Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Customer journey

Hoe zorgt u ervoor dat een (potentiële) klant in zijn klantreis bij u uitkomt? En hoe voorkomt u dat een klant later alsnog afhaakt?Hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. U leert hoe u de reis van uw klanten in kaart brengt, over functies en afdelingen heen en klantprocessen binnen uw organisatie optimaliseren. Met andere woorden: U leert hoe u een echte fan maakt van uw klanten.


 
SOCIETE EVALUER EVALUATIONS INFORMATION S'INSCRIRE
Données du cours
Société de la formation Percom
Formation Customer journey
Je voudrais plus d'informations sur *
Données de l'etudiant
Mr./Mme.
Prénom + nom
E-mail *
Téléphone
Société
Tapez le code *

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be