NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klachtenbehandeling en customer service

De customer service is een belangrijke schakel in de verdere uitbouw van de relatie met de klant. Hoe pakken we een agressieve, een stille, een twijfelende, een praatzieke klant aan? Hoe kunnen we te weten komen wat de echte klacht is en de klant laten voelen dat we zijn klacht ter harte nemen, zonder de verkeerde verwachtingen te scheppen? De nadruk wordt gelegd op de analyse en de technieken om klachten op een klantgerichte manier aan te pakken. Dit alles wordt ingeoefend via concrete rollenspelen gebaseerd op situaties van de deelnemers.
Deze opleiding wordt volledig op maat georganiseerd.

AMVR

Telefoon
+32 16 62 35 22 met onze groeten
Adres
Gobbelsrode 42
3220 Holsbeek
Email
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

AMVR

Klachtenbehandeling en customer service


Aanvrager





Facturatiegegevens








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

do 1+8+15+22/10: L&D Talks

do 3+10+17/12/2020: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be