Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Klantgerichtheid en externe/interne klanten

* De medewerkers overtuigen dat vriendelijkheid en klantgerichtheid een belangrijke dagelijkse prioriteit is. * Een betere samenwerking en interne communicatie tussen de verschillende afdelingen op gang brengen. * Vaardigheden aanleren waardoor de deelnemers beter en doeltreffender communiceren met klanten. * Het aanleren van de nodige communicatievaardigheden om mensen op een klantvriendelijke wijze te overtuigen en te beïnvloeden.


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf Zenit. Training, Consultancy & Coaching nv
Titel opleiding Klantgerichtheid en externe/interne klanten
Ik had graag meer info over *
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Bedrijf
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be