Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
 
 
 

> Startpagina >

Klachtenmanagement systeem

Een gedegen klachtenbehandeling herstelt de vertroebelde relatie tussen uw organisatie en uw klant. Bovendien heeft een correcte klachtenbehandeling een positieve invloed op het imago van uw organisatie. Via een aantal cases en praktische oefeningen krijgt u hier dus antwoord op o.a.: Wanneer en waarover klagen klanten? Wat is een klacht? Welke ondersteuning verdienen uw medewerkers zodat ze klachten optimaal kunnen afhandelen? Welke elementen moeten zeker aanwezig zijn in een efficiënt klachtenbehandelingssysteem? Wat kunt u leren uit klachten en hoe kunt u continu uw organisatie verbeteren?


 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Er zijn nog geen evaluaties voor deze opleiding

Schrijf als eerste een evaluatie


Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be