Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Verkopen zonder te verkopen

POSITIEF BEÏNVLOEDEN VANUIT JE GUNFACTOR ALS KENNIS EXPERT In je rol als adviseur, project manager of technisch expert heb je een welomlijnde operationele rol. En die rol moet je respecteren. Maar tegelijkertijd sta je dichter bij de klant dan de beste account manager. Door die operationele rol werk je immers nauw samen met je klant en zie je tal van opportuniteiten voor nieuwe opdrachten of uitbreiding van bestaande projecten. Maar hoe verkoop je je bedrijf zonder uit je rol van kennisexpert te vallen? Hoe maak je gebruik en geen misbruik van vertrouwen? Hoe maak je latente behoeften acuut? Kortom, hoe word je een trusted advisor? VERKOPEN ZONDER TE VERKOPEN Als expert zit je soms dagen, weken of maandenlang op schoot bij die ene klant. Of word je als specialist gevraagd die cruciale meeting bij te wonen en jouw advies te geven. Kortom, je hoort de echte verhalen en ziet de echte noden. Jij bent dan ook evenveel – en vaak nog meer – betrokken in het lopende verkoopproces én de opvolging ervan, dan de account manager. Want het is niet omdat op jouw kaartje consultant, project manager of technisch expert staat, dat je niet elke dag opportuniteiten detecteert, uitbreiding van diensten of producten spot of bezwaren weerlegt … TRUSTED ADVISOR VERSUS SLUWE VERKOPER In dit unieke programma leert Jan van Eekelen je hoe je je rol als expert of adviseur opneemt en tegelijkertijd commerciële opportuniteiten spot en oppakt. Cross selling, aanbieden van bijkomende diensten, uitbreiding van producten, nevenverkoop, meerverkoop … Kortom, je leert hoe je op een professionele manier – als trusted advisor – je klant én je eigen organisatie begeleidt naar een beter resultaat. POSITIEF BEÏNVLOEDEN ALS EXPERT Deze training is geen klassieke verkooptraining. Je leert immers geen trucjes. Je krijgt meer dan alleen maar tips. Je leert op een constructieve én overtuigende manier te communiceren met uw klant, ook op de minder leuke momenten … Als de levering niet op tijd is … Als extra kosten moeten worden aangerekend … Als het project niet echt loopt zoals het moet lopen … Als extra werk noodzakelijk is … Je leert op een assertieve, maar vooral constructieve manier je klant positief te beïnvloeden.


 
SOCIETE EVALUER EVALUATIONS INFORMATION S'INSCRIRE
Données du cours
Société de la formation IFBD - Institute for Business Development
Formation Verkopen zonder te verkopen
Je voudrais plus d'informations sur *
Données de l'etudiant
Mr./Mme.
Prénom + nom
E-mail *
Téléphone
Société
Tapez le code *

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be