NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Werkvorm
Klassikale opleiding
Doelgroep
De training Klantvriendelijkheid en klantgericht werken is gericht op alle commerciële medewerkers, leidinggevenden, sales managers en alle medewerkers die dagelijks met interne en externe klanten contacten onderhouden.
Doelen
Na het volgen van deze cursus kent u het geheim van tevreden klanten. U weet precies in te schatten wat de wensen en noden zijn. En hoe u best reageert wanneer een klant niet tevreden is of misschien zelfs verbaal agressief uit de hoek komt.U krijgt concrete tips, technieken en inzichten om een positieve klantgerichte indruk te maken, ook wanneer de klant veeleisend is.Inclusief gratis handboek Klantgericht telefoneren en communiceren. Ook afzonderlijk te koop als pdf download in onze e-store
Taal
NL
Duur opleiding
8 uren
Opleidingsdata
Startdatum: 5/02/2021  om 09:00
Adres
Antwerpen - Expert Academy
Mechelsesteenweg 109 
2018 Antwerpen
Route
Aantal uren zelfstudie
0
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
12
Individuele prijs
€ 595 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Expert Academy

Telefoon
Bel + 32 3 235 32 49 met onze groeten
+ 32 3 235 32 49
Adres
Mechelsesteenweg 109 bus 1
2018 Antwerpen
Route
Email
info@expertacademy.be
Website
www.expertacademy.be
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen
Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be