Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Expert klantgerichtheid - certified training

. Hoe evolueert je organisatie naar een klantgerichte organisatie? . Welke acties kan je daartoe opzetten? . Hoe krijg je medewerkers gemotiveerd zodat zij volop voor de klant gaan? . Welke klantbevragingen zet je best op en hoe ga je aan de slag met de resultaten? . Hoe krijg je de volledige organisatie on board? . Wat betekent een professioneel klachtenmanagement? . Tal van vragen, waar we tijdens de opleiding tal van antwoorden op geven. . Na deze opleiding bent u in staat om de rol van Customer Xperience Officer binnen uw bedrijf of organisatie op te nemen.


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf SBM
Titel opleiding Expert klantgerichtheid - certified training
Ik had graag meer info over *
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Organisatie
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be