Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Klantgericht omgaan met klachten - vaardigheidstraining

Het is belangrijk om klachtenmanagement in te bedden in de totale missie en visie van de organisatie. Beter willen doen moet immers in het DNA van alle medewerkers zitten, alvorens u aan goed klachtenmanagement kunt doen. Verder moet u goed nadenken wat de meest opportune manier is om in uw organisatie aan de slag te gaan met klachten. Via praktische cases, onderbouwd met wetenschappelijke inzichten, kunnen we het verschil maken en klachten benaderen als een kans om een betere klantgerichtheid te realiseren.


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf SBM
Titel opleiding Klantgericht omgaan met klachten - vaardigheidstraining
Ik had graag meer info over *
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Bedrijf
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be