Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Klantvriendelijk en efficiënt telefoneren

Gunt uw telefoon u geen moment van rust? Tijdens de eendaagse praktijkworkshop 'Klantvriendelijk telefoneren' ontdekt u dat het niet moeilijk is om in al die drukte uw geduld, uw goed humeur, uw persoonlijkheid en vooral uw professionele aanpak optimaal in te zetten. Dankzij handige basisprincipes, doeltreffende technieken en trucs maakt u uw werk aangenamer en zorgt u ervoor dat u onder alle omstandigheden klantgericht en professioneel overkomt. Om te klinken zoals u bent: sympathiek, vriendelijk en toch zakelijk.


 
AANBIEDER     INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf Kluwer Opleidingen / Formations
Titel opleiding Klantvriendelijk en efficiënt telefoneren
Ik had graag meer info over *
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Bedrijf
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be