NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Werkvorm
Klassikale opleiding
Doelgroep
De training Professioneel en Klantvriendelijk Telefoneren is bestemd voor iedereen die frequent telefonisch contact heeft met interne en externe klanten, zoals commerciële binnendienstmedewerkers, sales support, werknemers van de afdeling klantendienst, baliemedewerkers, telefonistes, secretaresses, medewerkers klantenservice en iedereen die op regelmatige basis klantgerichte gesprekken voert via de telefoon.
Doelen
Dankzij deze opleiding zal u in staat zijn omEen telefoongesprek te leiden ipv. lijdenPrecies en duidelijk te communiceren, zodat datgene wat je bedoelde ook datgene is wat de ander begrijpt.De tijdsefficiëntie van een telefoongesprek vergroten door de juiste vragen te stellen.Uw luistervaardigheden te versterken zodat u beter kunt inspelen op wat de klant wil.Uw blinde vlekken te (her)kennen en aanpakkenInclusief gratis handboek Klantgericht telefoneren en communiceren. Ook afzonde...
Taal
NL
Duur opleiding
8 uren
Opleidingsdata
Startdatum: 31/03/2021  om 09:00
Adres
Antwerpen - Expert Academy
Mechelsesteenweg 109 
2018 Antwerpen
Route
Aantal uren zelfstudie
0
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
12
Individuele prijs
€ 595 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Expert Academy

Telefoon
Bel + 32 3 235 32 49 met onze groeten
+ 32 3 235 32 49
Adres
Mechelsesteenweg 109 bus 1
2018 Antwerpen
Route
Email
info@expertacademy.be
Website
www.expertacademy.be
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen
Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be