|
> Startpagina >
|
Professioneel telefoneren
Professioneel telefoneren kunt u leren. U ontdekt hoe u van elk telefoongesprek een professionele belevenis maakt voor uw klant, cliënt, gast, patiënt, collega, leverancier, contactpersoon enerzijds en voor uzelf anderzijds. Elk gesprek aan de telefoon is een kans om tevredenheid en succes te behalen.
Tweedaags seminarie in de Belgische Eifel. Twee overnachtingen en alle maaltijden inbegrepen.
|
|
|
AANBIEDER |
EVALUEER |
EVALUATIES |
INFO AANVRAGEN |
INSCHRIJVEN |
Fijn dat je je collega's wil laten delen in wat jij van de opleiding vond. Zo kunnen ook zij de juiste keuze maken.
Ook de leden van Stimulearning, een netwerk van leerprofessionals gebruiken uw gegevens om hun eigen
opleidingsbeleid richting te geven. Ook zij danken u.
Tenslotte steun je ook www.masomo.net, een lagere meisjesschool in Katanga, Congo. Wij storten per evaluatie € 1.00
naar hen.
Je professioneel mailadres is een verplicht veld omdat je de evaluatie per mail moet valideren. Als je naast de evaluatie je naam wil
zien verschijnen, dan dien je die in te vullen.
Professioneel telefoneren - Greet Training
|
|
|
|