|
> Startpagina > opleidingscategorie Aankoop, Verkoop, Marketing en Externe Communicatie: Marketing en productmanagement
|
Content marketing: straffe content inzetten voor blijvende resultaten
De term ‘content marketing’ is relatief nieuw, maar het gebruik van content in marketing is dat allesbehalve. Denk maar aan white papers. Waarom de term dan nu boomt? Door de waaier van opties in de sociale media: delen, liken en reageren gaat sneller dan ooit. Mis de trein dus niet, en ontdek hoe content marketing ook uw bedrijf vooruithelpt. Stuur uw materiaal op voorhand naar de docenten, en krijg tijdens de opleiding feedback en advies. Nog geen concreet materiaal? Tijdens deze ééndaagse krijgt u voorbeelden, cases en best practices waarmee u meteen aan de slag kunt.
|
|
|
|
Werkvorm |
Klassikale opleiding |
Doelgroep en toelatingsniveau |
marketingmanagers communicatiemanagers productmanagers conversation managers client relation managers Alle marketeers en communicatieverantwoordelijken die zich afvragen hoe content kan helpen bij de realisatie van hun doelstellingen (loyalty, retentie, acquisitie, sales, traffic building, activation, …) of die vandaag al in enige mate content inzetten maar die beter willen plannen (strategie) en uitvoeren (tactiek).
|
Taal |
Nl |
Duur opleiding |
1 dag
|
Opleidingsdata |
Startdatum: 16/11/2018
|
Tijdstip |
|
Opleidingsuur |
|
Plaats |
Ander adres:
Scandic Hotel Antwerpen
Lt. Lippenslaan 66
2140 Borgerhout
België
|
Max. aantal deelnemers |
14 |
Aantal uren zelfstudie |
- |
Certificatie/diploma |
Neen |
Individuele prijs |
€ 768 excl BTW
|
Groepsprijs |
Enkel individuele prijs mogelijk
|
Korting |
-
|
|
|
|
|
|
|