Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Lean Six Sigma in administratie en dienstverlening

Aanvankelijk werden de principes van LEAN toegepast in een productieomgeving en sprak men van lean manufacturing. Maar ook in dienstenomgevingen zitten activiteiten die geen waarde toevoegen. LEAN, het reduceren van die waardeloze activiteiten, is dan ook een beproefde aanpak. Het voorkomen van verspilling, het verkorten van administratieve processen, het verhogen van klantentevredenheid, het verhogen van de efficiëntie, en het verhogen van de motivatie van de medewerkers zijn begrippen die hierbij centraal staan.


 
SOCIETE EVALUER EVALUATIONS INFORMATION S'INSCRIRE
Données du cours
Société de la formation Amelior
Formation Lean Six Sigma in administratie en dienstverlening
Je voudrais plus d'informations sur *
Données de l'etudiant
Mr./Mme.
Prénom + nom
E-mail *
Téléphone
Société
Tapez le code *

Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be