Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Klachtenbehandeling

Klachten, je kan er boeken over schrijven. Goed dat klanten hun klachten uiten want zo weet je waar het volgens hen verkeerd loopt. En goed ook dat ze het aan ons zeggen want dan kunnen we bijsturen en ze aan boord houden en in verbinding blijven. Ook als je super georganiseerd bent en alles voor iedereen duidelijk zou moeten zijn, dan nog komen er klachten. Wat voor ons evident is is het voor de klant veel minder want die leeft in zijn eigen biotoop en creëert zijn verwachtingen op basis van wat wij hem voorspiegelen. Als we nu klachten al zouden kunnen reduceren tot meldingen dan ...


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf De Gussem Training & Consulting
Titel opleiding Klachtenbehandeling
Ik had graag meer info over *
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Bedrijf
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be