Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Klachtenbehandeling

Klachten, Mijnheer, Mevrouw … je kan er boeken over schrijven. Goed dat ze hun klachten uiten want zo weet je waar het volgens hen verkeerd loopt. En goed ook dat ze het aan ons zeggen want dan kunnen we bijsturen en ze aan bood houden of terug een goed gevoel geven. Ook als je super georganiseerd bent en alles voor iedereen duidelijk zou moeten zijn, dan nog komen ze. En hoe ? Klanten, bezoekers, contacten, ze kunnen lastig zijn. Ze zijn vooral mondiger, assertiever (?) en op zich is dat wel o.k. Door een onvrede te uiten over de werking worden we niet alleen aangespoord om...


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf De Gussem Training & Consulting
Titel opleiding Klachtenbehandeling
Ik had graag meer info over *
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Bedrijf
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be