NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Professional Telephone Skills

Werkvorm
Klassikale opleiding
Doelgroep
The training is intended for everyone who has frequent telephone contact with internal and external customers, such as commercial office staff, sales support, employees of the customer service department, receptionists, telephonists, secretaries, customer service representatives.
Doelen
This training will help you: Maximise sales and service opportunitiesCope effectively with a busy switchboard and heavy call traffic Project a confident and professional image Deal with difficult calls skillfully and create positive results from complaints Offer exceptional service to all your callers. Included in this training: the course book 'Customer Oriented Communication' Download this pdf guide in the e-store
Taal
EN
Duur opleiding
8 uren
Opleidingsdata
Startdatum: 23/11/2020  om 09:00
Adres
Brussel - Business Faculty
St. Lendriksborre 6 
1120 Brussel
Route
Aantal uren zelfstudie
0
Certificatie/diploma
Ja
Max. aantal deelnemers
12
Individuele prijs
€ 795 excl BTW
Groepsprijs
In overleg

Expert Academy

Telefoon
Bel + 32 3 235 32 49 met onze groeten
+ 32 3 235 32 49
Adres
Mechelsesteenweg 109 bus 1
2018 Antwerpen
Route
Email
info@expertacademy.be
Website
www.expertacademy.be
Activiteiten
Ga naar L&D solutions
Ga naar opleidingen
Stimulearning by Bedrijfsopleidingen.be

Events & Inspiratie

25/04/24: L&D Awards

28/05/24: De Pottenkijker - De Lijn

13/06/24: TOP100 Tools for Learning

Laatste evaluaties

Abonneer je op onze publicaties

CONTACT

K. Vandermeersch
kristoff@bedrijfsopleidingen.be
+32 486 65 51 81
I. Vanhaecke - boekhouding
isabelle@bedrijfsopleidingen.be