Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
   
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Interne Bedrijfsorganisatie: Receptie en Secretariaat

Training call center: deze contact center training geeft blijvende resultaten

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, klachten, ... Maatwerk. Info: mail peter.callens@pantelco.be kijk op onze vernieuwde site en blog pantelco: www.pantelco.be


 
 
Werkvorm Praktijkseminar
Doelgroep en toelatingsniveau
de leidinggevenden, de coaches, de contact center medewerkers.
Ook it medewerkers en coaches die hun eerste stappen in coachingsgesprekken.
We trainen en coachen alle niveaus!
Taal Zelf te kiezen
Duur opleiding Zelf te kiezen
Opleidingsdata Zelf te kiezen
Tijdstip Zelf te kiezen
Opleidingsuur Niet van toepassing
Plaats In overleg
Max. aantal deelnemers 8
Aantal uren zelfstudie -
Certificatie/diploma Ja
Individuele prijs In overleg
Groepsprijs In overleg
Korting -
 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Naam Pantelco BVBA
Telefoneer naar + 32 55 305 270 met onze groeten
Adres Kerkgate 18 - 9700 Mater
Email peter.callens@pantelco.be
Plaats 9700 - Mater
Website www.pantelco.be
Activiteiten Ga naar bedrijfsadvies
Ga naar opleidingen
Ga naar opleidingen op maat
 

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be