Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Marketing essentials: de basics voor elke marketeer

Tijdens deze tweedaagse opleiding, waarbij theorie wordt afgewisseld met praktijkvoorbeelden, leert u de noodzaak van een product/marketingplan, de betekenis van marktanalyse en marktsegmentatie, mogelijke marketingstrategieën, de bepaling van marketingobjectieven en de kenmerken van het afnemersgedrag in consumermarkets en industrial markets. U verwerft op een praktische manier een basisinzicht in de sleutelbegrippen van marketing en wapent u met een grondige basiskennis van marketing.


 
AANBIEDER     INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Cursus
Opleidingsbedrijf Kluwer Opleidingen / Formations
Titel opleiding Marketing essentials: de basics voor elke marketeer
Ik had graag meer info over *
Aanvrager
Mr. / Mevr.
Voornaam + naam
Email *
Telefoon
Bedrijf
Tik de code over *

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be