Bedrijfsopleidingen.be
opleidingenadvieseventsjobsleerlocatiesstimulearningstimulearning
 
Nieuwe zoekopdracht Zoek
   
 
 

> Startpagina > opleidingscategorie Milieu, Veiligheid en Kwaliteit: Kwaliteit

Klachtenbehandeling

Klachten, Mijnheer, Mevrouw … je kan er boeken over schrijven. Goed dat ze hun klachten uiten want zo weet je waar het volgens hen verkeerd loopt. En goed ook dat ze het aan ons zeggen want dan kunnen we bijsturen en ze aan bood houden of terug een goed gevoel geven. Ook als je super georganiseerd bent en alles voor iedereen duidelijk zou moeten zijn, dan nog komen ze. En hoe ? Klanten, bezoekers, contacten, ze kunnen lastig zijn. Ze zijn vooral mondiger, assertiever (?) en op zich is dat wel o.k. Door een onvrede te uiten over de werking worden we niet alleen aangespoord om...


 
 
Werkvorm Praktijkseminar
Doelgroep en toelatingsniveau
Iedereen die regelmatig met “klagende” klanten in contact komt en hier op een professionele manier wil mee omgaan.
Taal Nl
Duur opleiding Zelf te kiezen
Opleidingsdata Op aanvraag
Tijdstip Zelf te kiezen
Opleidingsuur Geen vaste opleidingsuren
Plaats In overleg
Max. aantal deelnemers 8
Aantal uren zelfstudie -
Certificatie/diploma Neen
Individuele prijs In overleg
Groepsprijs In overleg
Korting -
 
AANBIEDER EVALUEER EVALUATIES INFO AANVRAGEN INSCHRIJVEN
Naam De Gussem Training & Consulting
Telefoneer naar + 32 473 91 52 06 met onze groeten
Adres Rijsbrugge 10 - 9051 Afsnee
Email info@degussemtraining.be
Plaats 9051 - Afsnee
Website www.degussemtraining.be
Activiteiten Ga naar bedrijfsadvies
Ga naar opleidingen
Ga naar opleidingen op maat
 

Bedrijfsopleidingen.be

Missie
Over deze site
Overzicht categorieën
FAQ
Gebruiksvoorwaarden
Referenties
Bedrijfsgegevens

Adverteren

Website
Opleidingskrant
Nieuwsbrief

Info

Subsidies & Fondsen
Nieuws en persberichten
Links

Contact

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be