NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klantgericht denken en doen

De bedoeling van deze opleiding is service verleners, technici, monteurs, supervisors, ... nieuwe ideeën aan te reiken over de belangrijke rol die zij vervullen in een klantgerichte onderneming waarbij de klant, klantentevredenheid en klantentrouw centraal staan. Het is dan ook van het grootste belang dat fieldengineers, monteurs en technici in hun contacten met de klant zich professioneel kunnen opstellen en weten en begrijpen hoe zij kunnen bijdragen tot een optimale klantentevredenheid.
Deze opleiding wordt volledig op maat georganiseerd.

The European Training House

Telefoon
+ 32 3 443 19 87 met onze groeten
Adres
Duwijckstraat 17
2500 Lier
Email
Activiteiten
Ga naar opleidingen

Cursus

The European Training House

Klantgericht denken en doen


Aanvrager





Facturatiegegevens








Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

do 1+8+15+22/10: L&D Talks

do 3+10+17/12/2020: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be