NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Telefoneren met impacht / telefoontraining / professioneel telefoneren

Een intensieve en boeiende training op maat van de dagelijkse praktijk in uw bedrijf, met veel oefenmateriaal, rollenspelen en professionele videofragmenten. De juiste attitude bij klantgericht telefoneren. Hoe snel vertrouwen creëren aan de telefoon. Klantgericht taalgebruik aan de telefoon, actief en positief communiceren. Omgaan met klachten, veelpraters indijken. Moeilijke telefoongesprekken. We werken met uw praktijk... op uw maat.
Werkvorm
Blended learning
Doelgroep en toelatingsniveau
Wil je als medewerker snel vertrouwen krijgen van je gesprekspartner? Professioneel omgaan met moeilijke situaties aan de telefoon. Makkelijker gesprekken onder controle krijgen? Je verhoogt je emotionele intelligentie bij het telefoneren.
Taal
NL
Duur opleiding
7 uren
Opleidingsdata
18/06/2021
Tijdstip
Voormiddag, namiddag
Opleidingsuur
In de voormiddag van 09:00  tot  12:45
In de namiddag van 13:15  tot  16:45
Plaats
New Zebra
Zebrastraat 32
9000 Gent
België
Max. aantal deelnemers
6
Aantal uren zelfstudie
-
Certificatie/diploma
Neen
Individuele prijs
€ 635 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Pantelco BVBA

Telefoon
+ 32 55 305 270 met onze groeten
Adres
Kerkgate 18
9700 Mater
Website
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Pantelco BVBA

Telefoneren met impacht / telefoontraining / professioneel telefoneren


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

do 3+10+17/12/2020: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be