Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
   
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Techniek en Technologie: Procesmanagement

Customer journey

Hoe zorgt u ervoor dat een (potentiële) klant in zijn klantreis bij u uitkomt? En hoe voorkomt u dat een klant later alsnog afhaakt?Hoe creëer je nu een effectieve en memorabele klantbeleving? Customer Journey Mapping is een onmisbaar instrument om op eenduidige wijze antwoord te vinden op bovengenoemde vragen. U leert hoe u de reis van uw klanten in kaart brengt, over functies en afdelingen heen en klantprocessen binnen uw organisatie optimaliseren. Met andere woorden: U leert hoe u een echte fan maakt van uw klanten.


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Er zijn nog geen evaluaties voor deze opleiding

Schrijf als eerste een evaluatie


Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be