planningsgesprekken, functioneringsgespekken en evaluatiegesprekken
Key-consult

Voeren van plannings-, functionerings- en evaluatiegesprekken. Voor vele bedrijven is dit een standaardopdracht en desondanks loopt het lang niet altijd naar volle tevredenheid. We leren de leidinggevende de zin en onzin van dit soort gesprekken van elkaar scheiden en richten ...

Op maat   |  Info





Adequate conflictoplossing
Key-consult

Managen van interpersoonlijke conflicten. De deelnemers leren hoe een conflict in elkaar zit en krijgen instrumenten om het conflict op te lossen evenals instrumenten om conflicten te voorkomen. We trainen in conflictstijlen en haar toepassing. We gaan uit van de Harvard ...

Op maat   |  Info






Resultaten 151-175 van 625 vorige pagina -  Pagina  4  5  6  7  8  9  10   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be