Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Vaardigheden voor de commercieel medewerker binnendienst

In deze training leert u hoe u een gesprek stuurt door de juiste telefoontechnieken toe te passen. U oefent met concrete scenario's en gespreksstructuren. De trainer geeft u de basis en een aantal richtlijnen. Deze technieken koppelen we telkens terug naar uw praktijkervaringen. Een eerste oefeningsronde verduidelijkt hoe u nu werkt. Daarna stellen we in groep een bijgewerkt scenario op. Het doel is om u een praktische houvast te bieden, waarmee u trefzeker en alert inspeelt op elke commerciële kans die zich aandient.


 
AANBIEDER     INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf Kluwer Opleidingen / Formations
Titel opleiding Vaardigheden voor de commercieel medewerker binnendienst
Ik had graag meer info over *
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Bedrijf
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be