Formations-entreprises.be
opleidingenadvieseventsjobsstimulearning
 
 
 

> Page d'accueil >

Klantgericht communiceren

Wil je in face to face situaties klantgerichter communiceren? Vanuit een goeie attitude? Met inzicht in jezelf en de klant? Dan is deze workshop er voor jou ! Door jouw communicatiestijl aan te passen, kan je slim inspelen op de emotie van je klant. Je leert zijn of haar gedrag te sturen.Als je frustraties in een contact met klanten brengt, lok je frustraties uit. Je krijgt als het ware een spiegel van je de kwaliteit van jouw communicatie. Je leert met deze spiegel om te gaan en veel makkelijker om te gaan met moeilijke situaties.


 
SOCIETE EVALUER EVALUATIONS INFORMATION S'INSCRIRE
Il n'y a aucune évaluation pour cette formation.

Premier à écrire une évaluation


Formations-entreprises.be

Mission
A propos du site
Aperçu catégories
FAQ
Introduction des données
Références
Coordonnées de l'entreprise

Annoncer

Site Internet
Journal des Formations

Information

Subsides & Fonds
Nouvelles & communiqués de presse
Liens

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be