Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Klachtenmanagement systeem

Via een aantal cases, voorbeelden en praktische oefeningen krijgt u antwoord op volgende vragen: Wanneer en waarover klagen klanten? Wat is een klacht? Hoe kunnen we onze klanten stimuleren om hun ongenoegen te melden? Welke ondersteuning verdienen uw (interne) commerciële mensen zodat ze klachten optimaal kunnen afhandelen? Hoe klantvriendelijk klachten beantwoorden? Wat kunt u leren uit klachten en hoe kunt u continu uw organisatie verbeteren?


 
SOCIETE EVALUER EVALUATIONS INFORMATION S'INSCRIRE
Il n'y a aucune évaluation pour cette formation.

Premier à écrire une évaluation


Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be