Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 

675 opleidingen gevonden

   

 
Verfijnen of uitbreiden

Uitgebreid zoeken...


 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
 
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Managementvaardigheden

Vergadertechnieken
De Gussem Training & Consulting

In als maar meer bedrijven wordt aan de technische betere medewerkers gevraagd om hun collega’s op te leiden. Trainen dus! Een gewone vraag maar voor de betrokkene niet zo evident. Want je wordt aangeduid als expert om je collega’s nieuwe kennis bij te brengen. Altijd een ...

NL   |  Info





Timemanagement
De Gussem Training & Consulting

Druk, drukker, drukst. Opzij, opzij, opzij... Hebben we nu teveel werk of te weinig tijd? Feit is dat veel werknemers zich toch zorgen beginnen te maken over de workload. Terecht? Als je je tijd goed beheert, jezelf steeds afvraagt of wat je aan het doen bent ook het juiste is ...

NL   |  Info





Stressmanagement
De Gussem Training & Consulting

Als er over stress wordt gesproken dan is dat meestal in negatieve betekenis. En toch, gelukkig hebben we stress want zo komen we meestal goed door de dag. Denk maar eens aan de dagen waarop je weinig te hoen hebt …, wanneer doe je die zaken ? Juist, meestal “last minute”. Door ...

NL   |  Info





Presentatietechnieken - spreken in het openbaar
De Gussem Training & Consulting

Staat het angstzweet je bij de gedachte al op het voorhoofd of in de handen ? Ligt je maag al in de knoop? Ben jij nochtans de meest aangewezen persoon omwille van je kennis of beschikbaarheid maar ben je zelf zeker geen vragende partij? Vind je de presentaties van de anderen ...

NL   |  Info





Onderhandelen
De Gussem Training & Consulting

Onderhandelen is niet de gemakkelijkste opdracht van het zaken doen, maar wel één waar je heel veel genoegen en (financiële) meerwaarde kunt uithalen. Of het nu gaat over persoonlijke belangen, over de prijs, het loon of verworven rechten, het gaat er steeds om dat beide ...

NL   |  Info





Omgaan met verbale agressie
De Gussem Training & Consulting

Overal waar mensen in contact komen loopt het al eens fout. Maar nu beduidend meer dan vroeger. En met meer verbale agressie. Voor sommige klanten is het een gewoonte geworden om via ‘lastig” zijn hun doel te bereiken. Voor de onthaalmedewerker went het nooit. Het mag zelfs niet ...

NL   |  Info





Individuele coaching van medewerkers
De Gussem Training & Consulting

Meer en meer medewerkers hebben nood aan individuele coaching. Er kan ook minder tijd vrij gemaakt worden om met iedereen samen te zitten. De behoeften verschillen dan ook per persoon. In zijn evolutietraject is iemand bijvoorbeeld aan een verandering toe. Het kan gaan om nieuwe ...

NL   |  Info





Feedback geven en krijgen
De Gussem Training & Consulting

Als leidinggevende is het heel belangrijk dat je het ganse jaar door op een positieve manier feedback geeft aan je medewerkers. Immers zo weten ze wat je denkt over hun prestaties, over hun inzet, over hun gedrag, over hun resultaten. Als medewerker krijg en geef je feedback van ...

NL   |  Info





Doeltreffend communiceren
De Gussem Training & Consulting

We staan er niet altijd bij stil hoeveel, hoe, wat en wanneer we communiceren. Zeker in werksituaties is het niet altijd even gemakkelijk want we worden van alle kanten bestookt en we moeten zoveel verschillende gesprekken voeren. En elk gesprek heeft zijn eigen ...

NL   |  Info





Consequent en motiverend leiding geven op de werkvloer
De Gussem Training & Consulting

Leidinggeven is er voor zorgen dat medewerkers dagelijks met een goed gevoel taken aanvatten en afwerken. Hoe realiseer je dat in veranderende tijden zonder er zelf je motivatie bij te verliezen? Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers mee evolueren op het tempo van de ...

NL   |  Info





Assertiviteit
De Gussem Training & Consulting

Probeer het woord assertiviteit eens voor jezelf te definiëren … Niet gemakkelijk omdat het één van die woorden is die veel gebruikt worden, maar waarvan zeker niet iedereen de juiste beschrijven kan geven. Meestal is het antwoord : “opkomen voor jezelf, je niet laten doen” ...

NL   |  Info





Probleemoplossend denken
Greet Training

Probleemoplossend denken kunt u leren. U wilt situaties vlotter analyseren? Kordater beslissingen nemen? Niet bij de pakken blijven zitten en beter omgaan met problemen, uitdagingen en onverwachte omstandigheden? Oplossingen vinden om een gewenst resultaat te bereiken? U ...

4/10   |  NL   |  Info





Presenteren in het engels
Greet Training

Presenteren in het Engels kunt u leren. Voor uw Engelstalige presentaties kunt u typische formuleringen leren. U krijgt er meteen taal- en cultuurtips bij. Deze training vindt plaats in het Engels. Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee overnachtingen en alle ...

20/9   |  NL   |  Info





Presenteren
Greet Training

Presenteren kunt u leren. Bereid uw presentatie voor en oefen in een veilige omgeving. U leert veilige presenteertechnieken. U ontdekt uw valkuilen, uw sterktes en typische formuleringen. Bovendien krijgt u relevante tips. Tijdens de training oefenen we met - vrijblijvende - ...

17/5   |  NL   |  Info





Aikidocommunicatie om met culturen om te gaan
Greet Training

Multiculturele aikidocommunicatie is voor u als u contact hebt met andere culturen: aan de telefoon, in onderhandelingen, verkoopsgesprekken, vergaderingen... Het seminarie start niet met een diashow, wel met bewegingen uit aikido, een Japanse krijgskunst. Daaruit distilleren ...

6/9   |  NL   |  Info





Functionerings- en evaluatiegesprekken
Greet Training

U kunt leren hoe u een functioneringsgesprek of een evaluatiegesprek voert. U ontdekt inzichten en technieken om met de twee communicatierichtingen in zo een gesprek om te gaan. U leert hoe u veilig uw doel bereikt, zowel als leidinggevende als als ondergeschikte. U oefent ...

6/12   |  NL   |  Info





Een team managen
Greet Training

Deze training is voor u, als u verantwoordelijk bent voor een aantal mensen of in de toekomst de verantwoordelijkheid over een team kunt krijgen. Na de training zult u kneepjes gebruiken om moeilijke situaties en relaties aan te pakken (veranderingen begeleiden, beslissingen ...

NL   |  Info





Leiding geven aan experten & kenniswerkers
IFBD - Institute for Business Development

Gedurende de ganse training komt u terecht in een fictieve onderneming met alleen maar eigenwijze professionals … Aan de hand van een sparring-acteur leert u hoe u kunt doordringen tot de ander, het probleem duidelijk stelt en dit ook aanpakt. In een veilige en beschermde ...

27/3   |  NL   |  Info





Leiding geven aan experten & kenniswerkers
IFBD - Institute for Business Development

Gedurende de ganse training komt u terecht in een fictieve onderneming met alleen maar eigenwijze professionals … Aan de hand van een sparring-acteur leert u hoe u kunt doordringen tot de ander, het probleem duidelijk stelt en dit ook aanpakt. In een veilige en beschermde ...

20/9   |  NL   |  Info





Leiding geven aan arbeiders
IFBD - Institute for Business Development

Als leidinggevende stuurt u een ploeg arbeiders aan. Zonder twijfel bent u technisch onderlegd, beheerst u de processen en werkt u conform procedures en afgesproken systemen. En toch behaalt u met uw team niet steeds de optimale en verwachte output. Niet alleen moet u de ...

13/11   |  NL   |  Info





Leiding geven aan arbeiders
IFBD - Institute for Business Development

Als leidinggevende stuurt u een ploeg arbeiders aan. Zonder twijfel bent u technisch onderlegd, beheerst u de processen en werkt u conform procedures en afgesproken systemen. En toch behaalt u met uw team niet steeds de optimale en verwachte output. Niet alleen moet u de ...

13/3   |  NL   |  Info





Ik weet dat u liegt...
IFBD - Institute for Business Development

Ook u communiceert uren per dag. U woont meetings bij, luistert naar medewerkers, neemt sollicitatiegesprekken af, krijgt leveranciers over de vloer of bezoekt zelf klanten, houdt functioneringsgesprekken, evalueert projecten samen met collega’s en managers, … Elke dag opnieuw ...

20/3   |  NL   |  Info





Feedback geven en ontvangen
IFBD - Institute for Business Development

Een compliment geven lukt je wel, maar het heel concreet benoemen van wat je niet prettig vindt, is al een flink stuk lastiger. Maar als leidinggevende, coach of professional, moet je feedback geven op output of attitudes. En dat is niet steeds even gemakkelijk. Want de een ...

20/11   |  NL   |  Info





De anti-klaag workshop
IFBD - Institute for Business Development

Het individu wil best veranderen maar niet veranderd worden. Chronisch en ondoelmatig klagen wordt nu juist aangewakkerd als het ongecontroleerd haar gang kan gaan. Maar ook al zijn alle randvoorwaarden in kaart gebracht en staat het doel helder voor geest, niets is volmaakt. De ...

26/9   |  NL   |  Info





De anti-klaag workshop
IFBD - Institute for Business Development

Het individu wil best veranderen maar niet veranderd worden. Chronisch en ondoelmatig klagen wordt nu juist aangewakkerd als het ongecontroleerd haar gang kan gaan. Maar ook al zijn alle randvoorwaarden in kaart gebracht en staat het doel helder voor geest, niets is volmaakt. De ...

19/9   |  NL   |  Info






Resultaten 1-25 van 675 Pagina  1  2  3  4  5  6  7   - volgende pagina

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be