Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

653 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden

Functiebeschrijvingen opstellen
Kluwer Opleidingen / Formations

Functiebeschrijvingen zijn de hoeksteen voor een geïntegreerd hr-beleid in uw organisatie: van instroom tot doorstroom. Het opmaken van kernachtige, accurate en herkenbare functiebeschrijvingen die afgestemd zijn op uw bedrijfsnoden is geen makkelijke opdracht. Na deze ...

24/4   |  NL   |  Info





Future Proof Data modelling
Kluwer Opleidingen / Formations

Datamodellen opstellen gebeurt via allerlei technieken en tools. De concepten kunnen op verscheidene manieren gemodelleerd worden. Hoe beoordelen we of een model een kwalitatief (future-proof) model is? Hoe kiezen we uit verschillende modelleerpatronen diegenen die het meest ...

11/10   |  NL   |  Info





Future Proof Data modelling
Kluwer Opleidingen / Formations

Datamodellen opstellen gebeurt via allerlei technieken en tools. De concepten kunnen op verscheidene manieren gemodelleerd worden. Hoe beoordelen we of een model een kwalitatief (future-proof) model is? Hoe kiezen we uit verschillende modelleerpatronen diegenen die het meest ...

19/4   |  NL   |  Info





Functieclassificatie, basis voor een modern en consistent beloningsbeleid
Kluwer Opleidingen / Formations

Het succes van het invoeren van een functieclassificatie hangt af van de technische aspecten en van de manier waarop u het project introduceert. Na deze interactieve opleiding kent u alle technische aspecten van functieclassificatie en heeft u een leidraad om een ...

5/6   |  NL   |  Info





ITIL® Foundation in IT Service Management
Kluwer Opleidingen / Formations

The ITIL® Foundation course provides comprehensive coverage of ITIL® Service Support and Service Delivery best practices. We will show you how the ITIL® framework, processes and procedures are essential in providing a stable quality service and how the framework can become the ...

25/10   |  EN   |  Info





ITIL® Foundation in IT Service Management
Kluwer Opleidingen / Formations

The ITIL® Foundation course provides comprehensive coverage of ITIL® Service Support and Service Delivery best practices. We will show you how the ITIL® framework, processes and procedures are essential in providing a stable quality service and how the framework can become the ...

15/3   |  EN   |  Info





Loonfiscaliteit van A tot Z
Kluwer Opleidingen / Formations

Als directeur of medewerker van de personeelsdienst of de loonadministratie wordt u verondersteld de fiscaliteit met betrekking tot verlonen perfect te beheersen. U moet antwoorden op vragen in verband met de belastingen, de socialezekerheidsbijdrage en de bedrijfsvoorheffing ...

8/3   |  NL   |  Info





Salaires : aspects sociaux et fiscaux
Kluwer Opleidingen / Formations

Dans votre pratique de l'administration du personnel, vous êtes régulièrement confronté à des questions concernant la fiscalité des rémunérations. Or, la fiscalité évolue vite et se complique de plus en plus. En outre, vous êtes sans cesse à la recherche d'opportunités pour ...

6/3   |  FR   |  Info





Emotionele intelligentie en NLP
Kluwer Opleidingen / Formations

Emoties beïnvloeden, bewust of onbewust, ons dagelijks functioneren. Het staat vast: leidinggevenden die hun persoonlijke emoties en die van hun collega's beter inschatten en controleren, halen betere resultaten. Tijdens deze tweedaagse training leert u hoe u via NLP ...

21/11   |  NL   |  Info





Emotionele intelligentie en NLP
Kluwer Opleidingen / Formations

Emoties beïnvloeden, bewust of onbewust, ons dagelijks functioneren. Het staat vast: leidinggevenden die hun persoonlijke emoties en die van hun collega's beter inschatten en controleren, halen betere resultaten. Tijdens deze tweedaagse training leert u hoe u via NLP ...

25/9   |  NL   |  Info





Emotionele intelligentie en NLP
Kluwer Opleidingen / Formations

Emoties beïnvloeden, bewust of onbewust, ons dagelijks functioneren. Het staat vast: leidinggevenden die hun persoonlijke emoties en die van hun collega's beter inschatten en controleren, halen betere resultaten. Tijdens deze tweedaagse training leert u hoe u via NLP ...

3/7   |  NL   |  Info





Emotionele intelligentie en NLP
Kluwer Opleidingen / Formations

Emoties beïnvloeden, bewust of onbewust, ons dagelijks functioneren. Het staat vast: leidinggevenden die hun persoonlijke emoties en die van hun collega's beter inschatten en controleren, halen betere resultaten. Tijdens deze tweedaagse training leert u hoe u via NLP ...

5/3   |  NL   |  Info





Inleiding tot data science & analytics in R
Kluwer Opleidingen / Formations

In onze digitale wereld is het noodzakelijk dat bedrijven betere beslissingen sneller kunnen nemen. Om te overleven moeten ze efficiënt en wendbaar zijn. Om het verschil te maken moeten ze nieuwe diensten en producten ontwikkelen op maat van de klant. Het gedrag en de ...

2/10   |  NL   |  Info





Data en informatie modelleren: basisopleiding
Kluwer Opleidingen / Formations

Tijdens deze opleiding krijgt u een overzicht van de basisprincipes en methodes van data modelleren. Zowel basis entity-relationship modellen en normalisering als rijkere talen en methodes zoals UML subset en dimensionele modellen worden uitgelegd. Daarnaast gaan we ook in op de ...

18/4   |  NL   |  Info





Data strategie: driver voor businessresultaten
Kluwer Opleidingen / Formations

Hebt u veel data? Wilt u die data gebruiken om nieuwe inzichten te ontwikkelen voor uw bedrijf en uw klanten? Of beseft u dat de wereld sterk data-driven is geworden maar weet u niet hoe u hierop in kunt spelen? In deze 2-daagse gaan we aan de slag met de bouwstenen voor een ...

4/12   |  NL   |  Info





Opleiding conflicthantering
Kluwer Opleidingen / Formations

Conflicten hebben een destructief effect op productiviteit en werksfeer. U hebt er alle belang bij ze snel en kordaat aan te pakken. Na deze opleiding beschikt u over een breed denkkader, een structuur en een houvast waarmee u in volle vertrouwen conflicten aanpakt. Als ...

22/11   |  NL   |  Info





Opleiding conflicthantering
Kluwer Opleidingen / Formations

Conflicten hebben een destructief effect op productiviteit en werksfeer. U hebt er alle belang bij ze snel en kordaat aan te pakken. Na deze opleiding beschikt u over een breed denkkader, een structuur en een houvast waarmee u in volle vertrouwen conflicten aanpakt. Als ...

17/5   |  NL   |  Info





Les outils du Manager Coach
Kluwer Opleidingen / Formations

En tant que manager, vous êtes autant responsable de la gestion des processus que du développement, de l'accompagnement et de la motivation de vos collaborateurs. Actuellement, cette compétence de coaching devient prépondérante. Il s'agit de regarder au-delà des résultats et ...

22/3   |  FR   |  Info





Start to coach: leer ondersteunend coachen
Kluwer Opleidingen / Formations

'Start to coach' is bedoeld voor iedereen die gesprekken wil voeren op een coachende manier met één of meerdere van volgende doelstellingen: anderen beter leren begrijpen, anderen effectiever ondersteunen, anderen helpen om te leren, anderen helpen om zichzelf beter te leren ...

5/11   |  NL   |  Info





Start to coach: leer ondersteunend coachen
Kluwer Opleidingen / Formations

'Start to coach' is bedoeld voor iedereen die gesprekken wil voeren op een coachende manier met één of meerdere van volgende doelstellingen: anderen beter leren begrijpen, anderen effectiever ondersteunen, anderen helpen om te leren, anderen helpen om zichzelf beter te leren ...

11/6   |  NL   |  Info





Brain Based Safety
Kluwer Opleidingen / Formations

Centraal in deze intensieve introductieopleiding staat de vraag hoe u uw medewerkers kunt motiveren om hun gedrag aan te passen. U ontdekt welke gedragsprogramma's worden gebruikt en wat hun voor- en nadelen zijn. Tal van voorbeelden, tips en oefeningen kleuren de theorie en ...

11/12   |  NL   |  Info





Le management des comportements responsables en matière de sécurité, d'environnement et de qualité
Kluwer Opleidingen / Formations

Les programmes de sensibilisation restent souvent au stade de la déclaration de bonnes intentions. Comment agir pour passer du souhait aux actes ? Les recherches récentes montrent que l'information visant à modifier certains types de comportements ne suscite pas automatiquement ...

6/12   |  FR   |  Info





Changecommunicatie: Hoe zet u communicatie succesvol in bij veranderingen?
Kluwer Opleidingen / Formations

Als er één constante is binnen bedrijven en organisaties is het wel dat niets hetzelfde blijft: de concurrentie komt met een nieuwe strategie, de consument wil een hipper product, …. Vaak worden er dan structurele veranderingen doorgevoerd en wordt de communicatiedienst ...

6/12   |  NL   |  Info





Changecommunicatie: Hoe zet u communicatie succesvol in bij veranderingen?
Kluwer Opleidingen / Formations

Als er één constante is binnen bedrijven en organisaties is het wel dat niets hetzelfde blijft: de concurrentie komt met een nieuwe strategie, de consument wil een hipper product, …. Vaak worden er dan structurele veranderingen doorgevoerd en wordt de communicatiedienst ...

12/6   |  NL   |  Info





Fraudemanagement
Kluwer Opleidingen / Formations

Voor veel organisaties is fraude een ondenkbaar en vaak onbespreekbaar thema. Helaas wijzen de vele praktijkvoorbeelden uit dat het onderwerp hoog op de financiële agenda hoort. Toch zijn de indicatoren om fraude te voorkomen of vroegtijdig te signaleren in veel gevallen reeds ...

16/10   |  NL   |  Info






Resultaten 126-150 van 653 vorige pagina -  Pagina  3  4  5  6  7  8  9   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be