NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven? En hoe reageert u op klanten die een klacht hebben of agressief worden?
Werkvorm
Klassikale opleiding
Doelgroep en toelatingsniveau
De training Professioneel en Klantvriendelijk Telefoneren is bestemd voor iedereen die frequent telefonisch contact heeft met interne en externe klanten, zoals commerciële binnendienstmedewerkers, sales support, werknemers van de afdeling klantendienst, baliemedewerkers, telefonistes, secretaresses, medewerkers klantenservice en iedereen die op regelmatige basis klantgerichte gesprekken voert via de telefoon.
Taal
NL
Duur opleiding
8 uren
Opleidingsdata
Startdatum: 8/09/2020   
Tijdstip
Opleidingsuur
Plaats
Gent - Expert Academy
Bibliotheekstraat 8/301 
9000 Gent
Max. aantal deelnemers
12
Aantal uren zelfstudie
0
Certificatie/diploma
Ja
Individuele prijs
€ 595 excl BTW
Groepsprijs
Enkel individuele prijs mogelijk

Expert Academy

Telefoon
+ 32 3 235 32 49 met onze groeten
Adres
Mechelsesteenweg 1091
2018 Antwerpen
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen

Cursus

Expert Academy

Professioneel telefoneren en klachten behandelen


Aanvrager







Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

do 1+8+15+22/10: L&D Talks

do 3+10+17/12/2020: L&D Awards

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be