Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Do's-and-don'ts voor e-mailcampagnes

E-mailmarketing behoort tot de absolute top als het aankomt op return on investment. E-mail is hét instrument om uw doelgroep te informeren, klantrelaties te versterken en lezers tot actie te verleiden. Nochtans verwaarlozen veel organisaties deze vorm van communicatie of gebruiken ze het kanaal verkeerd: ze sturen hun nieuwsbrieven onregelmatig uit of vertellen er zaken in die geen enkele abonnee interesseert. Als gevolg krijgen ze niet de respons die ze willen en blijft de ROI beneden alle verwachtingen. Maar dat ligt dus niet aan het medium...


 
AANBIEDER     INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf Kluwer Opleidingen / Formations
Titel opleiding Do's-and-don'ts voor e-mailcampagnes
Ik had graag meer info over *
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Bedrijf
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be