Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
   
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie

Klachtenbehandeling en customer service

De customer service is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? Hoe kunnen we te weten komen wat de echte klacht is en de klant laten voelen dat we zijn klacht ter harte nemen, zonder de verkeerde verwachtingen te scheppen? De nadruk wordt gelegd op de analyse en de technieken om klachten op een klantgerichte manier aan te pakken. Dit alles wordt ingeoefend via concrete rollenspelen gebaseerd op situaties van de deelnemers.


 
 
Werkvorm

Deze opleiding wordt

volledig op maat

georganiseerd.

Doelgroep en toelatingsniveau
Taal
Duur opleiding
Opleidingsdata
Plaats
Max. aantal deelnemers
Certificatie/diploma
Individuele prijs
Korting
 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Naam AMVR
Telefoneer naar +32 16 62 35 22 met onze groeten
Adres Gobbelsrode 42 - 3220 Holsbeek
Email info@amvr.be
Plaats 3220 - Holsbeek
Website www.amvr.be
Activiteiten Ga naar bedrijfsadvies
Ga naar opleidingen
Ga naar opleidingen op maat
 

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be