NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Training call center: verhoog de emotionele intelligentie in je contact center

Pantelco: sterk in attitude en motivatie! Al meer dan 1000 trainingen en coachings in contact centers. We werken heel sterk in op attitude en motivatie. Trainen en coachen uw coaches en zorgen voor blijvende resultaten. Helpdesk, service desk, inbound en outbound, sales, klachten, ... Maatwerk. Info: mail peter.callens@pantelco.be kijk op onze vernieuwde site en blog pantelco: www.pantelco.be .
Werkvorm
Blended learning
Doelgroep en toelatingsniveau
de leidinggevenden, de coaches, de contact center medewerkers.
Ook it medewerkers en coaches die hun eerste stappen in coachingsgesprekken.
We trainen en coachen alle niveaus!
Taal
Zelf te kiezen
Duur opleiding
Zelf te kiezen
Opleidingsdata
Zelf te kiezen
Tijdstip
Zelf te kiezen
Opleidingsuur
Niet van toepassing
Plaats
In overleg
Max. aantal deelnemers
8
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Ja
Individuele prijs
In overleg
Groepsprijs
In overleg

Pantelco BVBA

Telefoon
+ 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Mater
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco BVBA

Training call center: verhoog de emotionele intelligentie in je contact center


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

do 3+10+17/12/2020: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be